Yksinäinen, Miksi

Sadn

MUT JÄTETTIIN. Olen 13v tyttö. Masentunut ahdistunut ja itsetuhoinen. Käyn koulussa vaan puolet viikosta. Mulla oli kaks hyvää ystävää. Sitten tuli kolmas ja neljäs.
Yhtäkkiä Mulle ei enää puhuttu.jos koitan puhua siinä porukassa jotain nii ne puhuu päälle. Ei ne mua huomaa. Tuskin edes muistaa. Kaikki sanoo että se johtuu siitä etten käy tarpeeks usein koulussa. Mut sillon ku me viel oltii kavereita nii en mä sillonkaa käyny kauheest koulussa. Oonko mä ruma? Näkyykö mun masennus liian hyvin?
Tai viiltely jäljet? Mä itken vessan lattialla koulussa. Kerran kuulin miten kaks poikaa nauroit siinä ulkopuolella.
Tää on mulle tosi rankkaa. Aika kauheeta. Olen se mitä pelkään , näkymätön.

3

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppux

      jos sulla on kik nii tuu puhuu mulle jos haluut mulle on käyny saman lailla kikkini on :emppuuxlol (kyllä me tästä yhdessä selvitään)

    • ei.kannata

      Ihanku oisin nähny tän ennenkin. Mutta kyllä siihen tottuu.

    • Hei!
      Tosi ikävä tilanne. Masennus ja ahdistuneisuus ei kieltämättä ole hauskaa. Suosittelen, että menet puhumaan koulusi terveydenhuoltajalle, tai vaikka koulukuraattorille. Avun hakeminen on toki aina hankalaa, koska tuollaisesta tilanteesta on hankala puhua kenellekään vieraalle, mutta puhuminen oikeasti auttaa. Terveydenhoitajalle tai vastaavalle kuuntelevalle aikuiselle et ole näkymätön.
      Jos kasvokkain puhuminen vieraalle aikuiselle tuntuu hankalalta, kuulostaisiko esimerkiksi Lasten ja nuorten puhelin hyvältä? Sinne voit soittaa täysin anonyymisti, ja siellä kuunnellaan sinua. Numero on 116 111. Puhelin on auki ma-pe klo 14-20 ja la-su klo 17-20. Puhelu on myös maksuton. Siellä osataan neuvoa sinua ja auttaa sinua eteenpäin masennuksen ja ahdistuksen hoitamiseksi.
      Mari
      Kalajoen rovastikunnan NettiSaapas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3154
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      121
      2120
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      148
      1799
    4. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      90
      1770
    5. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      96
      1715
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      102
      1573
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1425
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1283
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1190
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      80
      1159
    Aihe