Auttakaa, näen usein sellaista unta että olen itse paholainen, ahdistaa ihan valtavasti tuollainen. Mikä mua vaivaa kun näen tuollaista kauhukuvaa????
Painajainen
5
97
Vastaukset
Unesi voisi kertoa siitä, että sinut on helppoa houkutella johonkin sellaiseen jota et sisimmässäsi oikeasti hyväksy.
Uni voi kertoa myös syyllisyyden tunteesta.
Sinussa on ominaisuuksia ja tuntemuksia, joita et hyväksy, nyt tämä ns varjopuolesi haluaa myös tulla ymmärrystä. Ihminen on kokonainen vasta, kun hyväksyy myös pimeät puolensa; tämä ei tarkoita sitä että hyväksymällä toteutamme kaikki pahatkin aikeemme, vaan sitä että tiedostamme itsessämme tämän pahan, emmekä heijasta sitä vain muihin..- Tulkintaa
Hei,
Eräs varsin yleinen selitys tuohon on se, että unennäkijä on liian kriittinen itselle,
elikkä hän näkee vain vikoja itsessään ( = itsensä varsinaisena paholaisena)
Uni siis viestii varsin selkeästi ,että tämän unennäkijän on korkea aika opetella antamaan itselle arvostusta niistä hyvistä ominaisuuksista ja onnistumisista.
Hyvää ja leppoisaa Pääsiäistä!- Ole78
Kiitos☺
- summersunny
Juu - Lempeyttä kehiin itseään kohtaan Olelle!
Suotta sitä on niin ankara itselleen, kun ei kukaan meistä ole täydellinen, eiks vaan.
- jungilainen
"Tulkintaa" osui jo lähelle, minulle tuli mieleen vielä että näetkö itsesi likaisena ja pahana kuin sarvipää paholainen? Jos vielä näit itsesi karvaisena paholaisena, niin uni oli varsin yleinen niille ihmisille joilla on identiteettikriisi päällä, ja eivät ole hyväksyneet itseään sellaisena kuin he ovat. Karvoineen päivineen.
Kun tutkit itseäsi, sisintäsi, sydäntäsi, peiliin katsoen, ja alat hyväksymään itsesi vikoinesi kaikkinesi, on mielenkiintoista nähdä miten unesi alkaa muuttumaan.
Ota koko homma prosessina. Sellaisena tietyntyyppisenä initiaatioprosessina. Ihmisen kasvuna. Yhtään ressaamatta. Koska unikuvat ovat varsin usein brutaalin mielikuvituksellisia. Karmiviakaan unia ei kannata pelätä aluksi, ennen niiden tulkintaa.
Hyvää jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940