haluaisin opettaa

osaanpiiirtaahyvin

sinua piirtämään

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana asia,tykkään myös piirtää. mutta olen nähnyt muiden piirtävän paremmin ja todella hienoja.

      • sivustavain

        Oletko psykopaatti? Varattu nainen katkerana täällä ketjuissa haukkuu muita ? Miksi ?


      • sivustavain kirjoitti:

        Oletko psykopaatti? Varattu nainen katkerana täällä ketjuissa haukkuu muita ? Miksi ?

        jos olen nähnyt muiden piirtävän paremmin kuin minä,mitä minä haukun?


      • sivustavain
        goldrose kirjoitti:

        jos olen nähnyt muiden piirtävän paremmin kuin minä,mitä minä haukun?

        Älä jaksa, Nähny sun muita kirjoituksia täällä! Mitä varattu akka tekee palstalla? Haluatko että sinut paljastetaan?


      • sivustavain kirjoitti:

        Oletko psykopaatti? Varattu nainen katkerana täällä ketjuissa haukkuu muita ? Miksi ?

        tässä nähdään kiusaajan yrittävän etsittävän parempaa halventamalla. ilmoitan ylläpitoon sinut


      • maneerit_ne_maneerit
        goldrose kirjoitti:

        tässä nähdään kiusaajan yrittävän etsittävän parempaa halventamalla. ilmoitan ylläpitoon sinut

        Musta1/2/uusmarilyn/pgp moro!


      • maneerit_ne_maneerit kirjoitti:

        Musta1/2/uusmarilyn/pgp moro!

        otitko huomioon minä olen ilmiantamassa kiusaajani haluatko olla osa sitä. en ole kukaan noista.
        olen ex-morkkis, moraalinvartija, goldrose.
        en kirjoita enää puskasta rekisteröitymisen nimimerkkini jälkeen ja aina kirjoitan samoilla.


      • maneerit_ne_maneerit kirjoitti:

        Musta1/2/uusmarilyn/pgp moro!

        mitä on maneerit,saaneen vaan kysyä?


    • mä_uskon

      että osaat.

    • hiilipiirtäjä

      Täällä yks varattu akka joka meinaa kuolla ikävään ja tunteiden tukahduttaminen saa hengen salpaamaan kohta. Tätä varattua aikaa sais maailman ihanin mies opettaa piirtämään. Kaikki oli hyvin siihen asti ku tapasin hänet puoli vuotta sitten ja siitä asti ollut elämä aivan kamalaa. Kerran tää ihana mies sanoi mulle et piirtämään voi oppia ku harjoittelee vaan. Vielä jos sais ikioman huipun opettajan. Hulluksi tulen kohta jos en kykene unohtamaan.

    • saankomahdollisuuden

      sori tää alotus oli miehelle, jota haluaisin opettaa piirtämään

      • hei sulla rakkaas,minulle ystävät


      • mä_uskon

        et mä osaan itekkin jos tarve vaatii.


      • heuvaann
        mä_uskon kirjoitti:

        et mä osaan itekkin jos tarve vaatii.

        voin opettaa sua paremmaksi


      • vakaapiirtokäsi

        Voiko sitä edes opettaa? Jos voisi, olisit varmaan hyvä opettaja ja voisinkin oppia edes vähän :)


      • oikeastaan
        vakaapiirtokäsi kirjoitti:

        Voiko sitä edes opettaa? Jos voisi, olisit varmaan hyvä opettaja ja voisinkin oppia edes vähän :)

        en usko :( kaikilla ei ole sitä lahjaa...


      • jotainsellaista

        Onkohan tässä kyse ihan tavallisesta piirtämisestä, mielikuvien luomisesta ehkä, voisiko..


      • piirtaapiirtaa
        jotainsellaista kirjoitti:

        Onkohan tässä kyse ihan tavallisesta piirtämisestä, mielikuvien luomisesta ehkä, voisiko..

        mitä luulet?


    • inhoanOmiaTunteita

      Niin ei se mies, johon ehkä rakastuin, lukis näitä tai kirjottelis. Hän viettää luultavasti pääsiäistä onnellisesti tyttökaverinsa kanssa eikä muq enää edes muista. Mut sillain tän pitikin mennä. Kumpikin jatkoi omaa elämäänsä. Mitä ihmettä se "jatkaa" edes tarkoitti, koska koskaan ei ollut mitään yhteistä elämää eikä omatkaan elämät olleet tauolla. Ite en vaan jostain kumman syystä elämää kykene jatkamaan. Miten mitään näin kipeää ja satuttavaa voi elämässä olla.aargh

      • Yhteenkuuluvat

        Olipa ihana kirjoitus sulta nainen. Saatan olla juuri se mies, jota ajattelet. Kohtasin naisen, jota nyt suuresti ikävöin. Mikään ei ole elämässäni, niinkuin ennen. Haluan vain hänet. En saa rauhaa. Tämä kaikki satuttaa. m>n


      • TietystiVainSinä
        Yhteenkuuluvat kirjoitti:

        Olipa ihana kirjoitus sulta nainen. Saatan olla juuri se mies, jota ajattelet. Kohtasin naisen, jota nyt suuresti ikävöin. Mikään ei ole elämässäni, niinkuin ennen. Haluan vain hänet. En saa rauhaa. Tämä kaikki satuttaa. m>n

        Niinhän sä luulet!


      • LisäysVAin
        TietystiVainSinä kirjoitti:

        Niinhän sä luulet!

        Ei täällä kukaan oikeestaan, kaikki kirjoittelee vain SEINILLE, mutta tänne on hyvä purkaa tuntojaan.


      • tuneidensaVihaaja

        No etpä taida olla sama mies. Häntä ei perheenäiti kiinnosta ja erittäin hyvä niin!! Minä hullu oisin voinu vaikka rikkoa perheen rakastumisen huumassa, mut onneksi toinen ei ihastunut. Mitä jos oltais menty yhteen... Todellisuudessa huuma ois kestänyt pari vuotta ja sit oisin tajunnu kuin tyhmä ja naivi olin ja oisin anellu armoa maailman parhaimmalta aviomieheltäni


      • aivanvarmajuttu

        Miksi kirjoitat täällä, jos sinulla on maailman paras aviomies? Minä olen itse ymmärtänyt, että minulla ei ole lähelläni kuin yksi ehkä kaksi ystävää, jotka ottavat tosissaan huonon avioliiton seuraukset minuun. Olen oikeasti ollut todella pettynyt, sillä olen aidosti jutellut, lievästi ja niin etten ole ketään kuormittanut, mutta koska olen ymmärtänyt, että ketään ei ihan oikeasti kiinnosta vaan olen jopa saanut puolusteluja toisen hyvyydestä kuitenkin (miksi, en ymmärrä?) niin olen päättänyt, että minun täytyy selviytyä tästä kaikesta lähes yksin ja hieman ammattiavun turvin joka ei tosin korvaa läheisiä, en todellakaan lähde avaamaan asioita enää yhtään kenellekään.


      • tunteidensaVihaaja

        Siksi koska olen romantiikan haluinen epävakaa pentu joka elää haavenaailmassa heti ku pikkulapsi arki on tuonut ongelmia omaan parisuhteeseen


    • Väkisin_jaanoiteltu

      Ensimmäinen viestini tähän kejuun. En käytä nimimerkkejä "golden rose" enkä "jaana".

      Ei en halua, että kukaan tuntematon opettaa minua piirtämään.
      Koulussa kuvaamataidon numeroni oli 10.

      Terveiset ainoalle, suvun ulkopuoliselle pääsiäiskortin saajaalle eli Texasin Pekalle! :)

      • HuomioniTrollille

        Koulussa arvostellaan lapsen kehitystason mukaista piirustustaitoa. Piirustustaitokin on sellainen joka myöskin ruostuu jos sitä ei harjoita.
        Jos nyt otat kynän käteen niin jälkesi ei ole niin tarkkaa, mutta kun harjoitat kättäsi vaikka kolme kuukautta, niin alat olla taas sitä kymppin tasoa, mutta tosiaan lapsena arvosanat otetaan sen lapsen kehitystason mukaisesti. Lapselta ei odoteta taidemaalarin jälkeä saadakseen kympin kuvaamataidosta.

        Aikuisella se onkin sitten jo ihan toista.


    • tattissss

      Ihan kiva. Mä nyt en piirtelisi kenen kaa tahansa.

      • ettäsemmoista

        voisin piirrellä ihstuksen kanssa


    • alastonmallikseni

      Voisin piirtää siitä miehestä alastonkuvan ;)

      • joopajuu

        mies kelle kirjoitin tämän, tietää että osaan piirtää hyvin, mutta sinä voit tosiaan sen alastonkuvan piirtää kun itse en osaa


      • Ruma.nirppa.oot
        joopajuu kirjoitti:

        mies kelle kirjoitin tämän, tietää että osaan piirtää hyvin, mutta sinä voit tosiaan sen alastonkuvan piirtää kun itse en osaa

        Voi piirtää sunkin miehestäs. Nirppis.


    • eipystyopettamaan

      joko sen osaa tai sit ei, piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe