Kassulla on kivoja naapureita, vai onko

kassunkajahdus

19

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisivat sitten kyttäillä vähän tarkemmin, etteivät laputa väärää asuntoa.

    • sama.pöndellä

      Kaiket päivät räksyttäviä koiran kuvatuksia riittää täälläkin. Omistajat väittävät aina, ettei se meidän koira hauku. Lopettaahan se, kun huomaa isäntäväen tulevan.

    • OmassakoMuka

      Asuin itse osakerivarissa hesassa ja naapuri tulee sanomaan että autoni on heidän autopaikalla...kahden viikon ajan sama meno joka päivä....muuten ihan asia juttu varmaan mutta kun en omista ollenkaan autoa! 2viikkoa sain vääntää naapurille tätä asiaa....! Että näin kivaa on myöskin asua "omassa"osakkeessa....täysin himmeää porukkaa.Oli mennyt vielä valittamaan isännöitsijällekin asiasta joka tuli käymään meillä,ja sen jälkeen vasta naapuri uskoi ettei meillä edes ole autoa.Uskomatonta!

      • vivresavie

        Se voi välillä elämä tuntua uskomattomalta näiden kanssaeläjien kanssa. Kanssaeläjät rikastuttavat elämää.


    • puupäisiä

      Heh, kyllä näitä itsensä valtuutettuja muka parkkipirkkoja löytyy. Tollakaan ei ees autoa ja naapurin vieraita kyttää jos vaikka "väärällä" rekkarilla tulee joku talon ruutuihin. Vainoamistahan se, siitä on rikosnimike olemassa. Esiintyy parkkipirkkona, onhan seki ihan pimeetä.

    • 4676dfgh5689

      Nämä kaikki on kyllä uskomattomia tarinoita. Oikeasti tapahtuu varmaan paljon pahempaakin.

    • tämmöistä

      Muutin kerrostaloon. Kysyin isännöitsijältä, että onko pihassa olevat ruudut vapaassa käytössä. Kyllä on oli vastaus. No ajoin auton sitten siihen vapaaseen ruutuun, niin seuraavana päivänä oli lappu ikkunassa, että autosi on minun ruudussa. No töihin ja illalla takaisin, ruutu vapaana. Ajoin sitten auton siihen ruutuun takaisin ja seuraavana päivänä oli taas lappu. Kyselin muilta asukkailta, että eikös nämä ruudut ole vapaassa käytössä? Kyllä on, mutta se yksi asukas pitää sitä omanaan ruutunaan, kun se kuulemma kuuluu hänelle. Hän ei asu tässä yhtiössä, kuin viikonloppuisin ja hänellä on tallipaikkakin, mutta ei autoa. Jatkoin pysäköimistä ja kyllä tuo ruudun "omistaja" kävi sitten jossain vaiheessa kimppuun, kun porraskäytävässä nähtiin.

      • ok-säännöllinen.siemensy

        Auts huhhuh! Tyypillistä kennosto-kyttäys meininkiä! Itse itselleen valtuudet antanut kasarmikehveli pilaa kaikkien muiden elämän.

        Juuri tällaisten takia valintani on omakotitalo. Siellä pysäköinti on sallittu 24h missä tahansa.


    • premium-mielisairaat
    • Ensimmäinen asuntoni oli vuokra-asunto, jonka olin vuokrannut nykyisen puolisoni kanssa. Naapurin iäkäs rouva kehtasi sanoa hississä, että hän ei pidä vuokralaisista eikä niistä, jotka vuokraavat asuntoaan vieraille.

      • vanhukset.sylettää

        Olisit sanonut että onneksi rouva kuolee kohta, joten ei joudu kärsimään vuokralaisista enää kauan...


      • vanhukset.sylettää kirjoitti:

        Olisit sanonut että onneksi rouva kuolee kohta, joten ei joudu kärsimään vuokralaisista enää kauan...

        Hah, jotain tuollaista saattoi mielessä käydä, mutta maltoin mieleni. Sen jälkeen en jäänyt pitämään ovea auki mummelille eikä ollut tarvetta muutenkaan rajoittaa normaaleja elämisen ääniä naapurisovun ylläpitämiseksi.


      • savieinari

        Kun näitä kommentteja lukee, niin tulee väkisinkin omat ajat vuokrakasarmilla. Näitä lappuja oli liimailtu aina sinne tänne. Milloin rappukäytävän ilmoitustaululle, ja milloin autopaikan lämmityspistokkeeseenkin. Mokomatkin kyttäysmummot ja papat!

        Huhhuh. Ei voi muuta sanoa, kuin että meitä on moneen junaan!

