noutajaneville.

noutajanevillee

Raappananmäentiellä luvattomasti koiria irti,varokaa autoilijat.

20

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omistajat_kuriin_niin

      Miksi autoilijoiden pitäisi varoa jotain rakkeja, jos omistajat tiedossa on myös maksajat tiedossa.
      Poliisille vaan ilmoitusta niistä pasko-rakeista, ei niitä saa pitää irti.
      Eläinsuojelukin lienee kiinnostunut miksi koirat vaeltaa tiellä.

      • jokuroti_

        joo onko se poijalla joku hätänä ku uhkailee elikoitten päälle ajaa. eehän ne perkele intijassakaa lehmiijjen piälle aja.


      • Kiinnipitoaika

        http://www.kennelliitto.fi/uutiset/koirien-kiinnipitoaika-alkaa-maaliskuussa Metsästyslain mukaan koirat on pidettävä kytkettyinä maaliskuun alusta aina elokuun 19. päivään asti. Koirien kiinnipito tuo turvan luonnoneläimille niiden herkän lisääntymisajan aikana. Myös kiinnipitoajan ulkopuolella koiran irtipitoon on oltava maanomistajan tai metsästysoikeuden haltijan lupa.
        Kyllä se vaan on niin, että koiranomistaja maksaa koirien liikenteelle aiheuttamat vahingot.


      • totuuventorvi

        Lakia sinäki mulkku luet muttet noudata. Jos tahaltee ajat päälle sen takia että oot nii kova jätkä niin kyllä se on vahingontekoa. Puheistasi päätellen omistat bemarin kun ei muuten pituus riitä...


      • Pesimärauha

        Teepä vuoden hyvä työ ja kaivele se herne sieltä nenästäsi, piä elikkos kiinni ja anna luonnoneläimille pesimärauha. Ihmeellistä keuhkoamista, kun kukaan ei täällä sano aikovansakaan ajaa tahallisesti eläinten päälle. Edelleenkin, omistajan on pidettävä koirat hallinnassaan ja jos siihen ei kerta kykene, niin ehkä olisi syytä luopua koirienpidosta.


      • audifrw
        totuuventorvi kirjoitti:

        Lakia sinäki mulkku luet muttet noudata. Jos tahaltee ajat päälle sen takia että oot nii kova jätkä niin kyllä se on vahingontekoa. Puheistasi päätellen omistat bemarin kun ei muuten pituus riitä...

        Siellä kommentoi joku, jolla ei oo varaa ees bemariin ja se kertoo henkisesta ja rahallisesta köyhyydestä.


      • totuuventorvi

        joo en oo noita jatke miehiä... mukavampi tuo volvon katumaasturi ajaa


      • Buahahabdullah
        totuuventorvi kirjoitti:

        joo en oo noita jatke miehiä... mukavampi tuo volvon katumaasturi ajaa

        Buahahaa... Ota se nyrkki pois perseestäsi... eihän sulla raukalla oo varaa ees unta nähdä maastureista


      • sossumaksaa

        nimimerkin mukaan sulla hyvä sossutuella huudella!


      • expaltamolainen
        totuuventorvi kirjoitti:

        Lakia sinäki mulkku luet muttet noudata. Jos tahaltee ajat päälle sen takia että oot nii kova jätkä niin kyllä se on vahingontekoa. Puheistasi päätellen omistat bemarin kun ei muuten pituus riitä...

        kuule bemarin omistaminen ja miehisuuden pituudella ei oo mitään merkitystä!!!!!


      • shyaaad

        kyllä se on


    • friendofdogs

      Ei kannata väistää. Karjapuskuri kyllä kannattaa hommata autoon. Ei ainakaan syyläri hajoa.

      • totuuventorvi

        Siinä toine bemarikuski. Penispumppu on toine vaihtoehto jos pituus ei värkissä riitä


      • Lakiluke2

        Meleko varmasti jokainen yrittää kaikinpuolin väistää tiellä olevan eläimen tai ihmisen, mutta mehtään harva ajaa ainakin eläimen takia, olipa bemari tai joku muuauto.


      • adhe

        Taisipa noista kommenteista selevitä kenen koirista ollut kyse.


      • totuuventorvi
        adhe kirjoitti:

        Taisipa noista kommenteista selevitä kenen koirista ollut kyse.

        kerroppa kuka ku minä en tiijjä


    • Huiiihaiii

      Kyllähän tuo jo yks keulaan hipasi, mutta onneksi on lujaa peltiä nuo vanhat autot. Ja ei sitä aina kerkiä väistämään

    • paltamonsuutar

      Pittää tulla käämään. Suapi rukkasnahkoja.

    • Hepoharjulainen

      Hei tiedän kyllä, että koirat ei saa juoksennella irti. Niitä ei tahallaan päästetä, joskus vaan käy niin, että joku ulkopuolinen käy meillä eikä hoksaa, että koiria ei saa päästää yhtä enenmpää ulos. Pyydän anteeksi jos koirat on aiheuttanut ongelmia, tulkaa ihan reilusti sanomaan kyllä varmasti tiedätte kenen koirista on kyse. Yritän kyllä pitää ne täällä kotona aitauksessa. Onpa kiva kun täällä tästä ilmoititte varmaan oisitte voinut tulla sanomaan ihan meille itsellekkin.. No minä taidan kanssa alkaa kaikki kännissä ajelut tänne laittamaan.

    • Tehkää_jotain

      Koirien pitopaikan turvallisuus ihmetyttää, jos ne karkailee niin useasti että siitä jo kirjoitellaan.
      Pitäisikö jotain muuttaa?
      Tai parantaa?
      Väineitä ja tarvikkeita on maailmassa siihen hommaan, mutta pitää vähän panostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe