Hyvää Pääsiäistä!

Palstakavereille ja muille palstalaisille! :)

Kevättä kohti mennään.. Mites teillä pääsiäsiloma sujuu? Miellä rentoutuen ja herkkuja syöden.

65

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1J0NI

Eilen kiirastorstaina kävin Ehtoollisella kirkossa ja tänään työpäivä. Hyvä Pääsiäistä kaikille, muistellaan mitä Jeesus Kristus teki puolestamme golgatan keskimmäisellä ristillä.

• Sori-vaan

Jesses on satu olento

• Hyvää Pääsiäistä! Uskonnollinen en ole, vietän pääsiäistä kevään juhlana.

• Kiitos! :) Hyvää Pääsiäistä minunkin puolestani ihanalle Kittielle, rakkaalle tontulle (sulta ku sai makkaraa ;) ) sit huumorimiäs Butsille, symppia-artsille, ahkeralle Temmille ja viel fiksulle Speedolle. :)) Ja tietysti kaikille muillekki. :)

• Herranen aika!!!! Miten mä olin näin tyhmä!! Mä unohdin kauhukseni mun valmennettavan eli Arielin..:O Mukavaa Tipujuhlaa herttaiselle ja iloiselle Arielille! :))

• Kiitos kaunis! :)

• Hyvää pääsiäistä myös multa, varsinkin palstan upeille pääsiäistipuille eli Ariel, Kittie ja Tinttu:) No jäbille myös vaikka ette ihan niin upeita ookkaan, ainakaan mun näkökulmasta;)

• Kiitos Toljanter! :)

• Kiitti vaa tonttu..Onneks oltiin tipuja eikä kanoja.. :)

• tinttu-liina kirjoitti:

Kiitti vaa tonttu..Onneks oltiin tipuja eikä kanoja.. :)

No ei mitään kanoja vaan södejä tipusia.

Just semmosia mitä mulla on koristeena tässä pöydällä kolme kappaletta. Oon nimenny heidät teidän nimien mukaan ja vähä väliä juttelen jollekkin teistä kaikkea mukavaa pääsiäiseen liittyvää. Tuo Ariel-tipu näyttää kyllä mököttävän jostain ihme syystä:(

• Nii..mut ehkä hänellä on ny muuta mielenkiintosempaa menossa, ettei ehi joutavia höpötellä. :) Saat nyt tyytyä tällä kertaa Kittien ja mun kaakatuksiin. ;))

Nii..mut ehkä hänellä on ny muuta mielenkiintosempaa menossa, ettei ehi joutavia höpötellä. :) Saat nyt tyytyä tällä kertaa Kittien ja mun kaakatuksiin. ;))

No älä nyt hupsuja puhu, ihan mukavia nuo teidänki kaakatukset on:)

Sä esimerkiksi just kehuit vuolaasti noita pajunkissoja jotka kävin hakemassa:)

• Tytsi on reissussa hemmetin kaukana elikkä meikä hiukkasen epäilee että lämpimien uintivetten äärellä hymyki on saletisti korvissa.. :-)

• toljanter kirjoitti:

No älä nyt hupsuja puhu, ihan mukavia nuo teidänki kaakatukset on:)

Sä esimerkiksi just kehuit vuolaasti noita pajunkissoja jotka kävin hakemassa:)

No ne täyty sit olla tosi nättejä..;) Laitoikko höyheniä koristeeks..vaikka noi pajukatit on kyllä nättejä semmosenaan. :)

• butch-cassidy kirjoitti:

Tytsi on reissussa hemmetin kaukana elikkä meikä hiukkasen epäilee että lämpimien uintivetten äärellä hymyki on saletisti korvissa.. :-)

Voi sitä onnenlikkaa..No toivottavasti nauttii kunnolla. :)

Voi sitä onnenlikkaa..No toivottavasti nauttii kunnolla. :)

Kun ne hullut ei nyt vaan räjäyttelis mitään.. :-/ Meikä on aina hermona kun se on jossakin kauempana..

Kun ne hullut ei nyt vaan räjäyttelis mitään.. :-/ Meikä on aina hermona kun se on jossakin kauempana..

Kaippa hänellä on mies mukana reissussa ja turvana?

• Kittiechihu kirjoitti:

Kaippa hänellä on mies mukana reissussa ja turvana?

No mutta ei sekään mikään pomminkestävä ukko oo.. :-/

No ei kai. Mutta, kyllä he varmasti voivat hyvin.

