Kinkkiset syntymäpäivälahjat

löytyykömitäänkliffaa

Nyt tulikin tenkkapoo.
Mitä viedä lahjaksi kuusikymmentä vuotta täyttävälle?
Asia ei olekaan ihan niin yksinkertaista, kuin heti luulisi:
Lahjatoivomus on, että kaikki tuliaiset alkavat B, C, D, F, G, Q, Å ja Ö-kirjaimilla.
Kuka keksii eniten lahjoja?
Ei muuta kuin mielikuvitusta kehiin ja aivosoluja rassaamaan!

22

1709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hytinäx1

      B: llä alkava lahja Birkenstockin sandaalit.
      C:llä alkavat Crocks kengät.
      D:llä alkavaa Davidoff tuoksua
      F:llä risteilymatka finnlines laivalle
      G:llä Gucci merkkiset aurinkolasit
      Q:llä pussilinen Quinoaa
      Å:lla pyöräilyviikonloppu Åålantiin
      Ö:llä hiuksille öljyhoito.

    • eppu2

      B-bikinit
      C-vitamiini
      D-vitamiini
      F-Fiat
      G-Gin
      Q-Quash-peli
      Å-Ålandsbankken lahjakortti
      Ö-Ö-mappi

      Hauska aloitus.

    • O-Orvokki

      Harmi, että A puuttuu. Olisin ehdottanut, että antaisit aikaa, varsinkin, jos on läheisestä ihmisestä kysymys.

      B, C ja D voisivat olla valmiiksi pakattuja... vitamiinipurkkeja.

      F voisi olla hyvä valokuva (foto), hauska filmi tai kaunis frotee-pyyhe.

      Ö hieronta- tai hiusöljyä - ehkä hoidon kera, tai ruokaöljyä kauniissa pullossa, jossa on joku miellyttävä yrttikannella sisällä.

      Å voisi toteutua, jos antaisi lahjakortilla Onnibussi- tai junamatka kohteeseen Åbo. Ehkä lahjan antaja voisi lähteä itsekin mukaan. Turussa on paljon mielenkiintoista nähtävää ja tehtävää tarjolla.

      G ja Q
      Naiselle joku Ginatricot tms pusero tai asuste.
      Joku laadukas ginipullo ei ole huono vaihtoehto, ellei alkoholi ole ongelma.
      Gigantin lahjakortti

      Onko vielä kompostiin aikoinaan kompostoitumisen tehosteeksi laitettua QR:ää?
      Quantico-draamasarjan tallenne
      Quartz -kello, -kivi tai -koru

      • O-Oooooo

        Aloittajalle
        PS: Kerrothan sitten täälläkin, mihin ratkaisuun sinä päädyit?


      • Ö-ÖÖöÖÖÖÖ

        Korjaus:

        Ö: .... tai hyvää ruokaöljyä kauniissa pullossa, jossa on koristeena ja mausteena kaunis yrttikasvi.


      • Aivan uskomaton lahjojen vyöry täällä on. En olisi keksinyt, mutta en miettinytkään, koska luin jo vastauksia.

        Minäkin haluan kuulla, mitä sankari sai lahjoikseen.

        ps. vaihteeksi kiva aloitus, kun ei ollut kopsattu taas lehtiä ja ei ollut se tavallinen kysymys, joita täällä usein esiintyy. Mitä lahjaksi?


      • Ö_Öööööö

        Aivojumppa tekee hyvää. Erityisesti meidän, varttuneemman väen olisi hyvä aivojumpata kohtuullisen usein.


      • eppu2
        Ö_Öööööö kirjoitti:

        Aivojumppa tekee hyvää. Erityisesti meidän, varttuneemman väen olisi hyvä aivojumpata kohtuullisen usein.

        Olet oikeassa tuon aivojumpan suhteen, siksi kehittelin tässä toisenkin listan:
        B-Banjo
        C-Cd-levy
        D-Dove kemikaliotuotteet
        F- Finnairin lomalento
        G-Guccin laukku
        Q- Lippu Queenin konserttiin
        Å- Pääsylippu Åbon-linnaan
        Ö- Öljynvaihto menopeliin.


      • O-Orvokki

        Mihin lomalento suuntautuisi?

        Aito vai jäljennös-Gucci ?


      • eppu2
        O-Orvokki kirjoitti:

        Mihin lomalento suuntautuisi?

        Aito vai jäljennös-Gucci ?

        Jaa, tota noin. On niin harmaa keli, että jonnekin lämpimään vissiin. Se tuli mieleen se Fuengirola ( en tiedä onko kirjoitus oikein)
        Minä en kyllä erottaisi onko Gucci aito vai jäljennös. En ole vissiin aitoa nähnytkään, kun telkkarin kuvissa.


      • O-Orvokki
        eppu2 kirjoitti:

        Jaa, tota noin. On niin harmaa keli, että jonnekin lämpimään vissiin. Se tuli mieleen se Fuengirola ( en tiedä onko kirjoitus oikein)
        Minä en kyllä erottaisi onko Gucci aito vai jäljennös. En ole vissiin aitoa nähnytkään, kun telkkarin kuvissa.

