Uni valtavan isosta talosta

unentalo

Olen jo useasti nähnyt unta valtavan isosta talosta, jota olen rakentamassa itselleni, joskus siellä on muitakin auttamassa.

Talo on valtava, entinen taloni 'unen talo' mahtuu tuonne uuden talon sisään ja uutta tilaa ja alaa tulee aivan valtavasti.

Uni on toistunut jo muutaman kerran ja jo vuosia sitten olen nähnyt samankaltaisia unia.

Tuleeko tulevasta elämästäni paljon merkittävämpi kuin tähänastisesta elämästäni on tullut?

3

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

      On tietysti mahdollista, että iso talo kertoisi elämän merkittävyyden lisääntymisestä. Mutta sellainen vaihtoehto kannattaisi myöskin huomioida, että tuo kertoisi vain "egon", siis tässä tapauksessa ulkoisten puitteitten lisääntymisestä.
      Lopulta asian kertoo sekin millainen tuo suuri talo on ja miten se sinuun vaikuttaa?! Mutta itse "puitteet" ovat vain ulkokuori, ja suuruuden tunnehan voi olla myöskin kuviteltu; mitä suurempi puu, niin sitä isommalla rytinällähän se voi kaatua ...
      Tulee mieleen, että suuruuden tunnetta on maailmassa paljon, mutta jääkö se sisältö, mikä siihen liittyy sitten täysin toisarvoiseksi?!?! Tätä kannattaisi ehkä tilanteessasi ajatella, että jos mahdollisuudet lisääntyvät, niin se ei pakosta vaikuta muuhun kuin egon lisääntymiseen ... (Tulee nyt vähän nuo Amerikan käynnissä olevat presidentinvaalitkin tästä esimerkkinä mieleen ...)

    • VL.Kominkinen

      Uni kertoo pakkomielteisestä suuruudenhulluudesta joka sinua vaivaa . Joudut lopuksi isoontaloon Paiholaan tai Niuvaniemeen . Siellä sinua palvelee valkotakkiset tai ainakin luulet heitä palvelijoiksi.

    • Unen talon rakentaminen voisi kertoa siitä, että unesi kehoittaa sinua; Nyt on aika tutkailla omaa itseäsi, asenteitasi, tapojasi toimia ja reagoida !

      Vanha talo on käynyt liian ahtaaksi on aika olla avoimempi, ethän kangistua vanhoihin tuttuihin tapoihin ja ajatus-uriin.

      Mieti mitkä ovat oikeasti sinulle niitä tärkeitä sydämen asioita, joita haluat elämääsi, ja mistä nautit esim. silloin kun olit lapsi.

      Usein muutos voi alkaa, kun löytää uudelleen jonkin vanhan rakkaan harrastuksen ja kokee sen tekemisen ja luomisen riemun... Elämästäsi tulee silloin värikkäämpää, luovempaa ja itsesi näköistä eli sitä merkittävää elämää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe