Oletko mies vai nainen?
Oletko rakastunut?
15
<50
Vastaukset
- Kyllämätaidan
Olennainenn
- eimee.ohi.tä
En tiedä ku aina hän mieles vaik ei silleen ees tunnettu kovin hyvin, mut kuiteski... nainen oon
- NainenpaMä
En myönnä.
- olenolenjoo
Olen miesnainen ja olen rakastunut naismieheen.
- prööööt
sittenhän meitä on 2. Tiesitkö että skisofrenia on jännä tauti. Kun meitä on kaksi jakautunutta persoonaa niin meitä on neljä. Entäs jos katsomme peiliin meitä on 8. Tai entäs jos olemmekin kaksosia horoskoopiltamme? Siis iha kauheeta sano jorma uotinen kun mekko repes :D
- Univalve
Olen rakastunut. On se paras tunne. Vaikka se onkin yksipuolinen, ei haittaa! \o/
Mutta joskus, kuten näin lomien aikoina, ikävä pääsee kasvamaan pikkaisen liian...ikäväksi. - enkerroen
Se on salaisuus..
- Miesvastaatähännäin
En ole rakastunut häneen naiseen, mutta olen kyllä syvästi ihastunut. Tiedän, että jos hän sanoisi mulle edes jotain rakkauteen viittaavaa, rakastuisin häneen välittömästi. Rakkaus vaatii kanssakäymistä ja vuoropuhelua. Meillä ei sitä ole vielä ollut. En yhtään tiedä, tuleekokaan sitä koskaan? Toivoisin sitä todella. Mulla miehellä ei ole muita ihastuksia.
- mieheltä
Ihastunut muutamaankin, en rakastunut kehenkään.
- hienompihomma
:((( Toivottavasti et ole minun ikävöintini kohde
- eivoilaputsilmilläkulkea
hienompihomma kirjoitti:
:((( Toivottavasti et ole minun ikävöintini kohde
Poikamiehenä sitä ihastuu herkästi, toisiin enemmän kuin toisiin.
- Metsien_nainen
En. Tällä hetkellä. Tietoisesti ainakaan.
- sokee-oot
Ihan lääpälläähä se Nousiainen siihen blondiin on. Rakkaudesta se hevonenki potkii
- Syvästihyvästi
Pysyvästi rakastunut mieheen joka on pysynyt mukana jo tovin.
Kaikista kivikoista ja karikoista huolimatta<3 - Matami_Mimmi_
Rakkaus on raatoo... Se ei tapa, mutta se kiruttaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419