Elisa/Saunalahti pepaid nettiasema 4G jossa rajoittamaton nopeus ja kk maksu 19,80. Nyt on jotakin outoa kun latasin heti käyttöön otettaessa 19,80 eli myös seuraavan kuukauden kk maksun ilmaisen ensimmäisen jälkeen, mutta ihmetys suuri kun saldo loppuikin jo 19 vrk jälkeen kun piti olla kk. Tämähän ei voi olla sattumaa koska tietokone hoitaa asian eli se on tietoista kusetusta. Soitin as.palv. jossa vain kaupattiin uutta kk pakettia 19,90 kk 4G 50Mbs. Tuohon nettiasemaan ei ole tuota 19,80 kk pakettina vaan 0.99pv veloituksena korkeintaan 19,80kk.
Hyväsaunalahti
5
190
Vastaukset
- Uskomatontamuttatotta
Nyt on asia tutkinnassa, kerron kun selviää.
- reepaili
Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.
- Uskomatontamuttatotta
Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.
Jaa kumpi ei ymmärrä lukemaansa, kuten kerroin asia on selvityksessä saunalahdella. - Uskomatontamuttatotta
No niin elisa/saunalahti ilmoitti että ohjelmointi vika järjestelmässä joten ongelma onkin suurempi kuin uskoin.
- kypsynyt
Ihan tyypillistä Elisaa. Itse olen jatkuvasti miettimässä mihin operaattoriin vaihtais. Olin alunperin Saunalahden asiakas mutta sitten Elisa tuli kuvaan mukaan ja pikku hiljaa on koko homma mennyt päin peetä. Saunalahden kanssa homma toimi täydellisesti en olisi voinut olla tyytyväisempi mutta nyt tökkii vähän väliä. Esim. tuo kuvailemasi asiakaspalvelu kun sinne soittaa jostain ongelmasta niin siellä aletaan kauppaamaan jotain muuta palvelua eikä varsinaiseen ongelmaan oteta mitään kantaa. Ilmeisesti ne asiakaspalvelijatkin on tehty myyntitykeiksi ja saavat jotain bonusta kun siinä asiakkaiden ilmoittamien ongelmien sivussa kauppaavat vaan lisää tavaraa menemään. Kypsyttää siis niin pirusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969