Kun aika ei tee tehtäväänsä

yksinpohdin

En minä tiedä millainen sinä todella olet, olen nähnyt vain pienen pilkahduksen sinusta.

Et sinäkään tiedä millainen minä todella olen, olet nähnyt vain osan minusta.

Ehkä olet nähnyt kauneimman osan minua. Ajattelemassa sinua.

Tiedän että järjellä ei ole mitään tekemistä tämän tunteen kanssa. Näin ei pitäisi voida tuntea, etäältä ja näin kauan.

Silti tunnen rakkautta sinua kohtaan.

20

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuhumisenKauneus

      Jotain on silloin kesken. Ajatukset eivät lopu, ennen kun jotain ratkaisevaa tapahtuu. Oletko yrittänyt lähestyä tai kertoa hänelle ajatuksiasi?

      • HassuMinäyksinpohdin

        En, kun en näe häntä missään. Haluaisin nähdä, kovastikin. Jutella vaikka niitä näitä. Ja hymyillä tyhmänä.


      • voisitkilauttaaa
        HassuMinäyksinpohdin kirjoitti:

        En, kun en näe häntä missään. Haluaisin nähdä, kovastikin. Jutella vaikka niitä näitä. Ja hymyillä tyhmänä.

        Onko sinulla hänen yhteystietoja?


      • HassuMinäyksinpohdin

      • Nainenniinlähellämutta

        Voisin kertoa yhdelle m-lle samoin! Why you still on my mind? I just Cant get you out of my mind!!! Mutta yritän kovasti, ehkä me joskus vielä tavataan, ja jos sinä rakastat mua silloinkin niin lupaan olla sun!


      • sivusta-----
        HassuMinäyksinpohdin kirjoitti:

        Näin se menee: https://www.youtube.com/watch?v=c18441Eh_WE

        There's a dark secret in me
        Don't leave me lost in your arms
        Set me free
        Feel the need in me
        Set me free
        Stay forever and ever and ever ah ah

        u mean this part?
        can explain a little?
        i wanna know u mind


      • uskallatkohan
        sivusta----- kirjoitti:

        There's a dark secret in me
        Don't leave me lost in your arms
        Set me free
        Feel the need in me
        Set me free
        Stay forever and ever and ever ah ah

        u mean this part?
        can explain a little?
        i wanna know u mind

        kukass olet mies, kerro lisää.


      • ed------
        uskallatkohan kirjoitti:

        kukass olet mies, kerro lisää.

        kyllä hän tietää jos on hän. odottelen siirtoaan ei kai muukaan auta. olen niin hänen koukussaan.


      • paikalleenjämähtäneet
        ed------ kirjoitti:

        kyllä hän tietää jos on hän. odottelen siirtoaan ei kai muukaan auta. olen niin hänen koukussaan.

        pieni vinkkaus auttaa kummasti asioiden etenemistä.


      • ed------
        paikalleenjämähtäneet kirjoitti:

        pieni vinkkaus auttaa kummasti asioiden etenemistä.

        niin ihana että taju lähtee!!! jos soittas tänää esim puuhhuh....


      • Kerromulle
        Nainenniinlähellämutta kirjoitti:

        Voisin kertoa yhdelle m-lle samoin! Why you still on my mind? I just Cant get you out of my mind!!! Mutta yritän kovasti, ehkä me joskus vielä tavataan, ja jos sinä rakastat mua silloinkin niin lupaan olla sun!

        Oho, pappa kirjottaa lontoota...


    • Tartukädestäkäteen

      Minä tunnen juuri non erästä miestä kohtaan.Hänen nimeäänkään en tiedä mutta tunne on niin vahva.Tää alkoi jo viime syksynä ja luulin että menee ohi mut tuntuu että kiinnyn tähän ihanaan vielä ainakin tuntemattomaan mieheen koko ajan vaan enemmän..

    • Rakkauskoskettaa

      Itse tunsin samoin viime viikonlopulla, kun viesteilin seurustelukumppanini kanssa eikä oltu yli kuukauteen viestitty yhtään mitään tai nähty, kun hän halusi olla itsekseen. Vaikka meidän suhde ei ole ollut se ihanteellisin ja on ollut sitä luottamuspulaa, itkua ja pettymystäkin, niin kaikesta huolimatta tykkään ja välitän hänestä edelleen vuosien jälkeenkin. Enkä tosiaankaan tiedä elämästään kuin pienen osan kuin hänkään minun, sillä koko tämän ajan olemme seurustelleet etäsuhteessa.

    • voisinkirjoittaasamoin

      Voisin kirjoittaa kuten aloittaja. Naisena miehelle. Rakastaa etäältä ja kauan..sitä se on. Järjellä ei ole todella mitään tekemistä tämän tunteen kanssa.

      Kumpa saisin vielä yhden hetken olla kasvotusten...kaikki jäi niin kesken silloin, lokakuisena iltapäivänä..

    • Iknowyoumine

      Minä tiedän, että me rakastamme toisiaan aina, aina ja ikuisesti! Siksi tunne ei jätä meitä!

      • oletihananainen

        Olipa ihanasti sanottu!


    • Aikaparantaahaavat

      Aloittaja. Kirjoitit tosi hienosti. Olet rakastunut, kuten minäkin mies. Sitä tunnetta ei voi jäljitellä. Sinulla on oma rakkaus, minulla omani. Toivon, että me molemmat saisimme tahoillamme tämän kaiken onnistumaan.

      • Satutatminuakokoajan

        Aika ei ole parantanut haavoja. Näin eilen vilahduksen sinusta. Ei rakkautta voi käskeä pois. Toivon, etten näkisi sinua enää.


      • Se_on_näin
        Satutatminuakokoajan kirjoitti:

        Aika ei ole parantanut haavoja. Näin eilen vilahduksen sinusta. Ei rakkautta voi käskeä pois. Toivon, etten näkisi sinua enää.

        Mutta kuitenkin toivot että olisitte yhdessä. Et oikeasti toivo ettet enää näkisi häntä. Juttelisitte sillä ei se aika paranna haavoja vaan puhuminen auttaa.


    • Minäkinolentuntenut

      Niin etäältä ja kauan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe