Haluaisin saada nuorempaa miestä. Itse olen 44v. ja kokemuksesta tiedän mitä nuori mies pystyy antamaan, nautinnollista seksiä. Ovat halukkaita kokeilemaan kaikkea ja kunto riittää useammaksi tunniksi. Ei lennä vain kerran vaan niin paljon kuin nainen haluaa nautintoa.
Kertokaa miehet kokemuksianne!
Nuorempi mies seksikumppaniksi
9
132
Vastaukset 9
- boy36
Kuinkas paljon nuorempi pitäis olla? Onx 36nen jo liian vanha? :)
- Himos
Jos kaveria kaipaat,,mitä kauemmin sen parempaa esileikeistä itse hurmioon,monessa asennossa..Vaikk ikää onkin 48,,niin ain tykkääs antaa naiselle nautintoa kaaaaaaaauan,,,Ja ain parasta jos nainen laukiaa usiasti
- Diili
Nuorempi mies antaa niin estotonta menoa ja panoa, että ei voi muuta ku antaa vaan takaisin täysin estoitta, mikä nautinto. Saa pyytää iha mitä vaan ja mies toteuttaa jokaisen fantasian. Mielellään sitä levittää ja pyllistelee nuorelle kova kalulle. Unohtamatta nautinnollista suuseksiä ja suihkusessioita lopuksi.
- Tein1
Onko 16v liian nuori? Täällä nimittäin yksi :)
- porista93
Mistä päin oot... olisin kiinnostunu
- lahti23
lahen suunnalta löytyis 23v mies vanhemmille naisille;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561182
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301149Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47993- 49887
- 65801
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49767Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37666Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71654- 37619
- 76607