Vituttaako kunnianhimoista miestä

uusMarilynn

älykkäämpi nainen?????????????

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisenamietin

Ehkäpä kumpikin on älykäs omalla alueellaan ja kunnioittavat siinä toisiaan, sekä täydentävät toisiaan.

• uusMarilynn

tiiäkkö,tommonen yrittää hyötyä älykkäistä naisista ja nujertaa hänet.nimim.kokemusta on tästä.

• totuustuosta

Toisen nujertaminen noin ylipäätään ei liity mihinkään kunnianhimoon tai älykkyyteen vaan on persoonallisuushäiriöistä.

• uusMarilynn
        totuustuosta kirjoitti:

Toisen nujertaminen noin ylipäätään ei liity mihinkään kunnianhimoon tai älykkyyteen vaan on persoonallisuushäiriöistä.

Liittyy kunnianhimoon,tiiäkkö jos SE yrittää lannistaa toisen esim.synnyttäjäksi itselleen ja ämmälleen.

• AlkkisgeenitEiJatkoon
        uusMarilynn kirjoitti:

Liittyy kunnianhimoon,tiiäkkö jos SE yrittää lannistaa toisen esim.synnyttäjäksi itselleen ja ämmälleen.

Haha!

• uusMarilynn
        AlkkisgeenitEiJatkoon kirjoitti:

Haha!

no kuule hyvä jos asia ei ole nuin ja luulen vaan.Kiitos mielipiteestä.Meillä kaikilla on omat ongelmat ja heikkoudet.Olen taiteilija ja kynttilä palaa molemmin puolin.

• nuin
        uusMarilynn kirjoitti:

no kuule hyvä jos asia ei ole nuin ja luulen vaan.Kiitos mielipiteestä.Meillä kaikilla on omat ongelmat ja heikkoudet.Olen taiteilija ja kynttilä palaa molemmin puolin.

Minulla ei ole mitään tietoa sinun tyhmistä nuin-trölläyksistäsi. Kunhan totesin, että alkoholistit tuskin helpolla löytävät ketään jatkamaan ala-arvoisia geenejään. Ja hyvä niin, maailma paranee edes vähän.

• Miksi sen pitäisi häiritä ? voi olla ainoastaan ylpeä jos nainen on älykäs. tuskin sitä tarvitsee tuoda joka päiväisessä kanssa käymisessä ilmi oli kuinka päin tahansa .. no jokainen tyylillään ... :)

• uusMarilynn

mulla on psykopaateista paha olla,olen niiden kynsissä ja silmätikku

• Ilosoovi

Ei, jos naisella on kokoparta täysi.

• uusMarilynn

tiiäkkö,ei mulla partaa oo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe