Jos sanoisin et lähen nyt rakastajattaren kanssa viettämään pyhiä?
Mitäköhä vaimo sanois?
19
<50
Vastaukset
- MitenhäntuoOlis
Mitäs luulet, että sanos?
- rakastavaimoasi
lähtisit sie niinko jonku palsta rakkauvven mukana ja se paljastuiskin miäheks ?
- Hetiheti
Mene vaimosi luo.
- sanos
Sanos mitä sanos..
- sanoisitjo
Vähän tässä jo odotellaan, että sanoisit. t. Vaimosi rakastaja
- Boomchakalaka
Ei se sano pahasti. Se sanoo hyvästi.
- Kysy.vai
menikö pupu pöksyyn?
- tuuuuujo
tuut vaan ,ei sitä haittaa,kun onhan se tietonen jo ollu kauan...mulla on hirvee ikävä <3
- Älä.palaa
Pysykin sit siellä. Vaihdan lukot oviin, täällä jo uusi mies.
- 1305445522
Ei sanois pahasti, vaan hyvästi!
- hyvääpääsiäistä
ethän sä kumminkaan uskalla tehdä oman pääsi mukaan ....elä vaan vaimosi kanssa ja esitä onnellista ;)
noh etpä uskalla kertoo vaimollesi,sellainen pupupöksy oot.
- valintasekin
Sanois et tervemenoo!
- KysypäVaimoltasi
Niin saat tietää, mitä vastaa.
Kysymyksesi on tyhmä. - kuhanarvaan
vaimo sanois: jos tänä vuonna pystyt kotona, ens vuonna saat lähteä.
- amorit_hukassa
Jos on tuommoinen sopimus teillä, että vuoden päästä voit vapaasti itse päättää, mitä teet, sitten voisi asian noin nähdä. Ja vaimolla on varmaan samanlaiset oikeudet, epäilemättä.
- kuhanarvaan
amorit_hukassa kirjoitti:
Jos on tuommoinen sopimus teillä, että vuoden päästä voit vapaasti itse päättää, mitä teet, sitten voisi asian noin nähdä. Ja vaimolla on varmaan samanlaiset oikeudet, epäilemättä.
reilupeli , kummallekaa ei ero jää hampaankoloon , ehkä.
- näinvarmasti
Ei varmaan sanois mitään. On varmaan tyytyväinen kun saa ite nussii vieraitten miesten kanssa ja saa kerrankin aidon orgasmin.
- sinunvaimoke
Näin juuri aion tehdäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241863- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111753
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92649- 22637