Hei olen Susanne asun punaisessa ja matalassa puutalossa.Minulla on aviomies Toni hän on ahkera koiran kylvettäjä ja haluaisi päästä töihin eläihoitolaan muttei vain saa sieltä työtä.Minulla on 4 amstaffia:Kaapo Lulu Alma ja Remu.Remu on kova haisemaan alma taas ei osaa oikein pidättää öisin.Kaapo taas jahtaa kissaa ja Lulu leikkii naapurin mustan karvaturrin kanssa.
Sims elämää
minsim
1
50
Vastaukset
- sunsim
Moippa olen Alma, söpö amstaffi ja asun matalassa punaisessa puutalossa ihanan isäntäväkeni ja kolmen muun hauvan kanssa. Elämä on ihan kivaa, paitsi silloin kun Remu oikein haisee ja mulle tulee vahinko. Nolottaa, mut onneks mulle ei olla kovin vihaisia. Kylvyt on ihan mukavia ja ruokakin on hyvää! Jee! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006