Mitä sinun tulisi tehdä

tekisitkösenvuoksesi

jotta olisit onnellisempi?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakataolemasta

      Oman haudan itselleni kaivan.

      • voimia

        Meneekö jollain huonosti?


    • Jöppelishöppelis

      Olla murhettimatta.

      • Terveellinenjatoimiva

        Niinpä sellaisen tavan, kun oppisi, että etsisi menneestä ne valoisat puolensa eikä varsinkaan ennakkoon murehtisi tulevaisuuttaan pilalle.


      • Olisikohanse

        Aika hankalaa erittäin vaikeissa elämäntilanteissa, muttei täysin mahdotonta. Ehkä toiset ihmiset ovat enemmän päivän lapsia, kuin toiset. Toisaalta selviämiseen kuuluu vaikeissa tilanteissa pyrkiä selviämään siitä yhdestä päivästä kerrallaan.


    • ghjkkbvfxhv

      Eroprosessin kunnialla loppuun vieminen.

    • parantua polvista ja selästä. kokisen itseni terveemmäksi pystyisin keskittymään elämiseen kuin pelkoon, että en elä pitkää, joten koulukaan ei tuntuisi niin turhalta.

    • höperökstullu

      Haluaisin tavata erään ihmisen, jos hänkin.Elää elämää muualla kuin täällä palstallakin, tajusin millainen palstapeikko musta on tullut, pelottavaa.

    • helvetissä

      kuolla pois koska aikani on lähellä ihmiset haluavat tappaa minut kuitenkin

    • rftgyjkyi

      Voittaa lotossa ja muuttaa jonnekkin jossa saan olla rauhassa.

      • hiljaisuudessa

        En ees lottoa en voi haaveilla tuollaisesta.Mut viikko jossain vois olla kivaa.


    • Todellisuusontässä

      Lopettaa haaveilu mahdottomasta.

    • JokuvaanjostAin

      Saada hänet omaksi.

      • haluaahalatalujaa

        kuin myöskin ,saada omaksi,tänään en häntä nähnyt mut laitoin viestiä ,,olisin halunnut laittaa puhelimeen viestiä että kova on ikävä..:(ei voi mittään ,hyvää pääsiäsistä...:)


    • vieläkinharmittaamokani

      En osaa sanoa, mitä minun tulisi tehdä, mutta tietäisin, mitä tekisin, jos hän(m) tulisi esim.ovelleni ja sanoisi (vielä uudemman kerran) "tässä minä nyt olen, mä tulin nyt takaisin". Kerran aiemmin, kauan, kauan sitten "se mies" pysäytti minut kadulla ja sanoi noin ja minä idiootti en halunnut edes jutella hänen kanssa.

    • Ihmeellinentyttö

      Olla enemmän sosiaalinen ja avoin, unohtaa kaikki paha menneisyydestä,
      päästä elämässä aidosti uuteen alkuun ja olla ehkä joskus hänen oma.
      Toi viimeinen on taas nyt vähän sellaista haihattelua, mutta onhan se ajatuksena enemmän kuin ihana. :)

    • JokuKjostain

      Tehdä muutoksia elämässä, kertoisin hänelle,että hän on minulle tärkeä ja hänet haluan!

    • kohtaammetoisemme

      Toivon, että "löydämme" toisemme oikeasti.

    • toivonvainyhtä

      etten muuttuisi aivan kokonaan perunamuussiksi seuraavan kerran kun nähdään

    • nainen_rikkinäinen

      Erota tästä minut hiljalleen tappavasta ja kiduttavasta liitosta ja tutustua sinuun ihana mies.En toivo mitään lottovoittoja,luotettava, turvallinen kumppani olisi elämäni täyttymys.

    • Mitään

      muuta ole tehtävissä kun tehdä mut uudestaan, aivan alusta alkaen, mutta taitaa olla mahdoton tehtävä.

    • nainentuumas

      Olen jokseenkin onnellinen. En hakua loukata ketään, en rikkoa mitään. Jos itse siinä vähän kärsin, niin kestän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      615
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      610
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe