HIFK:n mestaruuden takaava maalivahti Thomas Vokoun kämmäsi debyytissään jo 7 sekunnin pelin jälkeen. Onneks olkoon. Ei auttanu Stathosin potkiminen pois ja Vokounin ottaminen tilalle. Olen sitä mieltä että HIFK tulee tippumaan sarjataulukossa että pleijareissa juuri maalivahdin takia. Tuskin Vokounun huono peli johtui paljon pelaamattomuudesta.. Kommenttia..
Vokoun
10
617
Vastaukset
Tomas Vokoun palkittiin HIFK:n parhaana, joten ihan huono hänen esityksensä ei ollut.
Viuhkolan maali oli ohjaus lähietäisyydeltä ylivoimassa. Tenkratin maalit olivat läpiajoista, joissa molemmissa varsinainen virhe sattui puolustukselle. Vokounin maaleja ei ollut yksikään.- SportFreak
En siis halunnut loukata ketään, jos joku käsitti väärin
SportFreak kirjoitti:
En siis halunnut loukata ketään, jos joku käsitti väärin
En minä tästä itseeni ottanut suinkaan. Ajattelin vain tuoda esille tuon palkitsemisen, kun ottelun paikan päällä näin.
Torjuntatilanteissa Vokoun oli hyvä. Sen sijaan leveä kaukalo tuntui tuottavan vaikeuksia. Aika rohkeasti meni kulmiin kiekon perässä.
- mal82
41 torjuntaa vaikka mtv3 väittää muuta. siellä on virhe. hyvin pelas Vokoun. Ilman Vokounia olis tullu turpiin oikein kunnolla. Ifk pelas viidellä pakilla ja lopun pelistä neljällä pakilla. Jarkko Ruutu joutu pelaa pakin paikalla.
- peto19
se oli kyl paha virhe se ensimmänen maali mut silti hifk pelas hyvää pelii mut ne käytös rangaistukset olis voinu jättää pois
- 879
peto19 kirjoitti:
se oli kyl paha virhe se ensimmänen maali mut silti hifk pelas hyvää pelii mut ne käytös rangaistukset olis voinu jättää pois
JOS OLI EKA PELI SM-LIIGASSA < NIIN NIITÄ KUNNON PELEJÄ ON VASTA TULOSSA.NYT SE AUTTAISI JOS JOKERIT HÄVIÄISI.
- peto19
879 kirjoitti:
JOS OLI EKA PELI SM-LIIGASSA < NIIN NIITÄ KUNNON PELEJÄ ON VASTA TULOSSA.NYT SE AUTTAISI JOS JOKERIT HÄVIÄISI.
niinpä. kyl me jokereille näytetään... pakko
- man-legally
peto19 kirjoitti:
niinpä. kyl me jokereille näytetään... pakko
kyl maar vokouni on lahjakas kassari ja gyl kundill on sisuu pelata HIFKIN PAIDASSA
- SportFreak
Tuntuu se Vokoun ihan hyvä olevan, siis vireessä. eka nolapeli ja tais olla toinen peli.
- juss89
vokoun on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565