50- vuotias kolmen lapsen äiti. Luuta ja huivi kaupanpäälle! Osaa nalkuttaa kaikesta. Luumun kokoinen luomi nokanvarressa. Haarojen väli näyttää ja haisee mämmiltä.
Vaihdossa otetaan katukiviä tai jopon satula. Ei palautus oikeutta!
Annetaan/vaihdetaan noita-akka
13
140
Vastaukset
- kauantuotakestitki
Saako jopon satula haista mämmille, minkä kokosta oot aatellu? Jääkö lapset sulle vai ovatko jo pois kotua? Saat sen satulan, mutta akkaa en huoli. Panen satulan aamulla porraspieleesi.
- make...vaan
Tässä tyypillinen kysymys, vailla järkeä, vailla vastausta. Tyhjänpäiväistä. Kuka tuohon edes vaivautuu vastaamaan?
- mamulandia
niimpä
- iti.otti
make...vaan kirjoitti:
Tässä tyypillinen kysymys, vailla järkeä, vailla vastausta. Tyhjänpäiväistä. Kuka tuohon edes vaivautuu vastaamaan?
Entäs tuohon kysymykseesi...
- hupaisajuttu
Minä vaivaudun vastaamaan. Yksi parhaista aloituksista moneen päivään!
- vastausta
Ei riitä kohta tuulivoimaa ainakaa parkkimalla noita-akoille lennellä
- Kaunis-eerika
Lökäpöksy homon vastaus. Hyi hitto!
- Make...vaan
Minä makaan hetekalla kun muori kuorii pottuja.
- make...vaan
Minä kerron simolle saatana!!!?
- RantaJoosppi
Kyllä pitää vielä myötäjäisinä saada vähintään puima- tai muita maatalouskoneita. Muuten ei kauppaa! Ja koeaika täydellä palautusoikeudella 3kk.
- akka-alla
Saat ruttoperunoita 5000 kiloa ja mätiä sammakoita 100 kpl...
- katsastusmies69
Onko huoltokirja ja rekisteriote leimattu? Onko mitään vuotoja? Onko tilava takakontti? Kestääkö kovempaakin ajoa? Voisin olla kiinnostunut. Paljonko pyydät? Saako koeajaa kaverin kanssa?
- peltokäyttöönhalvalla
tuore leima,pientä tihkuvuotoa on,moottori takapäässä,ei vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva183884Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767- 102740
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7694
- 60673