Oletko mies vai nainen?
Oletko rakastunut?
15
<50
Vastaukset
- Kyllämätaidan
Olennainenn
- eimee.ohi.tä
En tiedä ku aina hän mieles vaik ei silleen ees tunnettu kovin hyvin, mut kuiteski... nainen oon
- NainenpaMä
En myönnä.
- olenolenjoo
Olen miesnainen ja olen rakastunut naismieheen.
- prööööt
sittenhän meitä on 2. Tiesitkö että skisofrenia on jännä tauti. Kun meitä on kaksi jakautunutta persoonaa niin meitä on neljä. Entäs jos katsomme peiliin meitä on 8. Tai entäs jos olemmekin kaksosia horoskoopiltamme? Siis iha kauheeta sano jorma uotinen kun mekko repes :D
- Univalve
Olen rakastunut. On se paras tunne. Vaikka se onkin yksipuolinen, ei haittaa! \o/
Mutta joskus, kuten näin lomien aikoina, ikävä pääsee kasvamaan pikkaisen liian...ikäväksi. - enkerroen
Se on salaisuus..
- Miesvastaatähännäin
En ole rakastunut häneen naiseen, mutta olen kyllä syvästi ihastunut. Tiedän, että jos hän sanoisi mulle edes jotain rakkauteen viittaavaa, rakastuisin häneen välittömästi. Rakkaus vaatii kanssakäymistä ja vuoropuhelua. Meillä ei sitä ole vielä ollut. En yhtään tiedä, tuleekokaan sitä koskaan? Toivoisin sitä todella. Mulla miehellä ei ole muita ihastuksia.
- mieheltä
Ihastunut muutamaankin, en rakastunut kehenkään.
- hienompihomma
:((( Toivottavasti et ole minun ikävöintini kohde
- eivoilaputsilmilläkulkea
hienompihomma kirjoitti:
:((( Toivottavasti et ole minun ikävöintini kohde
Poikamiehenä sitä ihastuu herkästi, toisiin enemmän kuin toisiin.
- Metsien_nainen
En. Tällä hetkellä. Tietoisesti ainakaan.
- sokee-oot
Ihan lääpälläähä se Nousiainen siihen blondiin on. Rakkaudesta se hevonenki potkii
- Syvästihyvästi
Pysyvästi rakastunut mieheen joka on pysynyt mukana jo tovin.
Kaikista kivikoista ja karikoista huolimatta<3 - Matami_Mimmi_
Rakkaus on raatoo... Se ei tapa, mutta se kiruttaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423537Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",52803Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922223Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1391862- 1321846
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee301755- 1381405
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131399"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641135