Täällä on aika-ajoin väitetty, että kriittisiä kommentteja kirjoittavat vain muutama "rinnevaaralainen".
Noh, lehdestä saamme lukea, että eri kävijöitä on kuukausitasolla 11000 :)
Viestit ainakin tavoittavat lukijat, hyva hyva
palstalla kävijät
4
<50
Vastaukset
- Muutapois
Eikös se tämän palstan "päättäjien" ohjeistus ole ollut että "valittajat ja rinnevaaralaiset" muuttakaa pois. Kuinkahan monta asukasta jää jäljelle näin käydessä. Hiljaiseksi muuttuu kylätie...
- FuntsasinVain
Voi ihanaa, mikä juttu oli lehdessämme.
Ei se ihan yllätyksenä tullut, että toimitus víerailee näillä sivuilla, S-24, mutta se, että tiedossa on kuinka paljon ja keitä täällä kirjoittelee. Voi olla että ymmärsin taas lukemani väärin ;) Enhän minä toimittaja ole :)
Moni asia pisti miettimään, kun tuon "uutisen" lehdestä luin.
Toisaalta, kun täälläkin on kirjoitettu että lehteen ei saa esim. tekstiviestejä läpi, niin täällä, jos kävijöitä on noin paljon, mikä mahdollisuus. - viestiperille
Kävijöiden määrä on kyllä valtava. Hienoa.
Nyt viimeinkin saatiin vahvistus sille, että kyse ei ole vain muutamasta henkilöstä, vaan tätä kautta tavoittaa kyllä paljon lukijoita. - Tekstiviestiä
Niin tänne vaan tärkeät juttumme, niin tavoittaa lukijat.
Jääpähän rauhaan paikallislehti, eivätkä joudu vaivautuneeksi meidän juttuehdotuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419