Päädytään yhteen niin mun täytyy kyllä paljon jutella sun kanssa. Paljon puhuttavaa. Paljon tapahtunut tänä aikana.
Sitten kun/jos
10
<50
Vastaukset
- Hysnytnyshyt
Pitää säilyttää tuo mielessä. Pakko kuitenkin oli luovuttaa. Paras mennä minun eteenpäin. Patempaa onne teille!
- hpkvahyjK
Niimpä, joskus, jos, jos/kun päädytään.
- OlisiIhanajutella
Voi kun olisikin minulle:) Olisi kiva jutella luottamuksellisesti ja ihan rennosti, kauhistelematta tai tuomitsematta. Ymmärtäen ja jakaen. Se olisi tahtoni. Kerrotko aloittaja edes joitakin otsikkoja - tuli uteliaisuus:) Minä ainakin olen ymmärtäjä ja en ihan pienestä säikähdä:) Nähnyt, kokenut ja ymmärtänyt monen moisia asioita. Mutta sitähän se elämä on.
- sivustako_
Rauhassa tietysti, epämääräiset mielikuvat luo epämääräisyyksiä
- Terveellinenjatoimiva
Ihan turha täällä pohtia, kun asiat voi selvitellä keskenään, niin ei ole mitään epämääräistä.
- OlisiIhanaa
Niin täytyy. Paljon asioita on tosiaan tapahtunut.
- kuhanmaltetaan
Khyl. Leevin sanoja lainaten, "vaikka kaikesta haluan puhua sulle, oon vain häntääni heiluttanut". Eikä ole kyse miesten "hännästä" vaan koiran. :D
- Kipeänäeisaaunta
"kun/jos" lopeta nämä höpöttelyt täällä ja yritä palata normaaliin elämään, niin monikin asia on mahdollista.
- Miespelkkänäkorvana
Joo. Mehän kyllä jutellaan kaikki maailman asiat, vaihtelevista säätilanteista --> sydämenasioihin. Sukulaisista vissiin vähemmän.
- Terveellinenjatoimiva
Onko tervettä ja normaalia kirjoittaa täällä jollekulle, eikö olisi parempi selvittää asiat kasvokkain, jos jotain jäänyt mielen päälle pyörimään "kun/jos"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3266229Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483696Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502873"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 701259
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831102Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914