Hyväsaunalahti

Uskomatontamuttatotta

Elisa/Saunalahti pepaid nettiasema 4G jossa rajoittamaton nopeus ja kk maksu 19,80. Nyt on jotakin outoa kun latasin heti käyttöön otettaessa 19,80 eli myös seuraavan kuukauden kk maksun ilmaisen ensimmäisen jälkeen, mutta ihmetys suuri kun saldo loppuikin jo 19 vrk jälkeen kun piti olla kk. Tämähän ei voi olla sattumaa koska tietokone hoitaa asian eli se on tietoista kusetusta. Soitin as.palv. jossa vain kaupattiin uutta kk pakettia 19,90 kk 4G 50Mbs. Tuohon nettiasemaan ei ole tuota 19,80 kk pakettina vaan 0.99pv veloituksena korkeintaan 19,80kk.

5

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomatontamuttatotta

Nyt on asia tutkinnassa, kerron kun selviää.

• reepaili

Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.

• Uskomatontamuttatotta

Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.
      Jaa kumpi ei ymmärrä lukemaansa, kuten kerroin asia on selvityksessä saunalahdella.

• Uskomatontamuttatotta

No niin elisa/saunalahti ilmoitti että ohjelmointi vika järjestelmässä joten ongelma onkin suurempi kuin uskoin.

• kypsynyt

Ihan tyypillistä Elisaa. Itse olen jatkuvasti miettimässä mihin operaattoriin vaihtais. Olin alunperin Saunalahden asiakas mutta sitten Elisa tuli kuvaan mukaan ja pikku hiljaa on koko homma mennyt päin peetä. Saunalahden kanssa homma toimi täydellisesti en olisi voinut olla tyytyväisempi mutta nyt tökkii vähän väliä. Esim. tuo kuvailemasi asiakaspalvelu kun sinne soittaa jostain ongelmasta niin siellä aletaan kauppaamaan jotain muuta palvelua eikä varsinaiseen ongelmaan oteta mitään kantaa. Ilmeisesti ne asiakaspalvelijatkin on tehty myyntitykeiksi ja saavat jotain bonusta kun siinä asiakkaiden ilmoittamien ongelmien sivussa kauppaavat vaan lisää tavaraa menemään. Kypsyttää siis niin pirusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      76
      5844
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      5130
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3254
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2673
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      8
      2552
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1625
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1575
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1428
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1360
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      130
      925
    Aihe