EI mies nähty

ajattelenvainsinua

tänään mut olet sydämessäni ainiaan.ikävä on vain sinua...olisi ihana nähdä lomalla ensiviikolla ajan kanssa ..vaikka kuuman kupposen ja pullan kera,,hyvässä rauhallisessa paikassa ,,voitaisiin vaihtaa kuulumisia ...:)vai mitä olet mieltä olet,,,,

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmiestäällä

Jo vain. Olisiko mitään paikkaa tiedossa missä nähtäisiin?

• enuskoetuskallat

Niin voitais.
      Ota yhteyttä ihka irl oikeesti, niin sopii.

• ajattelenvainsinua

olen yrittänytkin soitaa mut numero on varattu...:(tai se katkeaa heti kun hälyttää...

• Pyydä_vastaamaan

Laita txt

• ajattelenvainsinua

eipä ketään voi pakottaa ...riittää kun hän tietää minun tunteeni mitä hänestä ajattelen ..:)

• mitenoiskusetus
        ajattelenvainsinua kirjoitti:

olen yrittänytkin soitaa mut numero on varattu...:(tai se katkeaa heti kun hälyttää...

Haloo eikö hälärit soi?

• ajattelenvainsinua

ap eipä soi hälärit !!!!soitan heti takaisin jos vain laitat hälärin..!:)

• ajattelenvainsinua

laitoin hänelle tänään viestiä puhelimeen klo 14,00 toivotin hyvää pääsiäistä ,mut en tiijä saiko hän edes sitä,:)tää on vain sinulle

• ajattelenvainsinua

ap joko olet mennyt nukkumaan ,,,?mä taidan kohta mennä kun ei taho pysyä hereillä...hyvää yötä sinulle mies ja kauniita unia...ikävä sua

• ajattelenvainsinua

Kyllä on ollut tosi piiiiiitkä perjantai ja hirveen ikävä sua Mies.Huomenna on pakko käydä kylillä.

• ajattelenvainsinua

ap olet aamulla ensimmäisenä ,ja illalla viimesenä mielessä ennen nukkumaan menoa...:)

• Jiit_helppoja

taas sitä S-miestä haikaat. vaihda vaikka Jiihin.

• ajattelenvainsinua

en haikaa mitään s-miestä,enkä vaihdaJ-mieheen ,P-mies se pitää olla ja vain se tietty.

• M....Mies

Aloittajan on hyvältä kuulostava idea, eli ei muuta kuin toteutukseen pääsiäisen jälkeen.

• ajattelenvainsinua

ap.niinpä olenkin menossa sinnepäin missä hän asuu tässä loman aikana viikolla ...jospa hän olisi silloin tavoitettavissa..ja olisi minulle muutama tunti aikaa..

• hunndreda
        ajattelenvainsinua kirjoitti:

ap.niinpä olenkin menossa sinnepäin missä hän asuu tässä loman aikana viikolla ...jospa hän olisi silloin tavoitettavissa..ja olisi minulle muutama tunti aikaa..

Onko pitkäkin välimatka?

• ajattelenvainsinua

ei ole kuin alle 70km..noin tunti menee jos ajaa rajoitusten mukaan..ja riippuu ajaaako perille asti...vai jonkin matkan päähän .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6465
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1330
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1080
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      843
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe