Moniko kävi töissä pitkäperjantaina vaikka olisi ollut vapaapäivä? Ei paljon puhelin soinut. Sähköpostikin oli hiljaista koko päivän. Hyvä päivä tehdä töitä.
8 tunnin työpäivä takana
12
94
Vastaukset
- oipyhäyksinkertaisuus
Mitä vitun työntekoa sellainen on kunnei oo juuri mitään tekemistä?
Täh!- pääsiäispupunen
ketä kiinnostaa ooks ollu töis vai et:) ja luulis sunki tietävän miksi pääsiäistä vietetään.
- töissä_vapaalla
Tekemistähän oli kasapäin. Kirjoitin vain, että sähköposti tai puhelin eivät tuupanneet lisää tekemistä tai häirinneet työntekoa. Vieläkin jäi tekemättömiä töitä pöydälle, mutta pitää kai jotain jättää, että tulee mentyä tiistaina töihin. Muutoin voisi irtisanoutua ja aloittaa kesäloman ensi viikolla.
- töissä_vapaalla
pääsiäispupunen kirjoitti:
ketä kiinnostaa ooks ollu töis vai et:) ja luulis sunki tietävän miksi pääsiäistä vietetään.
Minua kiinnostaa moniko muu oli.
- Työssä_käyvä
töissä_vapaalla kirjoitti:
Tekemistähän oli kasapäin. Kirjoitin vain, että sähköposti tai puhelin eivät tuupanneet lisää tekemistä tai häirinneet työntekoa. Vieläkin jäi tekemättömiä töitä pöydälle, mutta pitää kai jotain jättää, että tulee mentyä tiistaina töihin. Muutoin voisi irtisanoutua ja aloittaa kesäloman ensi viikolla.
Outo firma, kun pitää irtisanoutua jotta pääsee kesälomalle. Mulla ainaskin tuo kesä- ja talviloma tulee vuosittain ihan ilman irtisanomista.
- töissä_vapaalla
Työssä_käyvä kirjoitti:
Outo firma, kun pitää irtisanoutua jotta pääsee kesälomalle. Mulla ainaskin tuo kesä- ja talviloma tulee vuosittain ihan ilman irtisanomista.
Riippuu kai kuinka pitkään haluat lomailla? 4 viikkoa on ihan kiva, 8 viikon kesäloma vielä kivampi. 12 viikon kesäloma jo unelmaa.
Jos haluat pitää lomaa 3 kuukautta, niin helpointa on irtisanoutua. Itselleni riittää 4 viikon kesäloma, joten tuskin irtisanon itseni tiistaina töissä. - Työtäseonunelmointikin
töissä_vapaalla kirjoitti:
Riippuu kai kuinka pitkään haluat lomailla? 4 viikkoa on ihan kiva, 8 viikon kesäloma vielä kivampi. 12 viikon kesäloma jo unelmaa.
Jos haluat pitää lomaa 3 kuukautta, niin helpointa on irtisanoutua. Itselleni riittää 4 viikon kesäloma, joten tuskin irtisanon itseni tiistaina töissä.Työtön unelmoi....
- joopa_joo_om
Työtäseonunelmointikin kirjoitti:
Työtön unelmoi....
Minulla on kaksi duunia, varsinainen päätoimi ja sivutoimi. Sen lisäksi harrastus, josta saa rahaa.
Unelmoin lomasta, rahasta ei tarvi onneksi unelmoida. Sitä riittää!
- höhöhöhähää
Minä tiedän pååsiainen in munan jakamisen aikaa.
- Anna_mennä_vaa
Työtä sekin!
- Paneminenainamukavaa
Anna_mennä_vaa kirjoitti:
Työtä sekin!
Siinä työ ja huvi yhdistyy mukavasti.
- Eivälttämättä
Paneminenainamukavaa kirjoitti:
Siinä työ ja huvi yhdistyy mukavasti.
Työtähän se on vaan jos siitä rahastaa ja sillon se ei oo huvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114