sinua piirtämään
haluaisin opettaa
33
<50
Vastaukset
ihana asia,tykkään myös piirtää. mutta olen nähnyt muiden piirtävän paremmin ja todella hienoja.
- sivustavain
Oletko psykopaatti? Varattu nainen katkerana täällä ketjuissa haukkuu muita ? Miksi ?
sivustavain kirjoitti:
Oletko psykopaatti? Varattu nainen katkerana täällä ketjuissa haukkuu muita ? Miksi ?
jos olen nähnyt muiden piirtävän paremmin kuin minä,mitä minä haukun?
- sivustavain
goldrose kirjoitti:
jos olen nähnyt muiden piirtävän paremmin kuin minä,mitä minä haukun?
Älä jaksa, Nähny sun muita kirjoituksia täällä! Mitä varattu akka tekee palstalla? Haluatko että sinut paljastetaan?
sivustavain kirjoitti:
Oletko psykopaatti? Varattu nainen katkerana täällä ketjuissa haukkuu muita ? Miksi ?
tässä nähdään kiusaajan yrittävän etsittävän parempaa halventamalla. ilmoitan ylläpitoon sinut
- maneerit_ne_maneerit
goldrose kirjoitti:
tässä nähdään kiusaajan yrittävän etsittävän parempaa halventamalla. ilmoitan ylläpitoon sinut
Musta1/2/uusmarilyn/pgp moro!
maneerit_ne_maneerit kirjoitti:
Musta1/2/uusmarilyn/pgp moro!
otitko huomioon minä olen ilmiantamassa kiusaajani haluatko olla osa sitä. en ole kukaan noista.
olen ex-morkkis, moraalinvartija, goldrose.
en kirjoita enää puskasta rekisteröitymisen nimimerkkini jälkeen ja aina kirjoitan samoilla.maneerit_ne_maneerit kirjoitti:
Musta1/2/uusmarilyn/pgp moro!
mitä on maneerit,saaneen vaan kysyä?
- mä_uskon
että osaat.
- hiilipiirtäjä
Täällä yks varattu akka joka meinaa kuolla ikävään ja tunteiden tukahduttaminen saa hengen salpaamaan kohta. Tätä varattua aikaa sais maailman ihanin mies opettaa piirtämään. Kaikki oli hyvin siihen asti ku tapasin hänet puoli vuotta sitten ja siitä asti ollut elämä aivan kamalaa. Kerran tää ihana mies sanoi mulle et piirtämään voi oppia ku harjoittelee vaan. Vielä jos sais ikioman huipun opettajan. Hulluksi tulen kohta jos en kykene unohtamaan.
- saankomahdollisuuden
sori tää alotus oli miehelle, jota haluaisin opettaa piirtämään
- mä_uskon
et mä osaan itekkin jos tarve vaatii.
- heuvaann
mä_uskon kirjoitti:
et mä osaan itekkin jos tarve vaatii.
voin opettaa sua paremmaksi
- vakaapiirtokäsi
Voiko sitä edes opettaa? Jos voisi, olisit varmaan hyvä opettaja ja voisinkin oppia edes vähän :)
- oikeastaan
vakaapiirtokäsi kirjoitti:
Voiko sitä edes opettaa? Jos voisi, olisit varmaan hyvä opettaja ja voisinkin oppia edes vähän :)
en usko :( kaikilla ei ole sitä lahjaa...
- jotainsellaista
Onkohan tässä kyse ihan tavallisesta piirtämisestä, mielikuvien luomisesta ehkä, voisiko..
- piirtaapiirtaa
jotainsellaista kirjoitti:
Onkohan tässä kyse ihan tavallisesta piirtämisestä, mielikuvien luomisesta ehkä, voisiko..
mitä luulet?
- inhoanOmiaTunteita
Niin ei se mies, johon ehkä rakastuin, lukis näitä tai kirjottelis. Hän viettää luultavasti pääsiäistä onnellisesti tyttökaverinsa kanssa eikä muq enää edes muista. Mut sillain tän pitikin mennä. Kumpikin jatkoi omaa elämäänsä. Mitä ihmettä se "jatkaa" edes tarkoitti, koska koskaan ei ollut mitään yhteistä elämää eikä omatkaan elämät olleet tauolla. Ite en vaan jostain kumman syystä elämää kykene jatkamaan. Miten mitään näin kipeää ja satuttavaa voi elämässä olla.aargh
- Yhteenkuuluvat
Olipa ihana kirjoitus sulta nainen. Saatan olla juuri se mies, jota ajattelet. Kohtasin naisen, jota nyt suuresti ikävöin. Mikään ei ole elämässäni, niinkuin ennen. Haluan vain hänet. En saa rauhaa. Tämä kaikki satuttaa. m>n
- TietystiVainSinä
Yhteenkuuluvat kirjoitti:
Olipa ihana kirjoitus sulta nainen. Saatan olla juuri se mies, jota ajattelet. Kohtasin naisen, jota nyt suuresti ikävöin. Mikään ei ole elämässäni, niinkuin ennen. Haluan vain hänet. En saa rauhaa. Tämä kaikki satuttaa. m>n
Niinhän sä luulet!
- LisäysVAin
TietystiVainSinä kirjoitti:
Niinhän sä luulet!
Ei täällä kukaan oikeestaan, kaikki kirjoittelee vain SEINILLE, mutta tänne on hyvä purkaa tuntojaan.
- tuneidensaVihaaja
No etpä taida olla sama mies. Häntä ei perheenäiti kiinnosta ja erittäin hyvä niin!! Minä hullu oisin voinu vaikka rikkoa perheen rakastumisen huumassa, mut onneksi toinen ei ihastunut. Mitä jos oltais menty yhteen... Todellisuudessa huuma ois kestänyt pari vuotta ja sit oisin tajunnu kuin tyhmä ja naivi olin ja oisin anellu armoa maailman parhaimmalta aviomieheltäni
- aivanvarmajuttu
Miksi kirjoitat täällä, jos sinulla on maailman paras aviomies? Minä olen itse ymmärtänyt, että minulla ei ole lähelläni kuin yksi ehkä kaksi ystävää, jotka ottavat tosissaan huonon avioliiton seuraukset minuun. Olen oikeasti ollut todella pettynyt, sillä olen aidosti jutellut, lievästi ja niin etten ole ketään kuormittanut, mutta koska olen ymmärtänyt, että ketään ei ihan oikeasti kiinnosta vaan olen jopa saanut puolusteluja toisen hyvyydestä kuitenkin (miksi, en ymmärrä?) niin olen päättänyt, että minun täytyy selviytyä tästä kaikesta lähes yksin ja hieman ammattiavun turvin joka ei tosin korvaa läheisiä, en todellakaan lähde avaamaan asioita enää yhtään kenellekään.
- tunteidensaVihaaja
Siksi koska olen romantiikan haluinen epävakaa pentu joka elää haavenaailmassa heti ku pikkulapsi arki on tuonut ongelmia omaan parisuhteeseen
- Väkisin_jaanoiteltu
Ensimmäinen viestini tähän kejuun. En käytä nimimerkkejä "golden rose" enkä "jaana".
Ei en halua, että kukaan tuntematon opettaa minua piirtämään.
Koulussa kuvaamataidon numeroni oli 10.
Terveiset ainoalle, suvun ulkopuoliselle pääsiäiskortin saajaalle eli Texasin Pekalle! :)- HuomioniTrollille
Koulussa arvostellaan lapsen kehitystason mukaista piirustustaitoa. Piirustustaitokin on sellainen joka myöskin ruostuu jos sitä ei harjoita.
Jos nyt otat kynän käteen niin jälkesi ei ole niin tarkkaa, mutta kun harjoitat kättäsi vaikka kolme kuukautta, niin alat olla taas sitä kymppin tasoa, mutta tosiaan lapsena arvosanat otetaan sen lapsen kehitystason mukaisesti. Lapselta ei odoteta taidemaalarin jälkeä saadakseen kympin kuvaamataidosta.
Aikuisella se onkin sitten jo ihan toista.
- tattissss
Ihan kiva. Mä nyt en piirtelisi kenen kaa tahansa.
- ettäsemmoista
voisin piirrellä ihstuksen kanssa
- alastonmallikseni
Voisin piirtää siitä miehestä alastonkuvan ;)
- joopajuu
mies kelle kirjoitin tämän, tietää että osaan piirtää hyvin, mutta sinä voit tosiaan sen alastonkuvan piirtää kun itse en osaa
- Ruma.nirppa.oot
joopajuu kirjoitti:
mies kelle kirjoitin tämän, tietää että osaan piirtää hyvin, mutta sinä voit tosiaan sen alastonkuvan piirtää kun itse en osaa
Voi piirtää sunkin miehestäs. Nirppis.
- eipystyopettamaan
joko sen osaa tai sit ei, piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 110800
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa226640- 49569
- 40569
- 25525