Jassu! Olen 50 vuotias tytön tyllerö ja olen menossa yksin toukokuussa Kreetalle, Agii Apostoli, hotelli Althea Village. Matkustan yksin. Onko kokemuksia kyseisestä paikasta? Vai olisiko joku myös lähdössä samaan aikaan?
Kreeta Agii Apostoli
8
381
Vastaukset
- tipeandpipe
Me mennään huhtikuussa tuonne Agii Apostoliin eli lähtö n. 4vk päästä. Hetki sitten kotiuduimme Las Palmasista, Gran Canarialta. Kreetan saari on kaunis saari kuten kaikki Kreikan saaret. Puhtaus ja ystävälliset ihmiset ovat taanneet sen että niin Kreetalla kuin muillakin saarilla ( Kos , Samos , Lefkata, Kypros, Lesbos jne. on tullut käytyä vuosikymmenien aikana useampaan kertaan. Ota rento asenne ja tulet nauttimaan matkastasi. Ainoo joka vähän tökkii meitä on ne innokkaat " sisäänheittäjät " Hanian satama alueen ravintoloiden edustoilla, mutta työtäänhän he vaan tekevät. Ruoka on niissä hyvää, mutta kantsii valikoida, hinta laatu suhteessa on valinnan varaa.
- Kallutre
Ei Agii Apostolissa ole sisäänheittäjiä se on pieni idyllinen lapsirakas kylä
- niiih
LUE: Hanian satama alueella.
- ekaakertaatäällä
Menen sinne vasta loppu kesästä, mutta olisi kiva kuulla teidän matkastanne sitä ennen. Eli palatkaa tänne kirjoittaan miten matka meni ja jos on jotain vinkkejä niin kertokaapa meillekkin.
- toinentyllerö
Voihan tyllerö kun huomasin nyt vasta tän jutun, mutta hyvää matkaa ja kerrohan miten kävi.
- sateenvarjot
Hei toinentyllerö! Koska olisit itse lähdössä reissuun?
- kaksistaansiel
Me lähdetään huomenna Agii Apostoliin Kreetalle. Viikko siellä, tuttu on Hanian seutu, satama ym. Oliskos 5:s kerta Kreetalla. Moicca.
- kaksistaansiel
Hyväst mänt, olimma siell lähellä miss ennenkin, eli tutut mestat. Yks ex ministeriki ol samassa reissus ja jutut ol , nii i :)
Suositelemme etelleen...... Ny venataan elokuulle jolloin on 2vk matka Alanyaan :) Sill viisii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2085995Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412042Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351271Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997