Moikka, huomasin tänään mun gerbiilin vatsan olevan iha hirmuisen Suuri, turvonnut semmoisen golf pallon kokoiseksi :( ei ole mikään kivi kova kuitenkaan? Ikää onjo noin 3 vuotta eli mahdollisesti se on sitten kasvain? :( onko teillä kokemusta/tietoa?? Tyttö on ihan reipas ja syö kunnolla mutta ei ole normaalia kyllä tuo vatsa :( pääsen viemään vasta lääkäriin tiistaina..
HELP! Turvonnut maha!:(
4
351
Vastaukset
- tuittuliinuli
Oketko varma ettei se ole valeraskaana tai raskaana. Valeraskaus on kai aika yleistä mutta sinuna kävisin eläinlääkärille näyttämässä. Toivottavasri se saadaan kuntoon
- eläinrakasss
Minusta tuo kuulostaa valeraskaudelta eikä kasvaimelta. Kauan tuo maha on ollut isona? Oikea raskaus se ei voi olla, sillä noin vanhana gerbiili ei voi tulla kantavaksi. Miten siinä on nyt käynyt kun tästä on vierähtänyt parisen kuukautta?
- Helppaaja
Heip, mun gerbiilillä oli luultavasti sama tänä vuonna, eli toinen munasarja on turvonnut. Leikkauksella hoituu osaavalla pieneläin lääkärillä, mutta hintaa kyllä on. Meillä maksoi 250€:/ toivottavasti tästä oli apua!! Ei oo mikään akuutti tai kiirellinen ongelma, jos muuten käyttäytyy normaalisti. Olen ihmetellyt miksi kukaan gerbupiireissä ei ole tästä ikinä puhunut?? Me asutaan ulkomailla, ja pieneläin lääkäri heti osasi sanoa magneetti/laser tms kuvauksen jälkeen mikä oli, ja seuraavana päivänä nukutuksessa leikkaus. Leikkauksessa oli todennäköisyydet hyvät, mutta gerbu oli todella väsynyt muutaman päivän siitä eteenpäin.
Toivokaamme parasta! - Ylempi
Voi ei olinpa myöhässä:( toivottavasti muille apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932