Hyväsaunalahti

Uskomatontamuttatotta

Elisa/Saunalahti pepaid nettiasema 4G jossa rajoittamaton nopeus ja kk maksu 19,80. Nyt on jotakin outoa kun latasin heti käyttöön otettaessa 19,80 eli myös seuraavan kuukauden kk maksun ilmaisen ensimmäisen jälkeen, mutta ihmetys suuri kun saldo loppuikin jo 19 vrk jälkeen kun piti olla kk. Tämähän ei voi olla sattumaa koska tietokone hoitaa asian eli se on tietoista kusetusta. Soitin as.palv. jossa vain kaupattiin uutta kk pakettia 19,90 kk 4G 50Mbs. Tuohon nettiasemaan ei ole tuota 19,80 kk pakettina vaan 0.99pv veloituksena korkeintaan 19,80kk.

5

433

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomatontamuttatotta

Nyt on asia tutkinnassa, kerron kun selviää.

• reepaili

Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.

• Uskomatontamuttatotta

Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.
      Jaa kumpi ei ymmärrä lukemaansa, kuten kerroin asia on selvityksessä saunalahdella.

• Uskomatontamuttatotta

No niin elisa/saunalahti ilmoitti että ohjelmointi vika järjestelmässä joten ongelma onkin suurempi kuin uskoin.

• kypsynyt

Ihan tyypillistä Elisaa. Itse olen jatkuvasti miettimässä mihin operaattoriin vaihtais. Olin alunperin Saunalahden asiakas mutta sitten Elisa tuli kuvaan mukaan ja pikku hiljaa on koko homma mennyt päin peetä. Saunalahden kanssa homma toimi täydellisesti en olisi voinut olla tyytyväisempi mutta nyt tökkii vähän väliä. Esim. tuo kuvailemasi asiakaspalvelu kun sinne soittaa jostain ongelmasta niin siellä aletaan kauppaamaan jotain muuta palvelua eikä varsinaiseen ongelmaan oteta mitään kantaa. Ilmeisesti ne asiakaspalvelijatkin on tehty myyntitykeiksi ja saavat jotain bonusta kun siinä asiakkaiden ilmoittamien ongelmien sivussa kauppaavat vaan lisää tavaraa menemään. Kypsyttää siis niin pirusti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      130
      1403
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      473
      1153
    3. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      164
      701
    4. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49
      617
    5. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      44
      607
    6. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      190
      597
    7. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      590
    8. Nainen mitä jos kaivattusi olisi biseksuaali

Loppuisiko kiinnostus
      Ikävä
      72
      547
    9. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      40
      537
    10. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      20
      536
    Aihe