VLC ei jatka seuraavaan biisiin.

Itse käytän Linux pohjaista käittistä (Debian) ja musiikin kuunteluun käytän VLC playeriä.

Olen siirtänyt LP levyjä digitaaliseen muotoon ja kävin naapurissa kylässä, että kelpaako laatu, jatkanko tallentamista.... :) Kelpaako laatu?

Siellä käyttis on Windows 8.1 --> Windos 10. Koneella ei ollut VLC toistinta, joten hain sen Videolan.org sivulta ja asensin. Kaikki OK.

Ainoa ongelma on että vaikka valitsee koko levyn soimaan, niin soitto loppuu biisin loputtua. Eli ei jatka seuraavaan biisiin.

Jokin Windows juttuko? Itse en ole omilla koneilla, VLC playerin kanssa huomannut tuollaista "ominaisuutta".

Olisko vinkkejä?

Huomenna meen taas naapuriin, kun olen lisää kopsannut LP-levyjä digitaaliseen muotoon. ( Sain puhuttua, että niitä ei kannata tallentaa CD/DVD-levyille ovat turhia ja kiintolevylle parempi tallennella ja siitä sit vaikka autoon ja mokille, tilanteen mukaan).

Mutta ihmetyttää miksi koko biisi letka ei soi Windowsilla? Pitäis soida. tai normaalisti on vuosia soinnut VLC playerillä ja Linux pohjaisilla kayttiksillä.

Biisit ovat Flac 24/96 muodossa. Tuskin sillä on merkitystä. Koneella ei muita musiikkeja ollut, joten ei voinut kokeilla (esim. mp3) Vaan kun muutenkaan FLAC ei ole ollut VLC playerille mikään ongelma. Miksi Windowsissa ei toimi?

Kysykää lisää. Kerron ja testaan kun olen siellä.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linuxjuttuhanse

Taitaa olla jok linux juttu tuo ongelma.
      Tee soittolista kuten kaikki osaavat ja asioista tietävät tekeekin ilman ihmettelyä.

• Ongelma on VLC playerissä Windowsissa. Windowsin VLC pläyerissä. Mutta kiitos paljon vinkistä. En ala tehdä turhia soittolistoja, kun ei niitä ennenkään ole ennenkään tarvinnut tehdä, vaan soitto on jatkunut biisin loputtua seuraavaan., kunnes lista loppuu.

Windows 8.1 aikaan koneella oli VLC ja se toisti ja näytti kaiken. Menivät päivittämään ja sieltä lähti kaikkea toimivaa ja tilalle tuli kaikkea muuta....

No mutta ei sen väliä. Katselen itse ajan kanssa kun meen sinne huomenna. Kyselin vaan vinkkiä, mutta turhaahan se on täällä kysellä. Onhan kyseessä Suomi24 palsta. :)

Ilmoittelen sitten, löytyikö vika.

• Soittolistaa
        lkde kirjoitti:

Ongelma on VLC playerissä Windowsissa. Windowsin VLC pläyerissä. Mutta kiitos paljon vinkistä. En ala tehdä turhia soittolistoja, kun ei niitä ennenkään ole ennenkään tarvinnut tehdä, vaan soitto on jatkunut biisin loputtua seuraavaan., kunnes lista loppuu.

Windows 8.1 aikaan koneella oli VLC ja se toisti ja näytti kaiken. Menivät päivittämään ja sieltä lähti kaikkea toimivaa ja tilalle tuli kaikkea muuta....

No mutta ei sen väliä. Katselen itse ajan kanssa kun meen sinne huomenna. Kyselin vaan vinkkiä, mutta turhaahan se on täällä kysellä. Onhan kyseessä Suomi24 palsta. :)

Ilmoittelen sitten, löytyikö vika.

Tarkoitan soittolistalla sitä mitä vlc on aina vaatinut eli vlc avaat ne biisit siihen ohjelmaan josta se vasta ne tajuaa soittaa putkeen.
        Mutta jos et ymmärrä ja pidät tämän palstan viisaampia osaajien neuvoja turhina niin teeppä itse opiskeluna.

• Koita_itse_ymmärtää
        Soittolistaa kirjoitti:

Tarkoitan soittolistalla sitä mitä vlc on aina vaatinut eli vlc avaat ne biisit siihen ohjelmaan josta se vasta ne tajuaa soittaa putkeen.
        Mutta jos et ymmärrä ja pidät tämän palstan viisaampia osaajien neuvoja turhina niin teeppä itse opiskeluna.

Noinhan se toimii linuxeissa ja vanhemmissa Windowseissa mutta Windows 10:ssä soittaa vain ensimmäisen biisin. Kokeiltu useammalla Windows 10 koneella ja kaikissa sama ongelma.

• dorkkelis
        Koita_itse_ymmärtää kirjoitti:

Noinhan se toimii linuxeissa ja vanhemmissa Windowseissa mutta Windows 10:ssä soittaa vain ensimmäisen biisin. Kokeiltu useammalla Windows 10 koneella ja kaikissa sama ongelma.

Koitappa sinä ymmärtää, et ymmärrä näköjään niin koitappa ymmärtää

Puhu sitten kun tiedät jotain, ymmärrä siis

• ubuntusa_toimii

Eikö onnistu valikosta Media->Avaa useita tiedostoja...

• Soittolistaa

Kuulemma ei muka toim, näin tämä sankari edellä sanoi.
        Sitähän minä olen itsekin tässä yrittänyt neuvoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2088
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1705
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1476
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1226
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1024
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      968
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      855
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      822
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      789
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      733
    Aihe