tänään mut olet sydämessäni ainiaan.ikävä on vain sinua...olisi ihana nähdä lomalla ensiviikolla ajan kanssa ..vaikka kuuman kupposen ja pullan kera,,hyvässä rauhallisessa paikassa ,,voitaisiin vaihtaa kuulumisia ...:)vai mitä olet mieltä olet,,,,
EI mies nähty
17
<50
Vastaukset
- Mmiestäällä
Jo vain. Olisiko mitään paikkaa tiedossa missä nähtäisiin?
- enuskoetuskallat
Niin voitais.
Ota yhteyttä ihka irl oikeesti, niin sopii.- ajattelenvainsinua
olen yrittänytkin soitaa mut numero on varattu...:(tai se katkeaa heti kun hälyttää...
- Pyydä_vastaamaan
Laita txt
- ajattelenvainsinua
eipä ketään voi pakottaa ...riittää kun hän tietää minun tunteeni mitä hänestä ajattelen ..:)
- mitenoiskusetus
ajattelenvainsinua kirjoitti:
olen yrittänytkin soitaa mut numero on varattu...:(tai se katkeaa heti kun hälyttää...
Haloo eikö hälärit soi?
- ajattelenvainsinua
ap eipä soi hälärit !!!!soitan heti takaisin jos vain laitat hälärin..!:)
- ajattelenvainsinua
laitoin hänelle tänään viestiä puhelimeen klo 14,00 toivotin hyvää pääsiäistä ,mut en tiijä saiko hän edes sitä,:)tää on vain sinulle
- ajattelenvainsinua
ap joko olet mennyt nukkumaan ,,,?mä taidan kohta mennä kun ei taho pysyä hereillä...hyvää yötä sinulle mies ja kauniita unia...ikävä sua
- ajattelenvainsinua
Kyllä on ollut tosi piiiiiitkä perjantai ja hirveen ikävä sua Mies.Huomenna on pakko käydä kylillä.
- ajattelenvainsinua
ap olet aamulla ensimmäisenä ,ja illalla viimesenä mielessä ennen nukkumaan menoa...:)
- Jiit_helppoja
taas sitä S-miestä haikaat. vaihda vaikka Jiihin.
- ajattelenvainsinua
en haikaa mitään s-miestä,enkä vaihdaJ-mieheen ,P-mies se pitää olla ja vain se tietty.
- M....Mies
Aloittajan on hyvältä kuulostava idea, eli ei muuta kuin toteutukseen pääsiäisen jälkeen.
- ajattelenvainsinua
ap.niinpä olenkin menossa sinnepäin missä hän asuu tässä loman aikana viikolla ...jospa hän olisi silloin tavoitettavissa..ja olisi minulle muutama tunti aikaa..
- hunndreda
ajattelenvainsinua kirjoitti:
ap.niinpä olenkin menossa sinnepäin missä hän asuu tässä loman aikana viikolla ...jospa hän olisi silloin tavoitettavissa..ja olisi minulle muutama tunti aikaa..
Onko pitkäkin välimatka?
- ajattelenvainsinua
ei ole kuin alle 70km..noin tunti menee jos ajaa rajoitusten mukaan..ja riippuu ajaaako perille asti...vai jonkin matkan päähän .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827