Miten saan kahvipensaan (IKEA) säilymään hengissä??? Ollut minulla jo kolme vuotta mutta ei vaan kehity. Yksi ranka meinaa kuolla pystyyn. Ja lupasin kavereille omat kahvit kolmessa vuodessa;)
Kahvipensas
1
566
Vastaukset
- Varpu Kasvi
Minulla myös kitulias kahvipuuntaimi. Suunnilleen saman ikäinen kuin sinulla ja sekin toisen talven aikana kuihdutti yhden oksan kokonaan ja sen leikkasin pois.
Viime kesänä kasvoi ja uusia lehtiä tuli toiseen jäljelle jääneeseen oksaan. Latva myös haaroittui kahdeksi.
Nyt taas talvella on näyttänyt vähän huolestuttavalta, mutta nyt alkaa valo taas lisääntymään, joten eiköhän kahvipensaat siitä piristy.
Kastele talvella varoen, mutta älä päästä kasvia ihan rutikuivaksi, koska se käpristää ja ruskettaa lehtiä. Pidä vedottomassa paikassa, mutta niin, että valoa on riittävästi. Jokin UV-lamppu voisi olla hyvä lisävalaistus talvella myös muille huonekasveille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797