Kyseessä on kauhavalainen, Hevosen muotoinen puukon hela.
tässä linkki kuvaan:
http://www.taistokuortti.com/kuvat_artikkeli/12.jpg
Löysin tälläisen metallinpaljastimella n. vuosi sitten ja nyt alkoi kiinnostamaan vähän enemmän tämä esine.
Minkä arvoinen puukon hela kyseessä?
Metallikanetsijä
3
315
Vastaukset
hieno puukko kuvassa
Mutta tuskin sinun löytämällä helalla on mitään arvoa..- menekurssille
Ei tosiaan ole pelkällä helalla mitään arvoa, helat tehdään messingistä juottamalla hopeajuotteella, ei mikään kummoinen prosessi siis.
Taisto Kuortti pitää erilaisia puukkokursseja, niillä opetetaan niin helojen, kuin puukkojenkin tekoa. - Puukkomaakari
Tuo hevosen pää on valua. Se on puukon päässä oleva koriste, joka itse asiassa huonontaa puukon käyttöä.
Niin tai näin, pelkän koristeen arvo lienee euro tai kaksi. Hauska esine sinänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398