Olikohan täällä joku duiddu jokkas tiettää paljon gambiasta. niin kertttoisitko miten niihin paikallisiiin naissn voisi tutustua?
Gambian tietäjät
16
347
Vastaukset
- duiddu
?Helposti.Ootko menossa sinne?
- Viinake
Gambina menee minuun. Aamulla sen huomaa.
- menoss
Afrigan villakeen oon menosa mut vasta Tammikuusa.
- jäämenemättä
Harmi ku tjäre ei tee sinne.afr.villageen reissuja. Eikä ving
- miccksu
Tjäreborg tekee reissuja, mutta alkavat vasta marraskuun lopussa. African Village tulee myös myyntiin, kysytty on.
Gambiaan ja tuohon mainittuun hotelliin pääsee kyllä omatoimisestikin, tosin en tiedä onko hotelli avoinna ihan keskikesällä, toukokuussa olen asunut siellä pari vuotta sitten.
- duiddu
Vasta tammikuussa...OK...Saat kyllä neuvoja multa,olen jo siiloin aviossa Gambia-neidon kansssa,näin uskoisin.
- voisua
Taasko duiddu oot naimisiin menossa, sullahan oli gambivaimo, jonka pistit pihalle, näin oot täällä kertonut. Vai oliko pelkkä tsoukki.
- Teinitohtori
voisua kirjoitti:
Taasko duiddu oot naimisiin menossa, sullahan oli gambivaimo, jonka pistit pihalle, näin oot täällä kertonut. Vai oliko pelkkä tsoukki.
Akka se duiddu on, mutta esiintyy miehenä, jotta hänen juttunsa eivät herättäisi niin paljon pilkkaa.
- duiddu
Mikä sua vaivaa?Onksul lepakoita tapulissa,pakka sekasin,viheltääkö vintissä?vaikutat tyhmältä,katkeralta,kaikelta missä ei järki pelaa niinku pitäis. inkVoi olla et oot vaan ääliö,yksinkertainen.HANKI ELÄMÄ.
- werba
Duiddu on höpöttelevä pöpi. Älkää uskoko hänen juttujaan. Sairaita ovat olleet aikanaan ja toisella nimimerkillä. Se on duiddun elämää, kapeaa sellaista.
- aapeli22
Joo, vaihtaa vaan välillä nimimerkkiä, mutta kirjoitustyyli pysyy samanlaisena. Säälittävä tapaus, on sitten mies tai nainen. Ei kannata kommentoida ollenkaan sen juttuja, kun ei oo tainnut matkustaa omaa postilaatikkoa pitemmälle.
- duiddu
Perustele väitteesi.Mitä sairasta olen kirjottanut?Mitä valheellista.Perustele.
- DiggaDuiddua
Älkää te vittuilko duiddulle sehän vaikuttaa ihan kivalta jätkältä. Kyllä minäkin punalihaisesta mustasta tytöstä tykkään. Ulisevat kivasti kun survoo.
- gambiinaa
Duiddu on varsinainen Gambian asiantuntija, ainakin hänen kirjoituksistaan päätellen, heh.
- jontteKemi
Mä tykkään myös mustista tytöistä, kauniita ja muutenkin mukavia. Toukokuussa palasin kuukauden matkalta ja se oli kuudestoista kerta kuuden vuoden sisällä. Marraskuussa taas suuntana Gambia!
- duiddu
Kemiläiset ossaa näköjään ottaa elämästä ilon irti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527620Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613685Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211801