Hyväsaunalahti

Uskomatontamuttatotta

Elisa/Saunalahti pepaid nettiasema 4G jossa rajoittamaton nopeus ja kk maksu 19,80. Nyt on jotakin outoa kun latasin heti käyttöön otettaessa 19,80 eli myös seuraavan kuukauden kk maksun ilmaisen ensimmäisen jälkeen, mutta ihmetys suuri kun saldo loppuikin jo 19 vrk jälkeen kun piti olla kk. Tämähän ei voi olla sattumaa koska tietokone hoitaa asian eli se on tietoista kusetusta. Soitin as.palv. jossa vain kaupattiin uutta kk pakettia 19,90 kk 4G 50Mbs. Tuohon nettiasemaan ei ole tuota 19,80 kk pakettina vaan 0.99pv veloituksena korkeintaan 19,80kk.

5

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomatontamuttatotta

Nyt on asia tutkinnassa, kerron kun selviää.

• reepaili

Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.

• Uskomatontamuttatotta

Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.
      Jaa kumpi ei ymmärrä lukemaansa, kuten kerroin asia on selvityksessä saunalahdella.

• Uskomatontamuttatotta

No niin elisa/saunalahti ilmoitti että ohjelmointi vika järjestelmässä joten ongelma onkin suurempi kuin uskoin.

• kypsynyt

Ihan tyypillistä Elisaa. Itse olen jatkuvasti miettimässä mihin operaattoriin vaihtais. Olin alunperin Saunalahden asiakas mutta sitten Elisa tuli kuvaan mukaan ja pikku hiljaa on koko homma mennyt päin peetä. Saunalahden kanssa homma toimi täydellisesti en olisi voinut olla tyytyväisempi mutta nyt tökkii vähän väliä. Esim. tuo kuvailemasi asiakaspalvelu kun sinne soittaa jostain ongelmasta niin siellä aletaan kauppaamaan jotain muuta palvelua eikä varsinaiseen ongelmaan oteta mitään kantaa. Ilmeisesti ne asiakaspalvelijatkin on tehty myyntitykeiksi ja saavat jotain bonusta kun siinä asiakkaiden ilmoittamien ongelmien sivussa kauppaavat vaan lisää tavaraa menemään. Kypsyttää siis niin pirusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5121
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1640
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1540
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1304
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      95
      1168
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1153
    Aihe