Miksi et nuku öisin? Onko trollit yöeläimiä?
Trollipeikko!!!!!!!!!
9
<50
Vastaukset
- piipahtaja
Eihän trolli nuku koskaan. Olet erehtynyt jos niin luulet. En tiedä millaiset trollerit yöllä on ollu, vähän taaksepäin lukasin ja skeidaa ..niin mä ajattelen.
- trollinmetsästäjä
ikävä kyllä nukun ja en ole täällä öisin vaikka kuinka haluaisit sitä mutta heräilen toisinaan erään henkilön mm huonekalujen edestakaiseen siirtelyyn ja ihmeellisiin nakutteluihin.
- pesutupaterroristi
vastaan ja juttelen itselleni kuten sinäkin nainen täällä teet. Älä projisoi omia piirteitäsi muihin. Toiset ei sekoile pitkin kämppää öisin. Kukahan se trolli on? Sanon sun koko nimen kohta tänne.Tiedän että keski-ikä lähestyy ja vaihdevuodet ottaa koville ja mielikuvitus laukkaa ja huonekalut lentelee ja morsetus on kivaa ja kuvittelet pääseväsi taikamatolla rakkauden atmosfääreihin mutta joku raja. Prööt! Tule luokseni kirjekyyhky niin lennetäään yhdessä kuuhun. ? ? ? Älä sotke mua verkkoosi senkin kutoja.
- Anonyymi
pesutupaterroristi kirjoitti:
vastaan ja juttelen itselleni kuten sinäkin nainen täällä teet. Älä projisoi omia piirteitäsi muihin. Toiset ei sekoile pitkin kämppää öisin. Kukahan se trolli on? Sanon sun koko nimen kohta tänne.Tiedän että keski-ikä lähestyy ja vaihdevuodet ottaa koville ja mielikuvitus laukkaa ja huonekalut lentelee ja morsetus on kivaa ja kuvittelet pääseväsi taikamatolla rakkauden atmosfääreihin mutta joku raja. Prööt! Tule luokseni kirjekyyhky niin lennetäään yhdessä kuuhun. ? ? ? Älä sotke mua verkkoosi senkin kutoja.
Sulla on se kuuluisa palstaharha, kun kuulet, että edellinen kommentoija on joku tuntemasi. Tuskin on. Ja jos jonkun nimiä alat täällä mainitsemaan, niin teet rikkeen. En tiedä mikä sua vaivaa mutta toivottavasti saat apua. Tukalalta kuulostaa.
- Trollaistatiiä
mittään, mutta trullit on valppaina pääsiäisenä ;).
Luutaani jo virittelen, oli huollossa ja jotain rykimistä käynnissä on, joten ihan ite se pitää viimeistellä.
Kissa on kiiltävällä karvalla, ja kaffeepannu kiillotettuna.- Anonyymi
😂😂😂 hirnun ääneen täällä yksin ihmisten ilmoilla, kiitos vaan. Hävettää 😁😁
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Just heräsin ja heti haukutaan 😑😑
- Anonyymi
Täällä on monta trollia vuorotöissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804