Olen jo useasti nähnyt unta valtavan isosta talosta, jota olen rakentamassa itselleni, joskus siellä on muitakin auttamassa.
Talo on valtava, entinen taloni 'unen talo' mahtuu tuonne uuden talon sisään ja uutta tilaa ja alaa tulee aivan valtavasti.
Uni on toistunut jo muutaman kerran ja jo vuosia sitten olen nähnyt samankaltaisia unia.
Tuleeko tulevasta elämästäni paljon merkittävämpi kuin tähänastisesta elämästäni on tullut?
Uni valtavan isosta talosta
3
772
Vastaukset
- Unijukka15
On tietysti mahdollista, että iso talo kertoisi elämän merkittävyyden lisääntymisestä. Mutta sellainen vaihtoehto kannattaisi myöskin huomioida, että tuo kertoisi vain "egon", siis tässä tapauksessa ulkoisten puitteitten lisääntymisestä.
Lopulta asian kertoo sekin millainen tuo suuri talo on ja miten se sinuun vaikuttaa?! Mutta itse "puitteet" ovat vain ulkokuori, ja suuruuden tunnehan voi olla myöskin kuviteltu; mitä suurempi puu, niin sitä isommalla rytinällähän se voi kaatua ...
Tulee mieleen, että suuruuden tunnetta on maailmassa paljon, mutta jääkö se sisältö, mikä siihen liittyy sitten täysin toisarvoiseksi?!?! Tätä kannattaisi ehkä tilanteessasi ajatella, että jos mahdollisuudet lisääntyvät, niin se ei pakosta vaikuta muuhun kuin egon lisääntymiseen ... (Tulee nyt vähän nuo Amerikan käynnissä olevat presidentinvaalitkin tästä esimerkkinä mieleen ...) - VL.Kominkinen
Uni kertoo pakkomielteisestä suuruudenhulluudesta joka sinua vaivaa . Joudut lopuksi isoontaloon Paiholaan tai Niuvaniemeen . Siellä sinua palvelee valkotakkiset tai ainakin luulet heitä palvelijoiksi.
Unen talon rakentaminen voisi kertoa siitä, että unesi kehoittaa sinua; Nyt on aika tutkailla omaa itseäsi, asenteitasi, tapojasi toimia ja reagoida !
Vanha talo on käynyt liian ahtaaksi on aika olla avoimempi, ethän kangistua vanhoihin tuttuihin tapoihin ja ajatus-uriin.
Mieti mitkä ovat oikeasti sinulle niitä tärkeitä sydämen asioita, joita haluat elämääsi, ja mistä nautit esim. silloin kun olit lapsi.
Usein muutos voi alkaa, kun löytää uudelleen jonkin vanhan rakkaan harrastuksen ja kokee sen tekemisen ja luomisen riemun... Elämästäsi tulee silloin värikkäämpää, luovempaa ja itsesi näköistä eli sitä merkittävää elämää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930