Nukahtelu syy selitys

unitauti

esimerkiksi tänä aamunan, heräsin klo 8.00 makoilin n. 10-15 min nousin ja menin WC olin aivan pirteä. Istuin wc-pöntölle ja jonkin ajan perästä heräsin siihen että retkahdin nin että niskoihin sattui. Tein aamu toimia ja söin kevyen aamupalan avasin tietokoneen luin lehtiä ja kirjoitin kommentin... Heräsin kun pääni retkahti lisäksi käteni olivat puutuneet. Sammutin tietokoneen ja menin sänkyy nukuin lähes tunnin. Uusi aamu söin omenan ja avasin tietokoneen heräsin kun istun tietokoneella kasvot käsin tuettuna..

Minulle satuu näitä nukahteluja 1-2 tai jopa 4-6 kertaa hereillä olo aikana, eikä niillä ole mitään tekemistä heräämisajan kanssa. Olen aina olut hyvä nukkumaan nukahtamiseen menee n. 5 min paikasta ja ajasta riipumatta kun vain pääni tyynyyn lyön..Nukun yössä 7-8,5 tuntia ja aikajanassa ennen aamu 7.30 unta ei ole jemmassa koska jos yhden yön nukun vähemmän nukun seuraavana ajantasaan.

Asun yksin aina jossa en ole vielä nukahtanut on kävellessä... Nukahdan jopa hammaslääkäriin.
En aja myin auton pois koska muiden turvallisuus on tärkeää polkupyörällä kulkiessa ei nukahtelua ole ollut. Olen yrittänyt seurata syömisiä ja hiilihytraatteja en usko niiden vaikuttavan minelle on tehty sokerin rasitus koe 2-3 kertaa eikä siinä ole tullut esille mitään..

5

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myriam77

mulla kilpirauhasenvajaa toiminta, mutta nukahtelua vain silloin kun vähän unta. entä narkolepsia? kahvin juonnin jouduin lopettamaan että olen pirteämpi pitkällä aikavälillä. entä homealtistus, se oli minulla, tai borrelioosi? minä myös hyvä uninen, saatan nukahtaa välittömästi sängyssä tai tuolissa. mene endolle, sisätautilääkärille.

• unitauti

Sain neuvon maitohappobakteerista. Hankin purkillisen siis ei laktoosinpilkkoja vaan maitohappobakteeri. Nyt luulen etten enää nukahtele... olen ottanut aamulla ja illalla vaikka ohje sanoo 1kpl..
      Ainakaan en nukahda enään niin että; kuin joku vetäisi mustanpussinpäähän suora nopea sammuminen.. Minulla on lääkäri 15.4 keskustelen siellä asiasta.

• myriam77

kerro jos jotain selviää lääkärissä.

• unitauti

Sydämmenvajaatoiminta olin sairaalassa 8vrk. Nesteenpoisto ja lääkitys neljää eri pilleriä. Kohdalle haetaan seurannalla omassa aikataulussaan. Nesteenpoisto lääkitys vei 7 kg painoata, jopa oman vaa'n mukaan.

• unitauti

Nuolasin ennekuin tipahti nukahtelu jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe