Gambian tietäjät

kannaaataako

Olikohan täällä joku duiddu jokkas tiettää paljon gambiasta. niin kertttoisitko miten niihin paikallisiiin naissn voisi tutustua?

16

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duiddu

      ?Helposti.Ootko menossa sinne?

      • Viinake

        Gambina menee minuun. Aamulla sen huomaa.


    • menoss

      Afrigan villakeen oon menosa mut vasta Tammikuusa.

    • jäämenemättä

      Harmi ku tjäre ei tee sinne.afr.villageen reissuja. Eikä ving

      • miccksu

        Tjäreborg tekee reissuja, mutta alkavat vasta marraskuun lopussa. African Village tulee myös myyntiin, kysytty on.
        Gambiaan ja tuohon mainittuun hotelliin pääsee kyllä omatoimisestikin, tosin en tiedä onko hotelli avoinna ihan keskikesällä, toukokuussa olen asunut siellä pari vuotta sitten.


    • duiddu

      Vasta tammikuussa...OK...Saat kyllä neuvoja multa,olen jo siiloin aviossa Gambia-neidon kansssa,näin uskoisin.

      • voisua

        Taasko duiddu oot naimisiin menossa, sullahan oli gambivaimo, jonka pistit pihalle, näin oot täällä kertonut. Vai oliko pelkkä tsoukki.


      • Teinitohtori
        voisua kirjoitti:

        Taasko duiddu oot naimisiin menossa, sullahan oli gambivaimo, jonka pistit pihalle, näin oot täällä kertonut. Vai oliko pelkkä tsoukki.

        Akka se duiddu on, mutta esiintyy miehenä, jotta hänen juttunsa eivät herättäisi niin paljon pilkkaa.


    • duiddu

      Mikä sua vaivaa?Onksul lepakoita tapulissa,pakka sekasin,viheltääkö vintissä?vaikutat tyhmältä,katkeralta,kaikelta missä ei järki pelaa niinku pitäis. inkVoi olla et oot vaan ääliö,yksinkertainen.HANKI ELÄMÄ.

    • werba

      Duiddu on höpöttelevä pöpi. Älkää uskoko hänen juttujaan. Sairaita ovat olleet aikanaan ja toisella nimimerkillä. Se on duiddun elämää, kapeaa sellaista.

      • aapeli22

        Joo, vaihtaa vaan välillä nimimerkkiä, mutta kirjoitustyyli pysyy samanlaisena. Säälittävä tapaus, on sitten mies tai nainen. Ei kannata kommentoida ollenkaan sen juttuja, kun ei oo tainnut matkustaa omaa postilaatikkoa pitemmälle.


    • duiddu

      Perustele väitteesi.Mitä sairasta olen kirjottanut?Mitä valheellista.Perustele.

    • DiggaDuiddua

      Älkää te vittuilko duiddulle sehän vaikuttaa ihan kivalta jätkältä. Kyllä minäkin punalihaisesta mustasta tytöstä tykkään. Ulisevat kivasti kun survoo.

      • gambiinaa

        Duiddu on varsinainen Gambian asiantuntija, ainakin hänen kirjoituksistaan päätellen, heh.


      • jontteKemi

        Mä tykkään myös mustista tytöistä, kauniita ja muutenkin mukavia. Toukokuussa palasin kuukauden matkalta ja se oli kuudestoista kerta kuuden vuoden sisällä. Marraskuussa taas suuntana Gambia!


    • duiddu

      Kemiläiset ossaa näköjään ottaa elämästä ilon irti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2077
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      116
      1562
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      71
      1196
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1097
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe