Lisätienestiä matematiikan tehtävistä.

alguien

Suoritan etänä lukion matematiikkaa ja tehtävät tuntuvat todella vaikeilta. Minulla ei ole tarkoitus kirjoittaa matematiikka vaan suorittaa sen pakollisia kursseja.
Tarkoitukseni olisi aloittaa kurssi MAB3 joka on lyhyen matematiikan kurssi. Haluaako joku tienata lisätienestiä ja jeesailla minua tehtävien kanssa? Ajatuksena olisi että ihan sähköpostilla voidaan käydä tehtäviä lävitse.

10

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhsyk

Hei,
      Suosittelen kirjoittamaan googleen opetustv ja menemään ensimmäisestä linkistä sivustolle, jossa on videoiden muodossa lukion matematiikan kurssien keskeisiä asioita. Kuitenkin juuri tuo kolmoskurssi taitaa uupua kokonaan, vaikka kaikki muutovat hyvin edustettuina, ellen sitten ole huolimattomasti kattonut. Mutta anyway, opetusvideot ovat selkeitä ja havainnollistavia ja katselin itse niitä ennen kirjoituksia :)
      Tsemppiä opiskeluihin!

• alguien

Kiitos! Kaksi ensimmäistä kurssia meni ok hyvin kun hyvää materiaalia ja opetusvideoita tuntui löytyvän, mutta tuo kolmos kurssi tuntuu tuskaiselta varsinkin kun siihen tuntuu löytyvän huonosti videoita ja apua.. Tämä on näitä etäopiskelun huonoja puolija mutta ehkä se tästä :)

• Mallivastaus

Voin auttaa ihan ilmaiseksi. Laita vain tuonne kysymyksiä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tiede/matematiikka
        Käyn siellä lähes päivittäin ja vastailen muutenkin todella usein lukion matematiikkaan liittyviin kysymyksiin. Nimimerkkini vaihtelee, mutta sinulle vastatessani voin käyttää aina tätä.
        Jos ilmainen apuni kiinnostaa, niin perusta tuonne uusi ketju ja aloita kysyminen.

• kaitlynn

Moi, voisin olla kiinnostunu auttamaan. Ite oon lukion tokal ja pitkää matikkaa suorittanu 9 kurssia kiitettävin arvosanoin. Otanko yhteyttä sun sähköpostiin vai mites?

• alguien

Kiitos kaikille asiallisista viesteistä! Mallivastaukselle kiitos siitä että olisit valmis minua auttelemaan. Laittelen kinkkisiä tehtäviä ilmoittamallesi sivulle ja toivotaan että pääsisin tehtävissä eteenpäin ja oppisin ymmärtämään niitä paremmin :). Laitatko kaitlyn sähköposti osoitteesi niin voisin tiistaina laittaa sinulle mailissa esimerkin muutamasta tehtävästä niin voisit katsoa osaatko minua auttaa :).

• kaitlynn

En vissii pysty laittaa sähköpostiosotetta tähän? Ylläpito poisti sen viestin ku laitoin

• Luesäännöt

• alguien

No voi harmi..Apu olisi tullut kyllä tarpeeseen!

• kaitlynn

Jepp... onnistuisko yhteystietojen vaihtaminen jollai muulla tavalla?

• alguien

Löydänkö sun sähköpostin jostain muualta niin voisin käydä sen zekkaamassa ja laittaa mailia sulle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      626
    Aihe