Minulla on tällä hetkellä välttämätön tarve oikeusturvan takia nahoittaa virkamiesten kanssa käydyt puhelinkeskustelut.
Olen kokeillut kolmea suosittua äänitysohjelmaa. Kaksi ohjelmista menee jatkuvasti jumiin ("Puhelutallennin ACR" sekä "Call Recorder").
Kolmas ohjelma ("Puhelujen Nauhoitus" https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder) toimii, mutta toisessa päässä olevan ääni tallentuu niin hiljaa, ettei siitä saa mitään selvää. Tallennusmuodoksi olen valinnut 3GP:n (muut mahdollisuudet ovat ARM ja WAV) ja äänenvoimakkuus on säädetty maksimille.
Voiko asian korjata jollakin puhelimen tai ko. ohjelman asetuksilla tai tietääkö joku ohjelman, joka tallentaisi myös vastapuolen äänen kunnolla?
Käyttis on Android 2.3, jossa on viimeisin ohjelmistopäivitys. Puhelimessa on niin vähän muistia, ettei sitä voi päivittää Android 4.1:een, joka on viimeisin puhelimeeni saatavissa oleva päivitys enkä oikein usko, että käyttiksen päivitys auttaisi asiaa.
Puhelujen äänitys ei toimi
7
2849
Vastaukset
- 1xx
(Puhelujen nauhoitus, Appliqato)
Itselläni on seuraavat asetukset ja toimii...
Tarkista ohjelman asetuksista seuraavat kohdat:
Kohta "ÄÄNET"
Äänilähde: Voice Call
Tiedostotyyppi: WAV
Kelaa alaspäin kunnes olet kohdassa "ASETUKSET"
Valitse "Nauhoituksen äänenvoimakkuus"
(Lisää nauhoituksen äänenvoimakkuutta)- virkamiehet_rikollisina
Minulla muuttuu äänilähteeksi itsestään "Mic", vaikka valitsisin "Voice Call".
WAV paransi ääntä hieman, mutta niin vähän, ettei äänestä saa edelleenkään selvää.
:-( - 1xx
Auttoiko "nauhoituksen äänenvoimakkuus" valinnan aktivoiminen ?
- 1xx
Oletko koettanut eri "äänilähteitä", jospa jollain asetuksella toimisi ?
- virkamiehet_rikollisina
"Nauhoituksen äänenvoimakkuus" on ollut käytössä koko ajan.
Kaikilla valinnoilla testaamisen jälkeen äänilähteeksi on muuttunut itsestään "Mic".
Mikä ero muuten näillä äänilähteillä on? Voidaanko olettaa, että nauhoitus toimii kunnolla vain, jos äänilähde on ja pysyy valinnassa "Voice Call"? - 1xx
Asetukset on erilaisia eri puhelimissa. Itselläni on Samsung J5. Äänilähteistä voisi vielä koettaa "Voice communication" tai "voice recognition". Jos totta puhutaan en osaa enempää auttaa sinua. :(
- virkamiehet_rikollisina
En saa äänitystä toimimaan siten, että vastapuolen ääni kuuluisi riittävän kovaa.
Puhelintani ((Samsung Galaxy Ace Android 2.3) ei jostain syystä edes voi päivittää uudempaan versioon (Android 4.1), vaikka netistä löytyy tietoa, että muut ovat onnistuneet päivityksessä. KIES ilmoittaa, ettei puhelimeni tue Firmware-päivitystä.
Ei ilmeisesti ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa uusi puhelin. Ajattelin ostaa Xcover 3:n, jossa on Androidersio 4.4.
***Onko jollakin Android 4.4. ja voisi todentaa, että ohjelma "Puhelujen Nauhoitus", Appliqato (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder) toimii moitteettomasti kyseisessä Android-versiossa?***
Nettitietojen mukaan Xcover 3:n voisi päivittää versioon 5.0, mutta päivitysten onnistuminen ei näköjään ole mikään 100 %:n varma asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823230Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362050Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1671812Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2951350Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki341258Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911190- 1081174
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711090Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201084- 281041