Haluaisin saada nuorempaa miestä. Itse olen 44v. ja kokemuksesta tiedän mitä nuori mies pystyy antamaan, nautinnollista seksiä. Ovat halukkaita kokeilemaan kaikkea ja kunto riittää useammaksi tunniksi. Ei lennä vain kerran vaan niin paljon kuin nainen haluaa nautintoa.
Kertokaa miehet kokemuksianne!
Nuorempi mies seksikumppaniksi
9
132
Vastaukset 9
- boy36
Kuinkas paljon nuorempi pitäis olla? Onx 36nen jo liian vanha? :)
- Himos
Jos kaveria kaipaat,,mitä kauemmin sen parempaa esileikeistä itse hurmioon,monessa asennossa..Vaikk ikää onkin 48,,niin ain tykkääs antaa naiselle nautintoa kaaaaaaaauan,,,Ja ain parasta jos nainen laukiaa usiasti
- Diili
Nuorempi mies antaa niin estotonta menoa ja panoa, että ei voi muuta ku antaa vaan takaisin täysin estoitta, mikä nautinto. Saa pyytää iha mitä vaan ja mies toteuttaa jokaisen fantasian. Mielellään sitä levittää ja pyllistelee nuorelle kova kalulle. Unohtamatta nautinnollista suuseksiä ja suihkusessioita lopuksi.
- Tein1
Onko 16v liian nuori? Täällä nimittäin yksi :)
- porista93
Mistä päin oot... olisin kiinnostunu
- lahti23
lahen suunnalta löytyis 23v mies vanhemmille naisille;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2182204
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.357737- 40721