talon maalaus tulevana kesänä.mikä firma luotettava ja tekee hyvin.
talon maalaus
10
1306
Vastaukset
- Pikateho
Itse kun maalaa niin säästää rahaa. Muutama kaveri talkoisiin niin päivän parin homma, riippuu tietysti talon koosta ja pohjatöistä ym.
- A.jormalainen
Kymin asemalta löytyy osaajia. Maalaus suoritetaan moottorisahalla eikä takuuta myönnetä. Edullisesti kyllä ja joo, ruttukullia ei näytetä ilman eri maksua.
- vuosiajokirjoitellut
Kylläpä jaksat, mielenterveystoimistolta voisit saada apua moottorisaha ja ruttukulli ongelmiisi.
- 83958298491
Ne äijät haluan nähdä jotka parissa päivässä talon rapsii ja maalaa. Älä tee itse jos ei ole kunnon talkooporukkaa. Kilpailuta dooxe.fi sivustolla
- kylläonnistuuhelposti
Helposti rapsii ja maalaa parissa päivässä jos ei paljon rapsittavaa. Hyvät tellingit ja tarpeeksi ukkoja, onnistuu. Kaverit ja sukulaiset, ruokaa, juomaa ja sauna. Kaikki riippuu talon kunnosta ja koosta.
- JyrgenShculz
Mina tulen maalaamaan. Maalaan ruiskulla ja hinta on 400e maalit ostat itse.
- Jarssu1
Teen homman 300 eurolla, ja maalit sisältyy hintaan.
- 33gg
Remontek on Kotkan alueen paras firma. Hyvät työnjohtajat ja osaavaa laatutyötä.
- 324242
teen koko homman vkl aikana, tuon maalit tikkurilalta venäjältä ja työstä ottaisin 500e. Miltä kuulostais?
- tahtorahaheti
mina tehda halpa tyo mina somalia mina maala kamelikarva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315909- 345413
- 293064
- 342454
- 412203
- 372118
- 152098
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391676