Voi Butsi ku ihan purskahdin nauruun ku ton luin..:D

Toivotaan heille turvallista matkaa. :)

Voi Butsi ku ihan purskahdin nauruun ku ton luin..:D

Meikäki purskahti kun kuulin että on 25 asteista vettä.. ;-D No ei ainakaan mee tytsi mustelmille.. ;-D

Meikäki purskahti kun kuulin että on 25 asteista vettä.. ;-D No ei ainakaan mee tytsi mustelmille.. ;-D

kelpaa siellä typykän pulikoida.. :)

• temmirauta kirjoitti:

kelpaa siellä typykän pulikoida.. :)

No juu! :)

• Samoin koko jengil :) Täs olis kait sellasii pääsiäiskokon rakentamispuuhii luvas ja sellast mukavaa yhdessäoloo hyväs seuras... :)

• Kuulostaa kivalta. :)

• Laita sinne kokkoon tyhjiä dödöpurkkeja, niin se paukkuu mukavasti..;)) Nii muutes tehtiin ennen...

Laita sinne kokkoon tyhjiä dödöpurkkeja, niin se paukkuu mukavasti..;)) Nii muutes tehtiin ennen...

Enpä ole moista kokeillut.. :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Enpä ole moista kokeillut.. :)

Ei tollasii uskalla ;) Räjähtää viel päin näköö...

• artagnan kirjoitti:

Ei tollasii uskalla ;) Räjähtää viel päin näköö...

No ei räjähdä sillai..ihan kesy poksahdus vain..:)) Artsi on jänishousu. ;))

• Ilmannimi

Toivotan hyvää pääsiäistä.. ei muuta asiaa... iloa toivon teille

• Kiva kun piipahdit. :) Olenkin miettinyt missä olet.

• Muuta ajateltavaa kuin tämä palsta.

• Ymmärrän, mutta älä kokonaan katoa? :)

• Huuhaa ja ihme höpötystä

Lue se ku
      Sieltä löytyy syy miksi minulla on muuta ajateltavaa....

• Kiitti :-) Asiallisesti sujuu. Huomenna meikä lähtee Lanalle virpomaan Potterin Harrina. Täytyy kait vilauttaa sille taikasauvaa kun pajunoksia ei löytyny.. ;-D

• Vilauta vaa..;))

Vilauta vaa..;))

No se sauva on sellainen melko riisuttu malli mutta säähän Lana tykkäät pajunoksistaki paljaana.. :-O

• Tulkaa nyt tännekin asti virpomaan..?

• Kittiechihu kirjoitti:

Tulkaa nyt tännekin asti virpomaan..?

Taitais ukkos antaa meikälle lähdöt.. ;-D

Taitais ukkos antaa meikälle lähdöt.. ;-D

Äh, kyllä minä sille selitän ettei minun kavereille olla kateellinen. :)

No se sauva on sellainen melko riisuttu malli mutta säähän Lana tykkäät pajunoksistaki paljaana.. :-O

Kaikki käy..;))

• Kiitos samoin!

Pääsiäisloma sujuu varsin perinteisissä merkeissä: kokko, mämmiä ja lammaspaistia. :)

• Meillä syötiin jauhelihapihvejä, mutta mämmiä syön vaan minä ja koira. :P

• Kittiechihu kirjoitti:

Meillä syötiin jauhelihapihvejä, mutta mämmiä syön vaan minä ja koira. :P

Syökä koira mämmiä???

Syökä koira mämmiä???

No syö! :D Aina vahtaa minua kun mämmiä syön, ja odottaa että saa maistiaiset.. :D

• Kittiechihu kirjoitti:

No syö! :D Aina vahtaa minua kun mämmiä syön, ja odottaa että saa maistiaiset.. :D

:))) Enpä ole ikään kuullu et on tollasia mämmikoiria..:)) Onpa ihana sessuli. <3

:))) Enpä ole ikään kuullu et on tollasia mämmikoiria..:)) Onpa ihana sessuli. <3

Mämmikoira! :D

• Kittiechihu kirjoitti:

Mämmikoira! :D

Mä katoin et mämmikoura... :D

• jäbä toivottaa hyvää pääsiäistä jokaiselle tasapuolisesti :) aamupuuron jälkeen oottaaki sitte satsi mansikkien liivejä et semmosten perusrutiinien parissa täällä pyhiä vietetään.. ;)

• Kiitos! :) Onkos nuo sinun mansikit kilttejä?

• Kiitos jäbälle..Oikeen ku sulla on rintsikanpesua vai? :))

• Kävikös teillä paljon trulleja? Meillä ei käyny ku muutama, mutta olivat kyllä niin mukavia ja suloisia. :)

• Meillä kävi viime sunnuntaina kohtelias neljän trullin poppoo.. :)

• Ne oli sit loput Temmiläs ku siel trullei lappas aivan alvariinsa... :) Tais kyl jotku käydä sit kahteenki kertaan ku alettiin jakaa yllätysmunii kokonteon lomas :D Kivoi pentui oli kaikki :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8670
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2479
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2297
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2182
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1757
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1550
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      7
      1050
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      5
      1034
    Aihe