Vuosia ja vuosia sitten ostin Sotkamon Konepalvelusta mökille kodinkoneita.
Mökki tuli myytyä. Nyt uudestaan mökki Sotkamoon.
Tarvittaisiin taas koneita. Liikettä ei vaan enää löydy.
Oliskohan muuttanut nimeä ja myy netissä.
Kertokaa jos tiedätte
Toimiiko Sotkamon Konepalvelu vielä ?
14
603
Vastaukset
- g.ik
Ei toimi. Lopettanut jo vuosia sitten. Osta Gigantista.
- panekolvelu
Osta mitä vaan mistä vaan. Hahahahaha.hahaahahah. Hahahahahahahahahah. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahh. AAAAAAARRRRRRGHHHH. voin kertoa lisää hauskuuksia teille juntit. Mutten jaksa kun olen älyllisesti ylivertainen yksilö. Heheheheheheheheheheheeeeeeeeeh. Näin meillä. Entäpä teillä.
- Ostinko
Sotkamon ihme. Kansa osti ja osti.
- yksjymäytetty
Matti oli kauppamies, möi kaiken ja .......
- duxman
Ostn vuonna 1974 Dux merkkien television. Meni paska rikki nyt. Meneekö vielä takuuseen?
- Tosihukka
Miten vuosi 1974 liittyy konepalveluun ? ....ja dux vielä vähemmän. Taidat olla hukassa.
- duxman
Nimim. Tosihukka. Etkö älyä, että se liittyy just siihen. Taijat olla aika tollukka.
- apuakaivetaan
Saapiko kynekolokille ajan jos on hepin pää kipeä? Se ei oo ostettu konepalvelusta vaan jostain salaisesta kaupasta.En oo varma minä vuonna. Kauppa kuitenkin. Ja muovipussissa oli joku nimi mutta ei se varmaan mikää kynekolooki ollu.
- hjhjjhjhjhjhjhjhj
Oisko poliisin syytä kaikki. Tai talvivaaran.
- 656
Kauppias oli Ari entinen automyyja.Sukuniemä en muista
- netoosa
Eipä näy puhelin luettelosta Sotkamon Konepalavelun nimellä ainakkaan.
-Minäkin oisin just kahtonu, että mihin hinttaan se myöpi niitä lumilinkoja.
Van se on eri asija varmaanni, jos ne tarkottaa niitä traktorin perässä veettäviä.
Ne soattaa hyvinni olla yheksänni sattaa. - Anonyymi
En tiiä onpa tässä ajassa maailma muuttunut, kun 2016 on viimeksi keskutelti.
Mutta jos samalla lailla on kohdellut ihmisiä kuten Täällä Pyhännän Konepalvelu!
Ala ikäinen poika ampuu ilotulitteita Ihmisiä kohti!
Kirjaston takana
Oikein on Punainen Aura perässä punainen traktori, että Varmasti !
Jokainen tietää että miten , Inhottava ilkeä Väkivaltainen On Pyhännän Konepalvelu!
Eli jos on , Näin Erittäin törkeästi , käyttäytynyt ,
Kyllä varmasti on Urakat loppuneet!
On Muuten Rikosilmoituksen paikka.!- Anonyymi
Tuhkanen ?
- Anonyymi
Puhepalvelu tunsitoisen nimen Sotkamossa Konenepalvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016