Kassulla on kivoja naapureita, vai onko

kassunkajahdus

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisivat sitten kyttäillä vähän tarkemmin, etteivät laputa väärää asuntoa.

• sama.pöndellä

Kaiket päivät räksyttäviä koiran kuvatuksia riittää täälläkin. Omistajat väittävät aina, ettei se meidän koira hauku. Lopettaahan se, kun huomaa isäntäväen tulevan.

• OmassakoMuka

Asuin itse osakerivarissa hesassa ja naapuri tulee sanomaan että autoni on heidän autopaikalla...kahden viikon ajan sama meno joka päivä....muuten ihan asia juttu varmaan mutta kun en omista ollenkaan autoa! 2viikkoa sain vääntää naapurille tätä asiaa....! Että näin kivaa on myöskin asua "omassa"osakkeessa....täysin himmeää porukkaa.Oli mennyt vielä valittamaan isännöitsijällekin asiasta joka tuli käymään meillä,ja sen jälkeen vasta naapuri uskoi ettei meillä edes ole autoa.Uskomatonta!

• vivresavie

Se voi välillä elämä tuntua uskomattomalta näiden kanssaeläjien kanssa. Kanssaeläjät rikastuttavat elämää.

• puupäisiä

Heh, kyllä näitä itsensä valtuutettuja muka parkkipirkkoja löytyy. Tollakaan ei ees autoa ja naapurin vieraita kyttää jos vaikka "väärällä" rekkarilla tulee joku talon ruutuihin. Vainoamistahan se, siitä on rikosnimike olemassa. Esiintyy parkkipirkkona, onhan seki ihan pimeetä.

• 4676dfgh5689

Nämä kaikki on kyllä uskomattomia tarinoita. Oikeasti tapahtuu varmaan paljon pahempaakin.

• tämmöistä

Muutin kerrostaloon. Kysyin isännöitsijältä, että onko pihassa olevat ruudut vapaassa käytössä. Kyllä on oli vastaus. No ajoin auton sitten siihen vapaaseen ruutuun, niin seuraavana päivänä oli lappu ikkunassa, että autosi on minun ruudussa. No töihin ja illalla takaisin, ruutu vapaana. Ajoin sitten auton siihen ruutuun takaisin ja seuraavana päivänä oli taas lappu. Kyselin muilta asukkailta, että eikös nämä ruudut ole vapaassa käytössä? Kyllä on, mutta se yksi asukas pitää sitä omanaan ruutunaan, kun se kuulemma kuuluu hänelle. Hän ei asu tässä yhtiössä, kuin viikonloppuisin ja hänellä on tallipaikkakin, mutta ei autoa. Jatkoin pysäköimistä ja kyllä tuo ruudun "omistaja" kävi sitten jossain vaiheessa kimppuun, kun porraskäytävässä nähtiin.

• ok-säännöllinen.siemensy

Auts huhhuh! Tyypillistä kennosto-kyttäys meininkiä! Itse itselleen valtuudet antanut kasarmikehveli pilaa kaikkien muiden elämän.

Juuri tällaisten takia valintani on omakotitalo. Siellä pysäköinti on sallittu 24h missä tahansa.

• premium-mielisairaat
    • Ensimmäinen asuntoni oli vuokra-asunto, jonka olin vuokrannut nykyisen puolisoni kanssa. Naapurin iäkäs rouva kehtasi sanoa hississä, että hän ei pidä vuokralaisista eikä niistä, jotka vuokraavat asuntoaan vieraille.

• vanhukset.sylettää

Olisit sanonut että onneksi rouva kuolee kohta, joten ei joudu kärsimään vuokralaisista enää kauan...

• vanhukset.sylettää kirjoitti:

Olisit sanonut että onneksi rouva kuolee kohta, joten ei joudu kärsimään vuokralaisista enää kauan...

Hah, jotain tuollaista saattoi mielessä käydä, mutta maltoin mieleni. Sen jälkeen en jäänyt pitämään ovea auki mummelille eikä ollut tarvetta muutenkaan rajoittaa normaaleja elämisen ääniä naapurisovun ylläpitämiseksi.

• savieinari

Kun näitä kommentteja lukee, niin tulee väkisinkin omat ajat vuokrakasarmilla. Näitä lappuja oli liimailtu aina sinne tänne. Milloin rappukäytävän ilmoitustaululle, ja milloin autopaikan lämmityspistokkeeseenkin. Mokomatkin kyttäysmummot ja papat!

Huhhuh. Ei voi muuta sanoa, kuin että meitä on moneen junaan!

