Mitä Te puolustatte ?

Bangkokmylife10

Minä en kertakaikkiaan ymmärrä mitä Te puolustatte ?
Yksi kirjoitti, miten alokasaikana toimeentulo ?

Minä olen kysynyt monta monta kertaa: Kuka on tänne tulossa ja mitä se tekee.... Minä tunnen paljon Venäläisiä, niin miehiä kuin naisia vai onko ruottalaiset vai mikä on se syy miksi pitää puolustaa ja ketä ?

Niille ihmisille joilla ei ole mitään omaisuutta ja ulosotto päällä mitä tällaisilla ihmisillä on esimerkiksi puolustettavaa vastatkaa rehellisesti.
Eikö he vapaudu veloista ja veroista jos vaikka Venäjän hallinto tänne tulee ?

Eikö Natalia tai Irina tai Aleksi tai Pavel ole tavallisia ihmisiä ?
Eihän mikään valtakunta pysy pystyssä edes venäjä jos se on eriarvoinen.
Mitä ihmettä moni köyhä ja syrjäytynyt voisi edes pelätä, mitä hänelle voisi tapahtua ?

Poliittiset johtajat kyllä menettää virkansa ja monet sijoittajat menettävät rahaa, mutta mitä tavallinen vuokra-asunnossa asuja voi menettää ulosottonsako ?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitosisu
      • Bangkokmylife10

Käykö Linnanmäen pääsylippu Teille puolustettavaksi ?
        Ja miten ja kuinka voimakkaasti Te puolustaisitte minun Linnanmäen lippua ?

• nellaw

oikein hyvä kysymys! Maanpuolustuksellahan tarkoitetaan nykyisen menon ja meiningin puolustamista. Eli jos sinulla ei ole mitään, puolustat niitä joilla on jotain puolustettavaa. Jos taas et siihen suostu, olet puolustustilanteessa petturi ja mikäli olet erimieltä olet terroristi.

• pgcyr3w

Niin, mitä me puolustamme?

Itse ainakin olen valmis puolustamaan perhettäni ja taloani, kaikkea sitä mitä olen "rakentanut" ja saavuttanut.

Ei yhtään kiva jos vihulainen tulee ja ampuu mökkisi reikiä täyteen ja siinä voi mennä vaikka perhekin.

Mustavalkoisessa maailmassa elävä nuorimies ei vielä tätä tajua, heille on vielä aivan sama mitä tapahtuu, he menevät kuin lastu laineilla. Niin sitä oli itsekin nuorempana, alle parikymppisenä, ei mitään väliä millään.

• eiisovikakuseonpäässä

Kaikenlaista se pienipää tuottaa ku tämmösiä kysymyksiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe