Suoritan etänä lukion matematiikkaa ja tehtävät tuntuvat todella vaikeilta. Minulla ei ole tarkoitus kirjoittaa matematiikka vaan suorittaa sen pakollisia kursseja.
Tarkoitukseni olisi aloittaa kurssi MAB3 joka on lyhyen matematiikan kurssi. Haluaako joku tienata lisätienestiä ja jeesailla minua tehtävien kanssa? Ajatuksena olisi että ihan sähköpostilla voidaan käydä tehtäviä lävitse.
Lisätienestiä matematiikan tehtävistä.
10
131
Vastaukset
- mhsyk
Hei,
Suosittelen kirjoittamaan googleen opetustv ja menemään ensimmäisestä linkistä sivustolle, jossa on videoiden muodossa lukion matematiikan kurssien keskeisiä asioita. Kuitenkin juuri tuo kolmoskurssi taitaa uupua kokonaan, vaikka kaikki muutovat hyvin edustettuina, ellen sitten ole huolimattomasti kattonut. Mutta anyway, opetusvideot ovat selkeitä ja havainnollistavia ja katselin itse niitä ennen kirjoituksia :)
Tsemppiä opiskeluihin! - alguien
Kiitos! Kaksi ensimmäistä kurssia meni ok hyvin kun hyvää materiaalia ja opetusvideoita tuntui löytyvän, mutta tuo kolmos kurssi tuntuu tuskaiselta varsinkin kun siihen tuntuu löytyvän huonosti videoita ja apua.. Tämä on näitä etäopiskelun huonoja puolija mutta ehkä se tästä :)
- Mallivastaus
Voin auttaa ihan ilmaiseksi. Laita vain tuonne kysymyksiä:
http://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tiede/matematiikka
Käyn siellä lähes päivittäin ja vastailen muutenkin todella usein lukion matematiikkaan liittyviin kysymyksiin. Nimimerkkini vaihtelee, mutta sinulle vastatessani voin käyttää aina tätä.
Jos ilmainen apuni kiinnostaa, niin perusta tuonne uusi ketju ja aloita kysyminen.
- kaitlynn
Moi, voisin olla kiinnostunu auttamaan. Ite oon lukion tokal ja pitkää matikkaa suorittanu 9 kurssia kiitettävin arvosanoin. Otanko yhteyttä sun sähköpostiin vai mites?
- alguien
Kiitos kaikille asiallisista viesteistä! Mallivastaukselle kiitos siitä että olisit valmis minua auttelemaan. Laittelen kinkkisiä tehtäviä ilmoittamallesi sivulle ja toivotaan että pääsisin tehtävissä eteenpäin ja oppisin ymmärtämään niitä paremmin :). Laitatko kaitlyn sähköposti osoitteesi niin voisin tiistaina laittaa sinulle mailissa esimerkin muutamasta tehtävästä niin voisit katsoa osaatko minua auttaa :).
- kaitlynn
En vissii pysty laittaa sähköpostiosotetta tähän? Ylläpito poisti sen viestin ku laitoin
- Luesäännöt
"Suomi24-palveluissa ei saa
Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta"
http://www.suomi24.fi/opastus/saannot
- alguien
No voi harmi..Apu olisi tullut kyllä tarpeeseen!
- kaitlynn
Jepp... onnistuisko yhteystietojen vaihtaminen jollai muulla tavalla?
- alguien
Löydänkö sun sähköpostin jostain muualta niin voisin käydä sen zekkaamassa ja laittaa mailia sulle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626