Ongelmana sekava seksuaalisuus

Vanha_Nuoreksi

Olen 28-vuotias nainen. Tunsin itseni selvästi lesboksi vielä muutama vuosi sitten. Lukioikäisenä oli myös ihastumisia ja ”pikkujuttuja” miesten kanssa. Myös lukion jälkeen olin seksuaalisesti ”ihan pihalla” ja seurustelin niin naisten kun miesten kanssa. Tähän mennessä ”elämäni rakkaus” oli nainen, joka oli itseäni 10 vuotta vanhempi. Seurustelu loppui kuitenkin ikävästi, kun selvisi että nainen oli edelleen suhteessa miehensä kansa. Olin ilmeisesti ollut vain ”utelias lesbokokeilu” ja menin pöljänä itse rakastumaan.
Jälleen olen seksuaalisesti ihan sekaisin. Olen ihastunut sekä miehiin että naisiin. Ehkä asteen verran useammin naisiin.
Onko normaalia vai pöljää. että melkein kolmikymppinen nainen on seksuaalisesti ihan hukassa? Ei ole kyse siitä, ettenkö nauttisi seksuaalisuudesta mutta en vaan tiedä mitä olen tällä hetkellä.
Olen puhunut ystävieni kanssa mahdollisesta biseksuaalisuudesta ja he ovat ottaneet asian vastaan täysin normaalisti (ihminen on arvokas ja rakastettu oli seksuaalisuus mikä tahansa). Perheeni vain ei hyväksy sitä lainkaan. Naissuhteeni olen pitänyt salassa. Kun kerroin vanhemmilleni ”elämäni rakkaudesta”, sain haukut ja patistuksen terapiaan. Vanhempieni mielestä lesbous on sairaus vain minun kohdallani. He hyväksyvät muiden homouden muttei minun. Perhe on toki tärkeä, mutta olen tästä kaikesta hämilläni.

6

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marysto

Olet ehkä bi- tai pan-seksuaali.

• Ihmeellistä

Pää-asia että pystyt rakastamaan. Mihin lokeroon kuulut on sivuseikka. Ihmiseen rakastutaan, ei ulkoiseen asiaan. Aina rakastuminen ei ole riippuvainen edes sukupuolesta.

• Tee niiku hyvältä tuntuu. Älä tuomitse itseäsi. Äläkä ajattele vain negatiivisia asioita/ tapahtumia

• Vanha_Nuoreksi

Kiitos positiivisista vastauksista. Mukavaa kevättä <3

• neuvontapalvelu

Mietit vielä seksuaalisuuttasi, vaikka sinulla on jo monia kokemuksia.
      Muiden mielipiteet tekevät sinut epävarmaksi. Vaikuttaa siltä ettet tunne itseäsi, etkä halujasi kovin hyvin.

• Manna_jii

Tärkeintä on itselleen ja muille olla rehellinen. Et ole outo, tiedän monia jotka miettineet samanlaisia iässäsi ja ovat yleensä bi. Tunteita on moneen suuntaan. Usein ovat nuorempana ensin miehen kanssa, hankitaan lapsi tai useampia, sitten neljääkymppiä lähellä kriisi ja ero, vaihdetaan naisiin ja ollaan HLBT-aktiiveja kun uskalletaan ja biologinen kello ei tikitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe