VAKAVA-koe materiaalit julkaistaan viikon päästä! Mietin tässä että miten kannattaisi lähteä opiskelemaan kokeeseen.
Ostin ennakkojäsenyyden https://opettajaksi.fi sivulle ja luin jo soveltuvuuskoeoppaan. Sivuston mukaan siellä julkaistaan yli 250 monivalintakysymystä, jotka julkaistaan 11.4 mennessä. Sivulla voi sitten harjoitella koetta ja kysymyksiin vastaamista. Ihan pätevän oloinen sivusto.
Millä tekniikalla lähdette materiaalia lukemaan? Pitääkö tosiaan jokainen yksityiskohta muistaa ulkoa?
VAKAVA-koe 2016 - miten opiskelette?
Opeksi-pyrkivä
1
336
Vastaukset
- irina4rr4r
minuakin kiinnostaisi. materiaalihan on nyt julkaistu. itse olen töissä lukemisen ohella. mites te muut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849