Pitipä alkaa miettiä mitä mulla on ollu Datsun/Nissaneita:
Datsun 1000 -69
Datsun 100 A -73
Datsun 100 A -75
Datsun 120 A -79 uusi
Nissan Cerry 150
-83 uusi
Nissan Sunny 1600 -87 uusi
Nissan Bluebirt
1600 -88
Yht 7, varmaan noilla kullakin yli sata tuhatta km. Yhteensä lähes saman verran kilometreja kuin olen sitte ajanu tuolla -90 w124 200 D Mersulla!!
Lujia autoja nuo Nissanit..
Nissan kestää..
5
83
Vastaukset
- jargen
100 A,1975 uutena,monia merkkejä välissä,mutta se jokin jäi.Nyt on uusi qasqai alla ja olen todella tyytyväinen.
- OliYksiNissan
On varmaan ollut hyviä autoja varsinkin nuo uutena ostetut 80-luvun autot :)
Itse muistan pentuna kun käytiin koeajamassa 1988 Nissan Sunny 1,6 SLX sedan, oli hieno mutta aika jämäkkä jousitus. Ostettiinkin sen sijaan Opel Kadett 1,6 sedan.
Ensimmäiseksi autokseni harkitsin juurikin noita 1982-86 Nissan Cherryä mutta kohdalle sattuneet yksilöt olivat jo 10v iässä melko ruosteisia (loppuvuosi 1992). Itsellä on ainut Nissan ollut vm. 2001 Micra, käytettynä reilut 7v vanhana ostettu, pelasi suht hyvin mutta oli aika tylsä auto. Nyt on jo toinen auto Nissanin jälkeen menossa, kuukauden vanha Kia Rio nyt alla. - Tohatsuntekemä
Nissan perämoottorikin on ihan kestävin, paitsi se on tohatsu. Onkohan nebautotkin?
- sklfjfsdjdsjsd
Ylen ohjelmatkin tulevat jonkin tohlopin kautta...
Tuhokaksikko, tohatsu ja tohloppi... - rattijäikäteen
sklfjfsdjdsjsd kirjoitti:
Ylen ohjelmatkin tulevat jonkin tohlopin kautta...
Tuhokaksikko, tohatsu ja tohloppi...Tohloppi onnistui saamaan tohatsun tekeleen ratin irti kesken ajon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083