miten muka voisit ikinä tykätä minusta kun oon tällänen hiljainen erakko ja sä oot niin sosiaalinen ja sulla on varmasti paljon ystäviä?
olet parempi kuin minä
13
<50
Vastaukset
- hei_kuule
mun luonteella jos millä erakoituu helposti. Et ole yksin.
- hiljaisuus.hyvä
Kovaäänistä erakkoa en jaksaisi päivääkään.
- olenNiinFixu
älyköt erakoituu, lukee kauppalehdessä.
- hei_kuule
hiljanenkin olen. Kerranki arvostetaan siitä.
- tyhmäkuinsaapasoon
olenNiinFixu kirjoitti:
älyköt erakoituu, lukee kauppalehdessä.
Ei se tutkimus ihan tuota kertonut vaan että älykkäimmät eivät tule onnellisemmiksi tavatesaan kavereitaan, toisin kuin vähemmän älykkäät. Älykkäimpien onnellisuus ei lisäänny sosiaalisuudesta.
Tuosta aavistuksen paremmin:
http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/tutkimus-ystavien-tapaaminen-usein-vahentaa-erityisen-alykkaiden-onnellisuutta-6534698
- kbygliu
Juuri sunlaisista tykkäänkin. Seurassa olen aika sosiaalinen, mutta mulla on vain pari ystävää.
- sama_mulla
eihän se määrä tärkeintä ole vaan laatu.
- kbygliu
sama_mulla kirjoitti:
eihän se määrä tärkeintä ole vaan laatu.
Totta. Pari hyvää ystävää on paljon parempi kuin kymmeniä facebook -"ystävää".
- vähänniinkujoo
öitä
olen erittäin hiljainen usko vaan ihmisten kanssa lukkiudun.
x/- entiedäkukaolet
en tiedä kuka olet
- Makukysymysvissii
Tuskimpa se ihmisen paremmuus mitataan sillä, onko hän kuinka hiljainen tai puhelias tai erakko tai sosiaalinen.
- eiedesmakukysymys
Kuka muutenkaan on olevinaan kanssaihmisiään paremmuusjärjestykseen laittamaan? Ei kenkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648