tosissaan kirjailijaksi.Löytyykö kannatusta?
Mun pitäs saada inspiraatio ja ruveta
12
<50
Vastaukset
- KokeileIhmeessä
Ei hullumpi idea. Mikäs ettei. Mistä ajattelit kirjoittaa?
- uusMarilynn
runoja,ajatelmia ne on mun heikkous,mutta voit arvata mun runot ei pääsis kauneimpiin runoihin
- kokeileihmeessä
uusMarilynn kirjoitti:
runoja,ajatelmia ne on mun heikkous,mutta voit arvata mun runot ei pääsis kauneimpiin runoihin
unoja on myös kantaa ottavia. Minusta runon ei tarvitse olla jotain tiettyä tyyliä edustavaa. Sinulla voi olla oma tyylisi.
Kirjoitat joskus täällä ämmälle. onkä hän joku tietty ämmä, vai tarkoitatko sillä yleisesti naisia? - uusMarilynn
kokeileihmeessä kirjoitti:
unoja on myös kantaa ottavia. Minusta runon ei tarvitse olla jotain tiettyä tyyliä edustavaa. Sinulla voi olla oma tyylisi.
Kirjoitat joskus täällä ämmälle. onkä hän joku tietty ämmä, vai tarkoitatko sillä yleisesti naisia?toisinaan yksikkö ja toisinaan monikko
- kysynvielä
uusMarilynn kirjoitti:
toisinaan yksikkö ja toisinaan monikko
Onko tarkoituksesi herättää naisia ajattelemaan, herättää heidän moraalinen ajatusmaailmansa?
- uusMarilynn
kysynvielä kirjoitti:
Onko tarkoituksesi herättää naisia ajattelemaan, herättää heidän moraalinen ajatusmaailmansa?
kyllä,olen nainen mutta häpeän naisten puolesta ja tahdon herättää heitä ajatteviksi, vastuullisiksi ihmisiksi
- edellinen
uusMarilynn kirjoitti:
kyllä,olen nainen mutta häpeän naisten puolesta ja tahdon herättää heitä ajatteviksi, vastuullisiksi ihmisiksi
No eipä sitten muuta, kuin kirjoittamaan runoja ja ajatuksia, aforismeja ;D)) Tsemppiä vain sinulle. Muutaman kerran minua on luultu täällä sinuksi ;D Kyseessä ei ollut silloin kyllä mikään älynväläys viesti.
- mutnosakirlotyaa
Jees, hyvä idis. Sopis mullekin.
- uusMarilynn
kyllä omasta mielestäni ja minulla on ajatuksia,ja ehkä kiusaisin teitä vähemmän ajatuksieni hedelmillä
- Inspiksiä487
Inpiraatioita löytyy vaikka lukemalla uutisia, minua kiinnostavat tällä hetkellä Saudi-Arabia ja psykiatriset sairaudet. Inspiraatioita tulee usein aivan liikaa, niin ettei tahdo pystyä tekemään leipätyötä. Olisi todella kiva lukea tuhannen ja yhden yön tarinat. Olen lukennut viikossa 3 kirjaa introverteistä, yht. n. 900 sivua. Ei löydy kirjastoista lisää aihepiiristä kirjoja. Yksi uusi on tulossa pian mutta ei ole julkaistu vielä.
- Puuttensakullakin
JA mää oon penskana lukenut tuon tuhannen ja yhden yön tarinoita, mutten koskaan mitään muuta.
- jotainpositiivista
Maailma on jo täynnä synkkiä tarinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748