Vituttaako kunnianhimoista miestä

uusMarilynn

älykkäämpi nainen?????????????

11

67

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisenamietin

Ehkäpä kumpikin on älykäs omalla alueellaan ja kunnioittavat siinä toisiaan, sekä täydentävät toisiaan.

• uusMarilynn

tiiäkkö,tommonen yrittää hyötyä älykkäistä naisista ja nujertaa hänet.nimim.kokemusta on tästä.

• totuustuosta

Toisen nujertaminen noin ylipäätään ei liity mihinkään kunnianhimoon tai älykkyyteen vaan on persoonallisuushäiriöistä.

• uusMarilynn
        totuustuosta kirjoitti:

Toisen nujertaminen noin ylipäätään ei liity mihinkään kunnianhimoon tai älykkyyteen vaan on persoonallisuushäiriöistä.

Liittyy kunnianhimoon,tiiäkkö jos SE yrittää lannistaa toisen esim.synnyttäjäksi itselleen ja ämmälleen.

• AlkkisgeenitEiJatkoon
        uusMarilynn kirjoitti:

Liittyy kunnianhimoon,tiiäkkö jos SE yrittää lannistaa toisen esim.synnyttäjäksi itselleen ja ämmälleen.

Haha!

• uusMarilynn
        AlkkisgeenitEiJatkoon kirjoitti:

Haha!

no kuule hyvä jos asia ei ole nuin ja luulen vaan.Kiitos mielipiteestä.Meillä kaikilla on omat ongelmat ja heikkoudet.Olen taiteilija ja kynttilä palaa molemmin puolin.

• nuin
        uusMarilynn kirjoitti:

no kuule hyvä jos asia ei ole nuin ja luulen vaan.Kiitos mielipiteestä.Meillä kaikilla on omat ongelmat ja heikkoudet.Olen taiteilija ja kynttilä palaa molemmin puolin.

Minulla ei ole mitään tietoa sinun tyhmistä nuin-trölläyksistäsi. Kunhan totesin, että alkoholistit tuskin helpolla löytävät ketään jatkamaan ala-arvoisia geenejään. Ja hyvä niin, maailma paranee edes vähän.

• Miksi sen pitäisi häiritä ? voi olla ainoastaan ylpeä jos nainen on älykäs. tuskin sitä tarvitsee tuoda joka päiväisessä kanssa käymisessä ilmi oli kuinka päin tahansa .. no jokainen tyylillään ... :)

• uusMarilynn

mulla on psykopaateista paha olla,olen niiden kynsissä ja silmätikku

• Ilosoovi

Ei, jos naisella on kokoparta täysi.

• uusMarilynn

tiiäkkö,ei mulla partaa oo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      396
      1610
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      1070
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      82
      903
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      885
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      55
      817
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      789
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      757
    8. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      746
    9. 58
      745
    10. Mitä töitä kaivattusi on tehnyt?

😅