        :) Välimeren rannoille voisin minäkin lähteä pitkästä aikaa ihan mielelläni. Pääsiäisen jälkeen etelään ei kuulosta yhtään hassummalta.

        Gibraltarilta voisi poiketa muutamaksi päiväksi myös Marokon puolelle. Kauempaa en varmaan naisena siellä viihtyisikään, vaikka ikä ja ulkonäkö taitavat jo vähitellen alkaa suojella.


      • O-Orrrrrrrrrv

        Lisäksi tuli uusi lahjavihje:

        Gibraltarin matka gibboneita tapaamaan. Tupla-G!
        Vai ovatkohan Gibraltarin apinat gibboneita? Tietääkö joku?


      • eppu2
        eppu2 kirjoitti:

        Jaa, tota noin. On niin harmaa keli, että jonnekin lämpimään vissiin. Se tuli mieleen se Fuengirola ( en tiedä onko kirjoitus oikein)
        Minä en kyllä erottaisi onko Gucci aito vai jäljennös. En ole vissiin aitoa nähnytkään, kun telkkarin kuvissa.

        Mökkinaapurini on Espanjassa jo vissiin 3tta talvea. Hän valitsi sellaisen elämäntavan, kun jäi eläkkeelle.
        Sanoi, että kun ei noita lapsenlapsiakaan ole. (Ainoa poikansa tutkija, tohtori,naimaton)
        Keväällä taas tapaamme.
        Kuulen taas uutisia elämänmenosta sieltä.
        Sen on aina kertonut. miten elinkustannukset ovat halvemmat.


      • O-Orvokki

        Miten hän itse viettää aikaansa siellä?
        Liikkuuko ja seurusteletko enemmän suomalaisten vai espanjalaisten ja muiden paikallisten kanssa?
        Tai onkohan siellä espanjalaisiakin asukkaita?


    • Alatoopi-Einari

      Pelkkä C riittää kunhan se on Cialis.
      Vaikka ei sekään enää kuollutta herätä.

    • Gibbonit elävät kaakkoisaasiassa.
      Gibraltarin apina on magotti.

      Eivät muuten muistuta juuri mitenkään toisiaan.

      • O-Orvokki

        Kiitos valistuksesta. En oikeastaan uskonut itsekään, mutta tulipa selvitetyksi asia. Ei tullut mieleen kysyä, vaikka monet niistä kävivätkin esittäytymässä aikoinaan ;)

        Tiedättekö muuten, missä autotie kulkee lentokentän poikki?
        Olen ajanut siellä itsekin. ;)


    • siilimuori3

      Bellavita
      Q-10
      citrus-suihkugeeli
      Doll
      Faaraon aika muimnaisessa Egyptissä .kirja
      Gregoriaaninen cd
      Åland pyöräillen
      Öljynvaihto autoon tai synttärisankarille

    • Heikunkeikku

      Olettepa te ihmiset keksineet kivoja lahjoja. Vaikea keksiä noin vaikeista kirjaimista.
      Synttärisankari on varmaan tarkoittanut, että kukin valitsee vain yhden kirjaimen ja siksi minäkin ehdotan vain tuosta B-kohdasta. Ku en kehtaa sanoa, että en kaikista kirjaimista ees keksisi ehdotuksia:)
      Siis B
      Blooming Bouquet
      Tämä on Diorin ah sulotuoksuinen tuoksukimppu. Hajuvesi.
      Tuoteselostuksessa hehkutetaan kuin laatuviinistä ikään.
      Miss Dior Blooming Bouquet avautuu sisilialaisen mandariinin mehukkaalla suudelmalla. Tuoksun sydämessä kukkivat pioni, ruusu, aprikoosi ja persikka, ja lopuksi kietoutuu valkoisen myskin pehmeään syleilyyn.
      Oi, olisin iloinen, jos minulle joku ostaisi tuollaista tuoksua.
      .
      Olis mulla vielä yks B ehdotus.
      Kun hoidan jalkojani, niin lopuksi kääräisen varpulaiset kantapäineen päivineen, päkiöineen ja muut kohat nahkasta, joita en maininnut.
      Bio Rich on hoitava laventeli jalkavoide. Aika iso purnukka, miellyttävän hentotuoksuinen hyvin imeytyvä voide, joka tekee jaloista pehmoiset ja pahmoiset ja suorastaan herkulliset. No okei herkullinen-sana oli vähän yliampuva, mutta en nyt tähän hätään muutakaan keksinyt.

    • kesi.vä

      B) bolero
      C) Cinema-lippuja
      D) Dinosaurusrock-liput
      F) Figura-muotokuva tai frisöörilippu kampaajalle
      G) Gideon Onni eli lippu sirkukseen
      Q) Quasimodo eli lippu teatteriin
      Å) Lippu Åbon muinaismarkkinoille
      Ö) Öylätille Lintulan luostariin

      • vastausta-odottavat

        Missä viipyy aloittaja?


    • Ihan.sama.kuka

      Naiselle vai miehelle?
      Naiselle dildo niin ei muuta tarvikaan, miehelle Ferrari niin ei muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe