Painajainen

Ole78

Auttakaa, näen usein sellaista unta että olen itse paholainen, ahdistaa ihan valtavasti tuollainen. Mikä mua vaivaa kun näen tuollaista kauhukuvaa????

5

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unesi voisi kertoa siitä, että sinut on helppoa houkutella johonkin sellaiseen jota et sisimmässäsi oikeasti hyväksy.
      Uni voi kertoa myös syyllisyyden tunteesta.
      Sinussa on ominaisuuksia ja tuntemuksia, joita et hyväksy, nyt tämä ns varjopuolesi haluaa myös tulla ymmärrystä. Ihminen on kokonainen vasta, kun hyväksyy myös pimeät puolensa; tämä ei tarkoita sitä että hyväksymällä toteutamme kaikki pahatkin aikeemme, vaan sitä että tiedostamme itsessämme tämän pahan, emmekä heijasta sitä vain muihin..

    • Tulkintaa

      Hei,
      Eräs varsin yleinen selitys tuohon on se, että unennäkijä on liian kriittinen itselle,
      elikkä hän näkee vain vikoja itsessään ( = itsensä varsinaisena paholaisena)
      Uni siis viestii varsin selkeästi ,että tämän unennäkijän on korkea aika opetella antamaan itselle arvostusta niistä hyvistä ominaisuuksista ja onnistumisista.

      Hyvää ja leppoisaa Pääsiäistä!

      • Ole78

        Kiitos☺


      • summersunny

        Juu - Lempeyttä kehiin itseään kohtaan Olelle!
        Suotta sitä on niin ankara itselleen, kun ei kukaan meistä ole täydellinen, eiks vaan.


    • jungilainen

      "Tulkintaa" osui jo lähelle, minulle tuli mieleen vielä että näetkö itsesi likaisena ja pahana kuin sarvipää paholainen? Jos vielä näit itsesi karvaisena paholaisena, niin uni oli varsin yleinen niille ihmisille joilla on identiteettikriisi päällä, ja eivät ole hyväksyneet itseään sellaisena kuin he ovat. Karvoineen päivineen.

      Kun tutkit itseäsi, sisintäsi, sydäntäsi, peiliin katsoen, ja alat hyväksymään itsesi vikoinesi kaikkinesi, on mielenkiintoista nähdä miten unesi alkaa muuttumaan.

      Ota koko homma prosessina. Sellaisena tietyntyyppisenä initiaatioprosessina. Ihmisen kasvuna. Yhtään ressaamatta. Koska unikuvat ovat varsin usein brutaalin mielikuvituksellisia. Karmiviakaan unia ei kannata pelätä aluksi, ennen niiden tulkintaa.
      Hyvää jatkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe