Elisa/Saunalahti pepaid nettiasema 4G jossa rajoittamaton nopeus ja kk maksu 19,80. Nyt on jotakin outoa kun latasin heti käyttöön otettaessa 19,80 eli myös seuraavan kuukauden kk maksun ilmaisen ensimmäisen jälkeen, mutta ihmetys suuri kun saldo loppuikin jo 19 vrk jälkeen kun piti olla kk. Tämähän ei voi olla sattumaa koska tietokone hoitaa asian eli se on tietoista kusetusta. Soitin as.palv. jossa vain kaupattiin uutta kk pakettia 19,90 kk 4G 50Mbs. Tuohon nettiasemaan ei ole tuota 19,80 kk pakettina vaan 0.99pv veloituksena korkeintaan 19,80kk.
Hyväsaunalahti
5
168
Vastaukset
- Uskomatontamuttatotta
Nyt on asia tutkinnassa, kerron kun selviää.
- reepaili
Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.
- Uskomatontamuttatotta
Näin käy kun tumpelo ostaa jotain mistä ei ymmärrä mitään eikä lue tuoteselostusta.
Jaa kumpi ei ymmärrä lukemaansa, kuten kerroin asia on selvityksessä saunalahdella. - Uskomatontamuttatotta
No niin elisa/saunalahti ilmoitti että ohjelmointi vika järjestelmässä joten ongelma onkin suurempi kuin uskoin.
- kypsynyt
Ihan tyypillistä Elisaa. Itse olen jatkuvasti miettimässä mihin operaattoriin vaihtais. Olin alunperin Saunalahden asiakas mutta sitten Elisa tuli kuvaan mukaan ja pikku hiljaa on koko homma mennyt päin peetä. Saunalahden kanssa homma toimi täydellisesti en olisi voinut olla tyytyväisempi mutta nyt tökkii vähän väliä. Esim. tuo kuvailemasi asiakaspalvelu kun sinne soittaa jostain ongelmasta niin siellä aletaan kauppaamaan jotain muuta palvelua eikä varsinaiseen ongelmaan oteta mitään kantaa. Ilmeisesti ne asiakaspalvelijatkin on tehty myyntitykeiksi ja saavat jotain bonusta kun siinä asiakkaiden ilmoittamien ongelmien sivussa kauppaavat vaan lisää tavaraa menemään. Kypsyttää siis niin pirusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842