Kirjautumisasetukset

Auttakaa joku, pliis!

Haluisin vaihtaa Windows 7 kirjautumisasetuksia, siis sillee et mun pitäis niinku kirjottaa käyttäjätunnus ja salasana. Oon kattonu melkee koko tietokoneen läpi, mut ei vaan niinku millää tuu selkoo mite se vaihdetaa. Sit mul on myös yks Win 10 kone, mut en osaa siitäkää tehä sillee. Auttakaa pliis!

9

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 894328904389

Windows 7:ssä ohjauspaneelista etsit käyttäjätilit, valitset tilisi ja laitati sille salasanan. Done.

W10:ssä sama tapahtuu asetukset-sovelluksen kautta.

• Joo mut siis tarkotin niinku sillee, et tota kun kirjaudun sisään, niin mun pitää niinku kirjottaa mun käyttäjätunnus ja sit salasana, eikä niinku sillee, et valitsen käyttäjän, ja sit pistän siihe salasanan, mut kiitti tost, tiiätkö miten se tehää tollee mite selitin?

• emmätiä
        Kyselijätyyppi kirjoitti:

Joo mut siis tarkotin niinku sillee, et tota kun kirjaudun sisään, niin mun pitää niinku kirjottaa mun käyttäjätunnus ja sit salasana, eikä niinku sillee, et valitsen käyttäjän, ja sit pistän siihe salasanan, mut kiitti tost, tiiätkö miten se tehää tollee mite selitin?

Meniskö Local Security Policyn kautta ja sieltä interaktiivisista logoneista edellisen käyttäjän nimen näytön esto päälle?

https://technet.microsoft.com/en-us/magazine/ff394947.aspx

• trollille9mmburana
        emmätiä kirjoitti:

Meniskö Local Security Policyn kautta ja sieltä interaktiivisista logoneista edellisen käyttäjän nimen näytön esto päälle?

https://technet.microsoft.com/en-us/magazine/ff394947.aspx

Ja tuo vaatii käyttöjärjestelmän Pro-version.

En muutenkaan ymmärrä mitä väliä sillä on, että oma tili näkyisi "valittavien listalla".

Ketjun aloittanut trolli painukoon vittuun.

• trollille9mmburana kirjoitti:

Ja tuo vaatii käyttöjärjestelmän Pro-version.

En muutenkaan ymmärrä mitä väliä sillä on, että oma tili näkyisi "valittavien listalla".

Ketjun aloittanut trolli painukoon vittuun.

Nii ja mitenköhän se sulle kuuluu miks mä haluun sillee tehä. Haluun tehä ni sit haluun tehä ni oisko jollaki fiksul tyypil hei neuvoi?

• enneuvouunojaväärin

Nii ja mitenköhän se sulle kuuluu miks mä haluun sillee tehä. Haluun tehä ni sit haluun tehä ni oisko jollaki fiksul tyypil hei neuvoi?

Se kuuluu minulle siten, että vaikuttaa pahasti siltä, että olet säätämässä järjettömyyksiä. Järjettömyyksien neuvominen uunoille on typerää, joten en aio tehdä sitä

• enneuvouunojaväärin kirjoitti:

Se kuuluu minulle siten, että vaikuttaa pahasti siltä, että olet säätämässä järjettömyyksiä. Järjettömyyksien neuvominen uunoille on typerää, joten en aio tehdä sitä

Jaa no mun kaikis muis koneis on kyl sillee eli se ei ole järjettömyys. Eli onks jollaki tietoo?

• tämäpähelpponakki

Jaa no mun kaikis muis koneis on kyl sillee eli se ei ole järjettömyys. Eli onks jollaki tietoo?

Laita asetukset samalla tavalla kuin niissä muissa koneissa.

• kattoitte

Lait hei sillai ku on neuvottu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe