Yhtiö on törmännyt teknisiin vaikeuksiin, eikä löydä ratkaisua, jolla huijausohjelmat voitaisiin korjata USA:ssa myydyistä autoista. Huijausohjelma on löytynyt lähes 600 000:sta Yhdysvalloissa.
San Franciscon tuomioistuimen tuomari asetti Volkswagenille torstaina uuden takarajan ratkaisun löytämiseksi. Ratkaisu pitäisi löytää 21. huhtikuuta mennessä.Ratkaisun on oltava konkreettinen, tuomari sanoi Bloombergin mukaan.
Voihan Das Auto sentään minkä teit!
Volkswagen ei päässyt sopimukseen USA:ssa
10
57
Vastaukset
- VTI120
Tämä siis Kauppalehdessä tänään.
- miksimyöhässä
Nytkö tämä myöhäisherännyt on älynnyt, että vw on tehnyt jonkun vilpin? Olet vähän myöhässä.
- VTI120
Vilppihän ei ole uutinen, vaan se ettei vilpistä johtunut korjaustoimenpide kelvannut.
Opettele luetun ymmärtämistä, kiitos.
- onneksijäljellä
Ja tämä huolestuttaa sinua kovasti? Uutinen sekä luetun ymmärtäminen. Onneksi on vielä jäljellä täydellisiä ihmisiä.
- ansionsa.mukaan
Kyllä niitä täydellisempiä suorittajia aletaan pian kaipaamaan jossain huijariyhtiön lakimiesosastollakin ettei mene koko konserni polvilleen. Kaunistelematta kysymyshän on automaailman laajimmasta petoksesta. Minusta siinä ei ole mitään puolustettavaa. Tarkoituksellinen huijaus ja huijaus on petos.
- Ymmärrätkö
Juurihan tuossa edellinen sanoi, ettei se vilppi ollut se uutinen ja sinä otit juuri sen uudestaan tyhmyyttäsi esiin. Luetun ymmärtäminen oli se avainsana.
- Vweikestäkäyttöä
Maat turvaa omaa tuotantoa.usa toimi tehokkaasti.
Vw pitää eurooppaa pihdeissään ja perii omat mokat asiakkailta. - Konserni.huijaa
Vweikestäkäyttöä kirjoitti:
Maat turvaa omaa tuotantoa.usa toimi tehokkaasti.
Vw pitää eurooppaa pihdeissään ja perii omat mokat asiakkailta.Vain suomalaiset hyväuskoiset hölmöt suostuvat maksumiehiksi. Muualla ei kuvia kumarrella ja nöyristellä saksalaiselle huijarivalmistajalle.
- Poisautot
Saksassa on kopioitu suomalaista rakentamistako?
http://www.taloussanomat.fi/autot/2016/03/24/volkswagenilta-laaja-korjauskutsu-kahdessa-mallissa-vikaa/20163317/304 - alihankintaa
No perkele, ovat menneet ostamaan tojolta jonkun polkimen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947