Vaihdoin Soneralta Tele Finlandin asiakkaaksi. 4G:llä säästöpaketti
jossa 500 min. puheaikaa ja 100
SMS:ää. Maksaa 18 €/kk:ssa.
Data:ssa toivottavasi jatkuu
vielä toi 20 GT/kk:sa ja 2€:n
tarjous 1.6 jälkeenkin. 500 min.
pitäisi riittää minulle. Liittymä
siirtyi melkein heti TF:lle kun
olin täyttänyt kaavakkeet.
Katotaan nyt kuinka data-
määrä riittää..
Tele Finlandin asiakkaaksi
5
220
Vastaukset
- extelef.as
4G 50Mb nopeudella 100% rajaton puhe ja viesti liittymä dna hinta 17.80kk.
Tämä on parasta mitä näinä päivinä voi saada.- MarLov
Mistäköhän olet tuon hinnan tempaissut, nettisivuilta ei noin edullista liittymähintaa kyllä löydy.
- TeleFinlandinasiakas
MarLov kirjoitti:
Mistäköhän olet tuon hinnan tempaissut, nettisivuilta ei noin edullista liittymähintaa kyllä löydy.
Olis tosiaan kivä tietää ? Vois harkita...
- kovatinkaaja
Halvimmat hinnat saa tiskin alta . Sain tuon saman eli
"4G 50Mb nopeudella 100% rajaton puhe ja viesti liittymä dna hinta 17.80kk."
Hintaan 14,90e/kk 24kk ajaksi.
- plooty
Eoo! Mä olen ollut pitkään Dnan asiakas ja mulla on 3 puhe ja 2 nettiliittymää. Moniasiakkaana tarjosivat rajattoman 4G nopeuden tikkuun pariksi vuodeksi 9.90€ kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502204Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11893Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut76873- 68853
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112795Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt46769Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49739Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22713Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47690