Olen kolmekymppinen nainen, ja nyt muutaman vuoden tehnyt sairaanhoitajan töitä. Työ menettelee, mutta nyt parin vuoden ajan olen haaveillut lastenhoitajan töistä päiväkodissa. Nimenomaan siis hoitajan, en lastentarhanopettajan töistä. Ongelma on kuitenkin ettei minulla ole lastenhoitajan koulutusta, ja lähihoitajakoulusta minut varmasti naurettaisiin pihalle. Tiedän olevani ylikoulutettu ja että sairaanhoitajana saisin parempaa palkkaa, mutta lasten hoito on lähempänä sydäntäni. Olen ajatellut välillä myös lasten hoitotyötä sairaalassa, mutta sairaan lapsen hoito olisi psyykkisesti liian rankkaa.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Sairaanhoitajasta lastenhoitajaksi?
HoitajaLapsille
2
237
Vastaukset
- KaijaLah
Lastenhoitajilla ihanat työajat :)
Voithan mennä lähihoitajan tutkintoa suorittamaan. Sinulle luetaan hyväksi paljon koska olet jo sairaanhoitaja. Pääset helpolla :) Hae ihmeessä! - Ikivanha
Lastenhoitajaksi päiväkotiin on vaikea työllistyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398