halinen

RAIWOU

onx kellään kokemusta minkälainen kaupungin-osa halinen on asua?

9

3360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halislainen

Ylähalisissa on hienoja rivi- ja omakotitaloja, ja se onkin viihtyisä asuinalue.

Alahalisissa on paljon kaupungin vuokrakerrostaloja, joissa asuu sekä suomalaisia- että maahanmuuttaja- sossunasiakkaita ja juoppoja. Kuulemma aika levotonta seutua, mutta riippuu ihan talostakin.

Halistentien varressa sijaitsee Haliskylä, joka on ylioppilaskyläsäätiön asuntoalue ja siellä asuu lähinnä opiskelijoita. Yllättävän rauhallinen asuinalue.

Valitettavasti kaikkialla halisten alueella liikkuu paljon autovarkaita, mutta missäpä nykyään ei liikkuisi. Jos vaan autossa on rattilukko (ja ehkä hälytinkin) niin aika rauhassa saa auto olla.

• halineeeeee

menkää himaa, haline o turun monaco siel on just chillii, u guys r fucked up !

• Halisten elämää nähnyt vuo...

Taaempana Halisissa on ihan normaaleja ihmisiä ja tavallista elämää, mutta "etuosassa" olevat kaupungin vuokratalot ovat alueen pilaajia. Joukossa toki niissäkin ihan fiksua väkeä, mutta valitettavasti näissä vuokrataloissa asuu myös kamalia hulluja. Nimenomaan sekä hulluja, juoppoja, väkivaltasia, nistejä että muuten vaan naksahtaneita.

Ongelmien laajuutta tällä spurgualueella kuvaa se, että eräskin muija saa laiminlyödä lapsiaan vuositolkulla ilman että sossun hyysääjät viitsivät asiaan sen kummemmin puuttua. Taitaa olla vähän ruuhkaa niillä muutenkin Halisten alueen asukkaiden ongelmia setviessä.

Melko pienellä alueella sijaitseva "kulttuurien kirjo" ja "elämän syrjäpuolelle joutuneet olosuhteiden uhrit" tekevät alueesta rauhattoman.

Toisaalta Halisissa suoritetaan miellyttävää liikakansoituksen estoa tappamalla ajoittain turhia kansalaisia tieltä kuleksimasta.

Aivan Halisten kupeessa olevat opiskelija-asunnot ovat melko rauhallisia, eivätkä opiskelijat aiheuta alueelle häiriöitä.

Jos mahdollista, älä mene Halisiin, edes sinne taakse paremmalle alueelle asumaan. Joku niistä slummialueen asukeista kuitenkin eksyy sinnekin.

• johndriver

Halinen on Turun Monaco:

paljon eri kansalaisuuksia, autoilla ajetaan lujaa kaduilla ja kukaan ei maksa veroja...

• Ansu

On Turun väkivaltaisin asuntoalue. Vain kauppatori on väkivaltaisempaa seutua...no onneksi kenenkään ei tarvitse torilla asua...:) Itse asustelin tyssin kerrostaloasunnoissa ja asunto sinänsä oli ihan ok, mut alua ei. Ne siellä "taka-Halisissa" olevat rivarit näyttävät aika ankeilta. Riviä toisen perään...en siis suosittele Halisissa asumista kuin pakosta...

• claudia

Olen asunut "ylä-halisissa" ja mielestäni se oli mukava ja rauhallinen paikka asua. Taaempana Halisissa ei kyllä tiedä väkivaltaisuuksista ym. mitään. Joten suosittelen! Bussin päätepysäkiltä eteenpäin viihtyisää aluetta.

• myöskin asunut

Taka-halisten rivari -omakotialue on mielestäni ERITTÄIN hyvää aluetta!! Harmi vaan että rivarimme jäi meille liian pieneksi... Melkein muuttaisin uudestaan takaisin sinne täältä majakkarannasta...

• saatana

sinne ainakaan muuta. Saat ihan varmasti morasta kylkeen. Aina kun menee spaariin joku juniormanne on kauppaamassa paitoja parkkipaikalla hiacen takaluukusta.

• sdfldjlkj

Toi oli hyvä. :D niinhän se nimittäin on, tosin, nykyisen S-marketin edustalla nämä HOIT temmeltää. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe