Hei olen Susanne asun punaisessa ja matalassa puutalossa.Minulla on aviomies Toni hän on ahkera koiran kylvettäjä ja haluaisi päästä töihin eläihoitolaan muttei vain saa sieltä työtä.Minulla on 4 amstaffia:Kaapo Lulu Alma ja Remu.Remu on kova haisemaan alma taas ei osaa oikein pidättää öisin.Kaapo taas jahtaa kissaa ja Lulu leikkii naapurin mustan karvaturrin kanssa.
Vastaukset 1
- sunsim
Moippa olen Alma, söpö amstaffi ja asun matalassa punaisessa puutalossa ihanan isäntäväkeni ja kolmen muun hauvan kanssa. Elämä on ihan kivaa, paitsi silloin kun Remu oikein haisee ja mulle tulee vahinko. Nolottaa, mut onneks mulle ei olla kovin vihaisia. Kylvyt on ihan mukavia ja ruokakin on hyvää! Jee! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493