        Olen miettinyt, että onneksi, siis onneksi minulla on nyt hyvät naapurit. Jos sattuisi olemaan ikävät naapurit, niin omakotialueella se on vielä pahempi juttu kuin kassulla. Koska yleensä ok-talosta ei muuteta noin vain, toisin kuin kassulta (josta muutettaessa usein ei jää ikävää)


      • savieinari kirjoitti:

        Kun näitä kommentteja lukee, niin tulee väkisinkin omat ajat vuokrakasarmilla. Näitä lappuja oli liimailtu aina sinne tänne. Milloin rappukäytävän ilmoitustaululle, ja milloin autopaikan lämmityspistokkeeseenkin. Mokomatkin kyttäysmummot ja papat!

        Huhhuh. Ei voi muuta sanoa, kuin että meitä on moneen junaan!

        Olen miettinyt, että onneksi, siis onneksi minulla on nyt hyvät naapurit. Jos sattuisi olemaan ikävät naapurit, niin omakotialueella se on vielä pahempi juttu kuin kassulla. Koska yleensä ok-talosta ei muuteta noin vain, toisin kuin kassulta (josta muutettaessa usein ei jää ikävää)

        Itseäni kerrostalossa on häirinnyt mm. koirien haukkuminen (2 dobermannia), naapurien äänekäs riitely, ahtaat ja riittämättömät autopaikat, tupakansavun tuleminen keittiöön ja parvekkeelle, asunnon liiallinen kylmyys, asunnon liiallinen kuumuus, yhden kiltin naapurimummon harhat ja naapurien väliset riitelyt, johon meiltäkin on haettu nimiä papereihin. Mitään tällaisia ongelmia ei ole nykyään.
        .
        Nämä kerrostalokokemukset on neljästä eri kerrostalosta, joista yksi oli oma.


      • savieinari
        pundit kirjoitti:

        Itseäni kerrostalossa on häirinnyt mm. koirien haukkuminen (2 dobermannia), naapurien äänekäs riitely, ahtaat ja riittämättömät autopaikat, tupakansavun tuleminen keittiöön ja parvekkeelle, asunnon liiallinen kylmyys, asunnon liiallinen kuumuus, yhden kiltin naapurimummon harhat ja naapurien väliset riitelyt, johon meiltäkin on haettu nimiä papereihin. Mitään tällaisia ongelmia ei ole nykyään.
        .
        Nämä kerrostalokokemukset on neljästä eri kerrostalosta, joista yksi oli oma.

        Hehe, tyypillisiä kerrostalon lieveilmiöitä!

        Onneksi nyt on omakotitalo, jossa asiat on kunnossa :)


      • savieinari kirjoitti:

        Hehe, tyypillisiä kerrostalon lieveilmiöitä!

        Onneksi nyt on omakotitalo, jossa asiat on kunnossa :)

        Tuo harhoista kärsivä naapurin mummo kysyi, että heräsinkö minä siihen että hänen ovikelloaan olisi soitettu puoli neljän aikaan yöllä (ei varmasti soitettu, koska olin silloin hereillä ja kaikkialla oli ihan hiljaista). Sama mummo myös kyseli, olinko nähnyt tai kuullut pihaan silloin tällöin ajavaa autoa, jonka autostereoissa soitetaan häntä koskevaa nöyryyttävää ja härskiä pilkkalaulua. Voi mummoparkaa. Ei varmasti montaa vuotta elänyt tuosta ajankohdasta. En tiedä kävikö häntä koskaan katsomassa sukulaisia tai lähiomaisia.


      • savieinari
        pundit kirjoitti:

        Tuo harhoista kärsivä naapurin mummo kysyi, että heräsinkö minä siihen että hänen ovikelloaan olisi soitettu puoli neljän aikaan yöllä (ei varmasti soitettu, koska olin silloin hereillä ja kaikkialla oli ihan hiljaista). Sama mummo myös kyseli, olinko nähnyt tai kuullut pihaan silloin tällöin ajavaa autoa, jonka autostereoissa soitetaan häntä koskevaa nöyryyttävää ja härskiä pilkkalaulua. Voi mummoparkaa. Ei varmasti montaa vuotta elänyt tuosta ajankohdasta. En tiedä kävikö häntä koskaan katsomassa sukulaisia tai lähiomaisia.

        Mummo parka. Olen huomannut, että leskeksi jääneet mummot muuttuvat pelokkaiksi jäädessään yksin. Kun ennen oli puoliso turvana ja yht äkkiä ei enään olekaan.

        Se voi käydä pidemmän päälle myös mielenterveydelle vahingolliseksi. En tiedä tämän mummon tapausta, mutta voihan kyse ollakin ihan puhtaasti sairaudesta.

        Kaikkihan me lahotaan vanhetessa yliskammarista, kovalevy alkaa pyörimään tyhjää! Se on ihan normaalia ja kuuluu elämään :D


    • ok-sulttaanl

      Minne hävisi ok-sheikin kirjoitus asiaan liittyen? Kylläpä kasarmilla ollaan herkkänahkaisia, kun ei kestetä totuutta.

      • Jos viestit poistetaan ylläpidon toimesta, niiden paikalla näkyy viestiketjussa kommentti "Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."
        Viestisi katosi luultavasti bittiavaruuteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe