En minä tiedä millainen sinä todella olet, olen nähnyt vain pienen pilkahduksen sinusta.
Et sinäkään tiedä millainen minä todella olen, olet nähnyt vain osan minusta.
Ehkä olet nähnyt kauneimman osan minua. Ajattelemassa sinua.
Tiedän että järjellä ei ole mitään tekemistä tämän tunteen kanssa. Näin ei pitäisi voida tuntea, etäältä ja näin kauan.
Silti tunnen rakkautta sinua kohtaan.
Kun aika ei tee tehtäväänsä
20
217
Vastaukset
- PuhumisenKauneus
Jotain on silloin kesken. Ajatukset eivät lopu, ennen kun jotain ratkaisevaa tapahtuu. Oletko yrittänyt lähestyä tai kertoa hänelle ajatuksiasi?
- HassuMinäyksinpohdin
En, kun en näe häntä missään. Haluaisin nähdä, kovastikin. Jutella vaikka niitä näitä. Ja hymyillä tyhmänä.
- voisitkilauttaaa
HassuMinäyksinpohdin kirjoitti:
En, kun en näe häntä missään. Haluaisin nähdä, kovastikin. Jutella vaikka niitä näitä. Ja hymyillä tyhmänä.
Onko sinulla hänen yhteystietoja?
- HassuMinäyksinpohdin
voisitkilauttaaa kirjoitti:
Onko sinulla hänen yhteystietoja?
Näin se menee: https://www.youtube.com/watch?v=c18441Eh_WE
- Nainenniinlähellämutta
Voisin kertoa yhdelle m-lle samoin! Why you still on my mind? I just Cant get you out of my mind!!! Mutta yritän kovasti, ehkä me joskus vielä tavataan, ja jos sinä rakastat mua silloinkin niin lupaan olla sun!
- sivusta-----
HassuMinäyksinpohdin kirjoitti:
Näin se menee: https://www.youtube.com/watch?v=c18441Eh_WE
There's a dark secret in me
Don't leave me lost in your arms
Set me free
Feel the need in me
Set me free
Stay forever and ever and ever ah ah
u mean this part?
can explain a little?
i wanna know u mind - uskallatkohan
sivusta----- kirjoitti:
There's a dark secret in me
Don't leave me lost in your arms
Set me free
Feel the need in me
Set me free
Stay forever and ever and ever ah ah
u mean this part?
can explain a little?
i wanna know u mindkukass olet mies, kerro lisää.
- ed------
uskallatkohan kirjoitti:
kukass olet mies, kerro lisää.
kyllä hän tietää jos on hän. odottelen siirtoaan ei kai muukaan auta. olen niin hänen koukussaan.
- paikalleenjämähtäneet
ed------ kirjoitti:
kyllä hän tietää jos on hän. odottelen siirtoaan ei kai muukaan auta. olen niin hänen koukussaan.
pieni vinkkaus auttaa kummasti asioiden etenemistä.
- ed------
paikalleenjämähtäneet kirjoitti:
pieni vinkkaus auttaa kummasti asioiden etenemistä.
niin ihana että taju lähtee!!! jos soittas tänää esim puuhhuh....
- Kerromulle
Nainenniinlähellämutta kirjoitti:
Voisin kertoa yhdelle m-lle samoin! Why you still on my mind? I just Cant get you out of my mind!!! Mutta yritän kovasti, ehkä me joskus vielä tavataan, ja jos sinä rakastat mua silloinkin niin lupaan olla sun!
Oho, pappa kirjottaa lontoota...
- Tartukädestäkäteen
Minä tunnen juuri non erästä miestä kohtaan.Hänen nimeäänkään en tiedä mutta tunne on niin vahva.Tää alkoi jo viime syksynä ja luulin että menee ohi mut tuntuu että kiinnyn tähän ihanaan vielä ainakin tuntemattomaan mieheen koko ajan vaan enemmän..
- Rakkauskoskettaa
Itse tunsin samoin viime viikonlopulla, kun viesteilin seurustelukumppanini kanssa eikä oltu yli kuukauteen viestitty yhtään mitään tai nähty, kun hän halusi olla itsekseen. Vaikka meidän suhde ei ole ollut se ihanteellisin ja on ollut sitä luottamuspulaa, itkua ja pettymystäkin, niin kaikesta huolimatta tykkään ja välitän hänestä edelleen vuosien jälkeenkin. Enkä tosiaankaan tiedä elämästään kuin pienen osan kuin hänkään minun, sillä koko tämän ajan olemme seurustelleet etäsuhteessa.
- voisinkirjoittaasamoin
Voisin kirjoittaa kuten aloittaja. Naisena miehelle. Rakastaa etäältä ja kauan..sitä se on. Järjellä ei ole todella mitään tekemistä tämän tunteen kanssa.
Kumpa saisin vielä yhden hetken olla kasvotusten...kaikki jäi niin kesken silloin, lokakuisena iltapäivänä.. - Iknowyoumine
Minä tiedän, että me rakastamme toisiaan aina, aina ja ikuisesti! Siksi tunne ei jätä meitä!
- oletihananainen
Olipa ihanasti sanottu!
- Aikaparantaahaavat
Aloittaja. Kirjoitit tosi hienosti. Olet rakastunut, kuten minäkin mies. Sitä tunnetta ei voi jäljitellä. Sinulla on oma rakkaus, minulla omani. Toivon, että me molemmat saisimme tahoillamme tämän kaiken onnistumaan.
- Satutatminuakokoajan
Aika ei ole parantanut haavoja. Näin eilen vilahduksen sinusta. Ei rakkautta voi käskeä pois. Toivon, etten näkisi sinua enää.
- Se_on_näin
Satutatminuakokoajan kirjoitti:
Aika ei ole parantanut haavoja. Näin eilen vilahduksen sinusta. Ei rakkautta voi käskeä pois. Toivon, etten näkisi sinua enää.
Mutta kuitenkin toivot että olisitte yhdessä. Et oikeasti toivo ettet enää näkisi häntä. Juttelisitte sillä ei se aika paranna haavoja vaan puhuminen auttaa.
- Minäkinolentuntenut
Niin etäältä ja kauan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439