Olen miettinyt, että onneksi, siis onneksi minulla on nyt hyvät naapurit. Jos sattuisi olemaan ikävät naapurit, niin omakotialueella se on vielä pahempi juttu kuin kassulla. Koska yleensä ok-talosta ei muuteta noin vain, toisin kuin kassulta (josta muutettaessa usein ei jää ikävää)

• savieinari kirjoitti:

Kun näitä kommentteja lukee, niin tulee väkisinkin omat ajat vuokrakasarmilla. Näitä lappuja oli liimailtu aina sinne tänne. Milloin rappukäytävän ilmoitustaululle, ja milloin autopaikan lämmityspistokkeeseenkin. Mokomatkin kyttäysmummot ja papat!

Huhhuh. Ei voi muuta sanoa, kuin että meitä on moneen junaan!

Olen miettinyt, että onneksi, siis onneksi minulla on nyt hyvät naapurit. Jos sattuisi olemaan ikävät naapurit, niin omakotialueella se on vielä pahempi juttu kuin kassulla. Koska yleensä ok-talosta ei muuteta noin vain, toisin kuin kassulta (josta muutettaessa usein ei jää ikävää)

Itseäni kerrostalossa on häirinnyt mm. koirien haukkuminen (2 dobermannia), naapurien äänekäs riitely, ahtaat ja riittämättömät autopaikat, tupakansavun tuleminen keittiöön ja parvekkeelle, asunnon liiallinen kylmyys, asunnon liiallinen kuumuus, yhden kiltin naapurimummon harhat ja naapurien väliset riitelyt, johon meiltäkin on haettu nimiä papereihin. Mitään tällaisia ongelmia ei ole nykyään.
        .
        Nämä kerrostalokokemukset on neljästä eri kerrostalosta, joista yksi oli oma.

• savieinari
        pundit kirjoitti:

Itseäni kerrostalossa on häirinnyt mm. koirien haukkuminen (2 dobermannia), naapurien äänekäs riitely, ahtaat ja riittämättömät autopaikat, tupakansavun tuleminen keittiöön ja parvekkeelle, asunnon liiallinen kylmyys, asunnon liiallinen kuumuus, yhden kiltin naapurimummon harhat ja naapurien väliset riitelyt, johon meiltäkin on haettu nimiä papereihin. Mitään tällaisia ongelmia ei ole nykyään.
        .
        Nämä kerrostalokokemukset on neljästä eri kerrostalosta, joista yksi oli oma.

Hehe, tyypillisiä kerrostalon lieveilmiöitä!

Onneksi nyt on omakotitalo, jossa asiat on kunnossa :)

• savieinari kirjoitti:

Hehe, tyypillisiä kerrostalon lieveilmiöitä!

Onneksi nyt on omakotitalo, jossa asiat on kunnossa :)

Tuo harhoista kärsivä naapurin mummo kysyi, että heräsinkö minä siihen että hänen ovikelloaan olisi soitettu puoli neljän aikaan yöllä (ei varmasti soitettu, koska olin silloin hereillä ja kaikkialla oli ihan hiljaista). Sama mummo myös kyseli, olinko nähnyt tai kuullut pihaan silloin tällöin ajavaa autoa, jonka autostereoissa soitetaan häntä koskevaa nöyryyttävää ja härskiä pilkkalaulua. Voi mummoparkaa. Ei varmasti montaa vuotta elänyt tuosta ajankohdasta. En tiedä kävikö häntä koskaan katsomassa sukulaisia tai lähiomaisia.

• savieinari
        pundit kirjoitti:

Tuo harhoista kärsivä naapurin mummo kysyi, että heräsinkö minä siihen että hänen ovikelloaan olisi soitettu puoli neljän aikaan yöllä (ei varmasti soitettu, koska olin silloin hereillä ja kaikkialla oli ihan hiljaista). Sama mummo myös kyseli, olinko nähnyt tai kuullut pihaan silloin tällöin ajavaa autoa, jonka autostereoissa soitetaan häntä koskevaa nöyryyttävää ja härskiä pilkkalaulua. Voi mummoparkaa. Ei varmasti montaa vuotta elänyt tuosta ajankohdasta. En tiedä kävikö häntä koskaan katsomassa sukulaisia tai lähiomaisia.

Mummo parka. Olen huomannut, että leskeksi jääneet mummot muuttuvat pelokkaiksi jäädessään yksin. Kun ennen oli puoliso turvana ja yht äkkiä ei enään olekaan.

Se voi käydä pidemmän päälle myös mielenterveydelle vahingolliseksi. En tiedä tämän mummon tapausta, mutta voihan kyse ollakin ihan puhtaasti sairaudesta.

Kaikkihan me lahotaan vanhetessa yliskammarista, kovalevy alkaa pyörimään tyhjää! Se on ihan normaalia ja kuuluu elämään :D

• ok-sulttaanl

Minne hävisi ok-sheikin kirjoitus asiaan liittyen? Kylläpä kasarmilla ollaan herkkänahkaisia, kun ei kestetä totuutta.

• Jos viestit poistetaan ylläpidon toimesta, niiden paikalla näkyy viestiketjussa kommentti "Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena."
        Viestisi katosi luultavasti bittiavaruuteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      199
      6110
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1425
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe