Nyt iski lorviväsymys :(

On niin pitkästynyt fiilis, että nyt kaikki kamut sanokaa jotain piristävää tälle päivälle. Ihan sama mitä, kunhan tää tästä kirkastuu. :)

84

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevään ensimmäiset merkit testaavat kohta aistejamme. Aurinko häikäisee simmumme, lintujen innostunut liverrys turruttaa korvamme ja lumen alta paljastuvat koirankakkaläjät turruttavat nenämme.

Kevät on ihanaa aikaa:)

• Mä en nyt oikeen tiiä, että piristikö tuo..Se pitää kyllä sanoa, että lintujenlaulu ei voi kyllä koskaan turruttaa..

• Ku mä myöhään eilen illal näin palstan 'guumaa gigoloo' nii häl oli pimut molemmis kainalois ;D No piristyitkös sä...?

• Oho...no eipä turhaan nimittele itteään kuumaks gigoloks...Toi enempi yllätti ku on täällä nii siveetä sipulia..:P

• Painu nyt Artsi v*****n kun tiedät millaisessa liemessä meikä niitten harakoitten kanssa oli.. :-/

• butch-cassidy
        tinttu-liina kirjoitti:

Oho...no eipä turhaan nimittele itteään kuumaks gigoloks...Toi enempi yllätti ku on täällä nii siveetä sipulia..:P

No eipä noi pahemmin meikää kiinnostaneet..

• butch-cassidy kirjoitti:

No eipä noi pahemmin meikää kiinnostaneet..

Kiikutit niitä kainalossas ja sit ei kiinnostanu..joku täs ei ny natsaa. ;)

• tinttu-liina kirjoitti:

Kiikutit niitä kainalossas ja sit ei kiinnostanu..joku täs ei ny natsaa. ;)

No meikä ei viitti alkaa kiiltokuvapojan mainettaan tärväämään.. ;-)

• Nämä pitkät pyhät voivat kyllä olla pitkästyttäviäkin.. Itse olen tykännyt kun miehelläkin on lomaa, saa viettää enemän aikaa yhdessä. Ollan rentouduttu, kokattu ruokaa ja katsottu leffoja.. :)

Niin, ja kyllä se auringonpaiste ja luvattu lämmin sää piristää kovasti mieltä. :)

• Mua ei kyllä nyt toi ilmakaan yhtään piristä. Toivottavasti tää menee äkkiä ohi, ku alkaa oikeen kiukuttaa. :P

Mua ei kyllä nyt toi ilmakaan yhtään piristä. Toivottavasti tää menee äkkiä ohi, ku alkaa oikeen kiukuttaa. :P

No sit viel uus yritys ;) Valmennettavas uiskentelee Tyynes valtameres ja ottaa aurinkoo palmuin juurel...

• artagnan kirjoitti:

No sit viel uus yritys ;) Valmennettavas uiskentelee Tyynes valtameres ja ottaa aurinkoo palmuin juurel...

Ja minä oon tämmösessä pikkukaupungissa ja kattelen suttusia lumikasoja..Ny pitäis kyllä ottaa tuikku murheeseen siitä hyvästä..:P

Ja minä oon tämmösessä pikkukaupungissa ja kattelen suttusia lumikasoja..Ny pitäis kyllä ottaa tuikku murheeseen siitä hyvästä..:P

Artsi on pahalla päällä kun tytsi oli lähettänyt sille kuvan missä se oli yläosattomissa mutta asento oli ollut valitettavasti sellainen että mitään ei ollut kunnolla näkynyt vaikka Artsi oli koko illan silmät ristissä sitä epätoivoisena tihrustanu.. ;-D

Artsi on pahalla päällä kun tytsi oli lähettänyt sille kuvan missä se oli yläosattomissa mutta asento oli ollut valitettavasti sellainen että mitään ei ollut kunnolla näkynyt vaikka Artsi oli koko illan silmät ristissä sitä epätoivoisena tihrustanu.. ;-D

No kai sitä ny jokainen mies tietää miltä tissit näyttää..

Tarviiko hänen lähettää sellaisia kuvia kiusaksenne..? Ja mitä hänen miehensä tykkää..? Sori, älkää suuttuko, mutta en lähettäisi kaverille joka rakastaa niin sellaista kuvaa kiusaksi.

No kai sitä ny jokainen mies tietää miltä tissit näyttää..

Butch ny vaan makselee pottui pottuina... ;)

• Kittiechihu kirjoitti:

Tarviiko hänen lähettää sellaisia kuvia kiusaksenne..? Ja mitä hänen miehensä tykkää..? Sori, älkää suuttuko, mutta en lähettäisi kaverille joka rakastaa niin sellaista kuvaa kiusaksi.

Tota noin... Se oli kaunis kuva et mä kyl kovasti tykkäsin :)

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Se oli kaunis kuva et mä kyl kovasti tykkäsin :)

Ok. Mutta minun kirjoissa tuo ei ole soveliasta. En itse tekisi noin.

• No meikä aloitti tään hiukkasen läpällä kun Artsia piti vaan leikillään härnätä :-) Elikkä ei kauniissa vartalossa oo mitään hävettävää. Kuvakin oli sellaista postikorttiainesta.. :-)

No meikä aloitti tään hiukkasen läpällä kun Artsia piti vaan leikillään härnätä :-) Elikkä ei kauniissa vartalossa oo mitään hävettävää. Kuvakin oli sellaista postikorttiainesta.. :-)

jäbä komppaa. kuva oli enempi ku nätti mut ompa sitä tullu tässä kahteltuaki ;)

• temmirauta kirjoitti:

jäbä komppaa. kuva oli enempi ku nätti mut ompa sitä tullu tässä kahteltuaki ;)

No en epäile etteikö kuva ollut nätti, mutta ei ehkä kaikille tarvi paljastella.

Ja muistakaa ettei ulkonäkö ole se tärkein ihmisessä. Vaan luonne ja äly, jne.. <3

• Kittiechihu kirjoitti:

Mmmm... Joo, mun oli siis ihan pakko :)) Ja arvaa mitä?!! Jos mulle olisi tarjoutunut edes pienen pieni mahdollisuus, niin olisin lähettänyt mun alastonkuvan niiiiiiiiiiiiiiin tsiljardimiljardiprosenttisen supervarmasti myös Toljanterille, hahaha ;))

• Kittiechihu kirjoitti:

No en epäile etteikö kuva ollut nätti, mutta ei ehkä kaikille tarvi paljastella.

Ja muistakaa ettei ulkonäkö ole se tärkein ihmisessä. Vaan luonne ja äly, jne.. <3

Niin totta :)) Mutta onneksi mun rakkaat jäbät, Butch ja Speedo eivät todellakaan ole turhan tarkkoja, vaan mun kaltainen ilkeä ja tyhmäkin kelpaa heille :DDD

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Niin totta :)) Mutta onneksi mun rakkaat jäbät, Butch ja Speedo eivät todellakaan ole turhan tarkkoja, vaan mun kaltainen ilkeä ja tyhmäkin kelpaa heille :DDD

Sä oot muru kaikkee mitä mies vois ikäin itelleen toivoo... <3 No kyl sä tiiät...

jäbä halii rakasta omaa pikku kisulia.. <3 <3

• Kevätvitsi_piristää

Hirvenmetsästys aikaan miehet ruukaavat olla viikko tolkulla poissa kotoa ja vaimot odottavat kotona yksin lasten kanssa.

Sattuipa kerran metsästyskauden jälkeen jo kevät lumien sulaessa että ovikello soi eräässä talossa ja vaimo meni avaamaan ovea isännän maatessa sohvalla. Kuinkas muuten vaimo huutaa ovelta " metsämies" täällä sinua kaivataan. Näkyy olevan yksinäinen naaras ja vasa rattaissa mukana, ei näy olleen laukaus huti.

• Kiitti vitsistä..toi oli ihan hyvä vitsi..:)

• UupumuksenTila

Tiedättekös miltä tuntuu sellainen väsymys, kuin jos olisi juossut/pyöräillyt niin pitkän lenkin, että on todella väsynyt, että on todella väsymyksen ja uupumuksen rajamailla verrattava väsymys. Minulla on sellainen väsymys ollut jo yli 10 vuoden ajan. Eikä nukkuminen auta, eikä jaksa tehdä juuri yhtään mitään, jolloin kaikki asiat jää puolitiehen. Varsinkin kirkas auringonpaiste on pahinta, koska auringon paiste alkaa nukuttamaan ihan järkyttävän paljon.

• Voiko-olla

Kilpirauhasen vajaatoiminta?

• Voi vaan kuvitella kuinka kamalaa tuo on..:(

• Voiko-olla kirjoitti:

Mullekki tuli mieleen tuo kilpirauhasjuttu, mut kai sekin on varmasti tutkittu. Sitähän on olemassa kroonista väsymysjuttua ja ku luin siitä äsken, nii eipä ollu mikään pikkujuttu..

• Voin kuvitella, kun itselläkin sairauksien takia paljon tuota väsymystä.. Tsemppiä!

• UupumuksenTila
        Voiko-olla kirjoitti:

Ei ole tutkittu jälkeenpäin, vaikka joskus pikkuvauvana minulla todettiin jotain poikkeavia arvoja kilpirauhasessa. Nyt olen 45v. Sormet menee aika herkästi valkoisiksi talvella, vaikka vaatetta olisi paljonkin päällä ja myös syksyllä ja kesällä, kun lämpötila laskee alle 10 asteen, niin sormet meinaa mennä valkoisiksi ja joutuu lämpimässä vedessä käsiä lämmittämään, että verenkierto palautuu. Muisti meinaa välillä ns. "pätkiä", jolloin kaupassa tarvii olla muistilappu mukana, muuten ei kyllä muista mitä piti ostaa, kun tavarapaljous sekoittaa ajatukset. Sosiaalissa tilanteissa olen myös täysin avuton tumpelo, varsinkin jos sattuu vieras nainen olemaan vastassa, niin menen täysin lukkoon. Että tällaisia lisävaivoja sitä meikäläisellä on ja sen takia tässä ollaan yksinäinen. Nyt on vielä toinen jalkateräkin äitynyt kipeäksi, kun on lättäjalat, että joutuu nilkuttamaan kävellessä ja hieman on turvotusta havaittavissa, ollut jo tammikuusta lähtien kipeä, jotta kipulääkettä tässä on joutunut syömään

• KokkolanTOSIrealisti
        UupumuksenTila kirjoitti:

Ei ole tutkittu jälkeenpäin, vaikka joskus pikkuvauvana minulla todettiin jotain poikkeavia arvoja kilpirauhasessa. Nyt olen 45v. Sormet menee aika herkästi valkoisiksi talvella, vaikka vaatetta olisi paljonkin päällä ja myös syksyllä ja kesällä, kun lämpötila laskee alle 10 asteen, niin sormet meinaa mennä valkoisiksi ja joutuu lämpimässä vedessä käsiä lämmittämään, että verenkierto palautuu. Muisti meinaa välillä ns. "pätkiä", jolloin kaupassa tarvii olla muistilappu mukana, muuten ei kyllä muista mitä piti ostaa, kun tavarapaljous sekoittaa ajatukset. Sosiaalissa tilanteissa olen myös täysin avuton tumpelo, varsinkin jos sattuu vieras nainen olemaan vastassa, niin menen täysin lukkoon. Että tällaisia lisävaivoja sitä meikäläisellä on ja sen takia tässä ollaan yksinäinen. Nyt on vielä toinen jalkateräkin äitynyt kipeäksi, kun on lättäjalat, että joutuu nilkuttamaan kävellessä ja hieman on turvotusta havaittavissa, ollut jo tammikuusta lähtien kipeä, jotta kipulääkettä tässä on joutunut syömään

Lopeta tupakointi...

• UupumuksenTila kirjoitti:

Tiedätkö mitä?!! Sulla on vain yksi elämä, joten sun kannattaa ottaa itseäsi niskasta kiinni ja varata aika lääkäriin. Uupumus, valkosormisuus ja sun muut oireet viittaavat tiettyihin autoimmuunisairauksiin. Turhaan ei kannata potea, koska apua on ihan varmasti tarjolla. Usko mua :))

• UupumuksenTila

Meillä miehillä on tapana mennä lääkäriin vasta sitten kun on pakko, eli vasta sitten, kun pää on kainalossa.
        Ei kai tässä mistään vakavasta sairaudesta voi olla kyse, kun ei ole tähän vielä kuollut, muuten en polta, enkä myöskään alkoholiakaan liioin käytä.
        Kävin minä kesällä perusverikokeessa, joka todettiin olevan arvojen mukainen. Terveyskeskus lääkärikin totesi, että mieshän on terve kuin pukki. Ei kai sitä sitten turhaan viitsi lääkäreitä enää vaivata, jos kerran on niin terve. Sydän ei ainakaan ole jumissa, kun muutaman kerran on yöllä herättänyt ylös ja syke huitelee 120-150 välillä, kun yleensä lepopulssi on siellä 45-55 välillä sängyssä levätessä.
        Erikoista se vaan on, että kumma tuo sydän, kun pulssi on kova, vaikka levossa on.

• UupumuksenTila kirjoitti:

Meillä miehillä on tapana mennä lääkäriin vasta sitten kun on pakko, eli vasta sitten, kun pää on kainalossa.
        Ei kai tässä mistään vakavasta sairaudesta voi olla kyse, kun ei ole tähän vielä kuollut, muuten en polta, enkä myöskään alkoholiakaan liioin käytä.
        Kävin minä kesällä perusverikokeessa, joka todettiin olevan arvojen mukainen. Terveyskeskus lääkärikin totesi, että mieshän on terve kuin pukki. Ei kai sitä sitten turhaan viitsi lääkäreitä enää vaivata, jos kerran on niin terve. Sydän ei ainakaan ole jumissa, kun muutaman kerran on yöllä herättänyt ylös ja syke huitelee 120-150 välillä, kun yleensä lepopulssi on siellä 45-55 välillä sängyssä levätessä.
        Erikoista se vaan on, että kumma tuo sydän, kun pulssi on kova, vaikka levossa on.

Hmmm... Mun pitää miettiä... Voisiko sulla olla uniapnea? Se selittäisi sekä yöllisen nopean pulssin että sun kokeman uupumuksen tunteen. Ihan totta kyllä on, että olisit varmasti jo kuollut, jos olisit hirveän vakavasti sairas ;)) Jos sinusta on otettu ainoastaan perusverenkuva, niin se on antanut pelkän yleiskuvan sun voinnista. Eivätkä terveyskeskuslääkärit oikeasti muutenkaan mitään tiedä ;)) Nyt sun kannattaa todellakin tutkituttaa itseäsi lisää, että voit ottaa kevään vastaan terveenä ja energisenä, jooko :))

• jäbä huomas toissapäivänä et kottaraiset on saapuneet :) eikös se sitte piristä? :)

• Aina tipuset piristää. Oli mukava kattella tänään joutseniaki, kun lentelivät tuossa. :)

• Kiitos vaa kylmistäväreistä.. ;P Ihan tuntu, että se voi hypätä tähän mun pöydälle. :O On ne karmeita ja tuokin oli melkeen hevosen kokoinen!

• Ootteko te huomannu, että me ihmiset ollaan oikeestaan aika kummallisia? :)

Tää saattoi jo kuulostaa vähän siltä, että alkaa nuppi olla tosi.sekasin...mut ei sentäs.. ;))))

• Millä lailla kummallisia?

• Kittiechihu kirjoitti:

Millä lailla kummallisia?

Tuli tuo mieleen ku luin täällä ja muualla kaikkia juttuja. Miten niin monin eritavoin me ihmiset ajatellaan kaikista asioista. Yksi oli tuo trulliasia esimerkiks. :) Ja se että ihmiset voi saada vaikka tikusta riitaa jos vaan tahtovat. Joidenki kohdalla taas voi ihmetellä, että miten ovat vapaalla jalalla. :) Oikeastaa tää netti paljastaa aika paljon kaikista kirjoittajista. :) Täytyy ny kumminki..ennenku tonttu viisastelee, nii sanoa sekin ettei välttämättä kaikki ole kumminkaa sitä miltä näyttää. :)

Tuli tuo mieleen ku luin täällä ja muualla kaikkia juttuja. Miten niin monin eritavoin me ihmiset ajatellaan kaikista asioista. Yksi oli tuo trulliasia esimerkiks. :) Ja se että ihmiset voi saada vaikka tikusta riitaa jos vaan tahtovat. Joidenki kohdalla taas voi ihmetellä, että miten ovat vapaalla jalalla. :) Oikeastaa tää netti paljastaa aika paljon kaikista kirjoittajista. :) Täytyy ny kumminki..ennenku tonttu viisastelee, nii sanoa sekin ettei välttämättä kaikki ole kumminkaa sitä miltä näyttää. :)

Rakas tinttuseni hei... Viisastelu ja viisauksien puhuminen on pikkasen eri asia;)

• toljanter kirjoitti:

Rakas tinttuseni hei... Viisastelu ja viisauksien puhuminen on pikkasen eri asia;)

Ja tietysti rakas tonttuseni ei koskaan viisastele, vaan yksinkertaisesti laukoo viisaita juttuja tänne meidän iloksi, opiksi ja riemuksi..;)) Ressun sanoin..on se vaan niin viisas mies tuo tonttu..

Juuh, kyllähän täällä palstalla aika paljon eri mielipiteitä löytyy..

• Kittiechihu kirjoitti:

Juuh, kyllähän täällä palstalla aika paljon eri mielipiteitä löytyy..

No sinänsä hyvä että löytyy, kun muuten ei syntyis ees keskustelua. Täällä nyt suurin osa käy täydellä järjellä, mutta kun lukee tuolla muualla, nii usein tulee mieleen että onneks se joku tollo on kaukana.

No sinänsä hyvä että löytyy, kun muuten ei syntyis ees keskustelua. Täällä nyt suurin osa käy täydellä järjellä, mutta kun lukee tuolla muualla, nii usein tulee mieleen että onneks se joku tollo on kaukana.

Näinhän se on, eri mielipiteet antaa keskustelua. :) Pojat ei atinnyt tykätä, kun en tykännyt valokuvajutusta.. :) Minun mielestä se on vaan outo asia.

Joo, kai jotkut meitäkin palstalla tolloina pitää, mutta pitäköön.. ;)

• toljanter kirjoitti:

Mmmm... Ihan samoin kuin saivareet ja saivartelu ;))

• Kittiechihu kirjoitti:

Näinhän se on, eri mielipiteet antaa keskustelua. :) Pojat ei atinnyt tykätä, kun en tykännyt valokuvajutusta.. :) Minun mielestä se on vaan outo asia.

Outo asia oli p-e-l-k-k-ä-ä i-h-o-a... Siis sitä, mikä suakin ympäröi :))

Mmmm... Ihan samoin kuin saivareet ja saivartelu ;))

Mukava kun oot taas maisemissa:) Onkos iho nyt punainen vai ruskea?

• Kittiechihu kirjoitti:

Kauniita kuvia kauniista ja kuvauksellisesta kuvattavasta. Näin minä asian henkilökohtaisesti näen. :)

• spee_do kirjoitti:

Kauniita kuvia kauniista ja kuvauksellisesta kuvattavasta. Näin minä asian henkilökohtaisesti näen. :)

juuri noin jäbäki aattelee.. :)

Outo asia oli p-e-l-k-k-ä-ä i-h-o-a... Siis sitä, mikä suakin ympäröi :))

Ihoa kyllä, mutta ei sitä vaan kaikille tule näytettyä paljasta ihoa liikaa, ainakaan minun mielestä. ainoastaan mieheni näkee minut paljaana. :)

• toljanter kirjoitti:

Mukava kun oot taas maisemissa:) Onkos iho nyt punainen vai ruskea?

Kiitos mun rakas paavi :)) Mulla on toooooooosi supersiisti tasainen rusketus :)) Hmmm... Sun pitäisi melkein nähdä omin silmin, hahaha... Siis ei oikeasti raidan raitaa ;))

• Kittiechihu kirjoitti:

Ihoa kyllä, mutta ei sitä vaan kaikille tule näytettyä paljasta ihoa liikaa, ainakaan minun mielestä. ainoastaan mieheni näkee minut paljaana. :)

Koska sun mies ei ole nähnyt mua "paljaana", taidan itse asiassa olla lopulta suakin siveellisempi, hahaha ;DDD

Koska sun mies ei ole nähnyt mua "paljaana", taidan itse asiassa olla lopulta suakin siveellisempi, hahaha ;DDD

Aika outo vastaus, en ymmärrä mitä sillä tarkoitit. Mielestäni mielipidettäni asiassa ei sovi väheksyä, normaalsiti parisuhteissa pari "nakuilee" keskenään ei muille, näin se vaan menee.

Ja yksi huoli myös Ariel, et tunnu välittävän meidän naisten mielipiteistä? Onhan sinulla naiskavereita myös?

Ja se että on paljon mieskavereita ja aika läheisiä, niin vaarana voi olla että saa jonkun stalkkarin.. Tiedän, koska yhdelle kaverilleni kävi näin.

Te olette niin nuoria vielä, ja naiiveja joissakin asioissa. Ottakaa vaan oppia hieman vanhemma naisen vinkeistä, neuvoista. :)

Kiitos mun rakas paavi :)) Mulla on toooooooosi supersiisti tasainen rusketus :)) Hmmm... Sun pitäisi melkein nähdä omin silmin, hahaha... Siis ei oikeasti raidan raitaa ;))

No kyllä se rajaton rusketus on varmaankin paljo mukavamman näköinen, mä jo aattelin että sulla ois jotain tämmöstä…;)

http://tuhoatylsyys.com/20-onnetonta-auringon-polttamaa/

• Ostakaa-elämä

Toisaalta se on rikkaus että ihmiset ollaan erimieltä... Olisihan se tylsää jos kaikki ajattelisi samanlailla..

• Joo ollaan erilaisia ja onneksi Suomessa saa olla erilaisia mielipiteitä.. Se on rikkaus ja toisaalta joskus on oma mielipiteeni muuttunu kun olen miettiny toisen ihmisen näkökulmasta.

• Ilmannimi kirjoitti:

Joo ollaan erilaisia ja onneksi Suomessa saa olla erilaisia mielipiteitä.. Se on rikkaus ja toisaalta joskus on oma mielipiteeni muuttunu kun olen miettiny toisen ihmisen näkökulmasta.

Paitsi että täällä jengi ei oikein tunnu arvostavan toisten mielipiteitä.. Tai pilkaavat niitä... Vähän huolestuttaa kun porukka vaan ihailee paljasta pintaa ja eivät tajua ettei se ehkä ole normi asia sellaisia kuvia kavereille/ihastuksille lähettää.. varsinkin kun itse on varattu.

Ei millään pahalla, mutta minusta tuntuu että Ariel haluaa pitää mieskaverit sormensa ympärillä, ulkonäkönsä kautta.. ja miehet ovat sitä mieltä mitä Ariel asioista.. Eivät uskalla sanoa omaa mieleipidettä ollenkaan..?

Ajatelkaa omalla päällä rohkeasti. :)

• Ilmannimi kirjoitti:

Joo ollaan erilaisia ja onneksi Suomessa saa olla erilaisia mielipiteitä.. Se on rikkaus ja toisaalta joskus on oma mielipiteeni muuttunu kun olen miettiny toisen ihmisen näkökulmasta.

Eikö olekin aika mielenkiintoista oppia asioita toisen näkökulmasta? :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Paitsi että täällä jengi ei oikein tunnu arvostavan toisten mielipiteitä.. Tai pilkaavat niitä... Vähän huolestuttaa kun porukka vaan ihailee paljasta pintaa ja eivät tajua ettei se ehkä ole normi asia sellaisia kuvia kavereille/ihastuksille lähettää.. varsinkin kun itse on varattu.

Ei millään pahalla, mutta minusta tuntuu että Ariel haluaa pitää mieskaverit sormensa ympärillä, ulkonäkönsä kautta.. ja miehet ovat sitä mieltä mitä Ariel asioista.. Eivät uskalla sanoa omaa mieleipidettä ollenkaan..?

Ajatelkaa omalla päällä rohkeasti. :)

Tiedätkö mitä?

- Jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan, eikä ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa parisuhteen mallia. Mulla ei toisin sanoen ole halua alkaa sun kopioksi.
        - Ne mun kuvat, jotka sua niin kamalasti hiertää, ovat jo kehystettyinä mun miehen työhuoneen seinällä. Hän ne minusta otti ja ne ovat ihan vapaasti kenen tahansa nähtävissä. Niissä ei näy mitään moraalisesti arveluttavaa.
        - Ystävyydessä sukupuoli on täysin toisarvoinen seikka, eikä mun lähipiiristä löydy miehiä, jotka vainoaisivat mua.
        - Syytät mua, etten huomioi naisia. Mun on vaikea kuvitella Tinttu-Liinaa sydämellisempää ihmistä ja olen sen hänelle myös monesti sanonut. Hänestä on tullut mulle oikeasti todella tärkeä.
        - Ystävät ovat yleensä jotakuinkin samaa mieltä asioista. Mikään suhde ei voi perustua pelkän ulkonäön varaan, vaan ihmisen sisin on tärkein.
        - Sanot, että olen naiivi. En kuitenkaan ole niin tyhmä, että yrittäisin rikkoa hölmöyttäni välit yhteensä viiteen ihmiseen samalla kertaa.

Lopuksi esitän sulle pyynnön. Voisitko ystävällisesti lopettaa mun parjaamisen nyt tähän? Mun opinnot jatkuvat, enkä välttämättä ehdi läpikäydä hirveän pitkiä syytöskirjelmiä ja puolustaa itseäni. Ja sitten vielä muille... Älkää tehkö tästä riitaa, koska en oikeasti inhoa mitään niin paljon kuin hirveää riitelyä.

Tiedätkö mitä?

- Jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan, eikä ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa parisuhteen mallia. Mulla ei toisin sanoen ole halua alkaa sun kopioksi.
        - Ne mun kuvat, jotka sua niin kamalasti hiertää, ovat jo kehystettyinä mun miehen työhuoneen seinällä. Hän ne minusta otti ja ne ovat ihan vapaasti kenen tahansa nähtävissä. Niissä ei näy mitään moraalisesti arveluttavaa.
        - Ystävyydessä sukupuoli on täysin toisarvoinen seikka, eikä mun lähipiiristä löydy miehiä, jotka vainoaisivat mua.
        - Syytät mua, etten huomioi naisia. Mun on vaikea kuvitella Tinttu-Liinaa sydämellisempää ihmistä ja olen sen hänelle myös monesti sanonut. Hänestä on tullut mulle oikeasti todella tärkeä.
        - Ystävät ovat yleensä jotakuinkin samaa mieltä asioista. Mikään suhde ei voi perustua pelkän ulkonäön varaan, vaan ihmisen sisin on tärkein.
        - Sanot, että olen naiivi. En kuitenkaan ole niin tyhmä, että yrittäisin rikkoa hölmöyttäni välit yhteensä viiteen ihmiseen samalla kertaa.

Lopuksi esitän sulle pyynnön. Voisitko ystävällisesti lopettaa mun parjaamisen nyt tähän? Mun opinnot jatkuvat, enkä välttämättä ehdi läpikäydä hirveän pitkiä syytöskirjelmiä ja puolustaa itseäni. Ja sitten vielä muille... Älkää tehkö tästä riitaa, koska en oikeasti inhoa mitään niin paljon kuin hirveää riitelyä.

Aattelin just tuota ettei tästä tulis riitaa, ku oikeesti se menee vaa nii, että me ihmiset aatellaa eritavoin kaikista asioista. Jokainen on saanut elämässään ne omat arvonsa ja niistä ei vaa voi väitellä. Mä oon teitä vanhempi ja oon varmasti senkin myötä vähä vanhanaikainen.:)) Vaikka välillä tunnenki itteni kakskymppiseks teidän seurassa ja välillä taas teidän seura saa mut tuntemaa itteni vanhaks kävyks..;)) Joten eiköhä ny kaikki unohdeta tää ja pyyhitää pöytä puhtaaks..

Tiedätkö mitä?

Totta, kukin elää kuten haluaa. Mutta, minulle tuli oikeasti huoli tuosta kuva-jutusta, kun kaikki miehet täällä siitä puhuivat paljoa. Eikä puhuta muusta kuin ulkonäöstä..

Mutta hyvä jos kaikki suhteet on niin kuin pitää. Mutta ymmärrät varmaan miksi helposti saa väärä kuvan?

Hienoa että pidät Tinttulinaa hyvänä kaverina. :)

Itsestäni tuntuu etten oikein sovi tähän joukkoon, kun osa on niin erilaisia kuin minä. Minäkin olen ihan kiva tyyppi, vaikka sanon asioita suoraan. Ehken vaan sovi tähän joukkoon.

• Kittiechihu kirjoitti:

Totta, kukin elää kuten haluaa. Mutta, minulle tuli oikeasti huoli tuosta kuva-jutusta, kun kaikki miehet täällä siitä puhuivat paljoa. Eikä puhuta muusta kuin ulkonäöstä..

Mutta hyvä jos kaikki suhteet on niin kuin pitää. Mutta ymmärrät varmaan miksi helposti saa väärä kuvan?

Itsestäni tuntuu etten oikein sovi tähän joukkoon, kun osa on niin erilaisia kuin minä. Minäkin olen ihan kiva tyyppi, vaikka sanon asioita suoraan. Ehken vaan sovi tähän joukkoon.

Mä tunnen monta ihmistä jotka on sellasia suorasanasia. Mukavia ihmisiä kaikki ja se pitää vaa ottaa sillai että ne ihmiset sanoo kaiken suoraan..ja mikäs minä olen heitä muuttamaan.:) Sainha mä jo lapsuudestani siihen asiaan tutustua ku mun äiti oli sellanen. Unoda Kittie tollaset puheet ettet muka sopis porukkaan..aina tänne mahtuu yks suorasukanenki ihminen. :) Ja siinä oot muutes oikeessa että joskus kirjotuksista voi saada vääränki kuvan. :)

Mä tunnen monta ihmistä jotka on sellasia suorasanasia. Mukavia ihmisiä kaikki ja se pitää vaa ottaa sillai että ne ihmiset sanoo kaiken suoraan..ja mikäs minä olen heitä muuttamaan.:) Sainha mä jo lapsuudestani siihen asiaan tutustua ku mun äiti oli sellanen. Unoda Kittie tollaset puheet ettet muka sopis porukkaan..aina tänne mahtuu yks suorasukanenki ihminen. :) Ja siinä oot muutes oikeessa että joskus kirjotuksista voi saada vääränki kuvan. :)

Kiitos! :) Kyllä minä sinun kanssa taidan tulla täällä toimeen? Ja, isäni on myös suorasanainen, kai se periytyy? Ja kaverini eivät ole moksiskaan, vaikka jostain ollaan eri mieltä.. :)

Niin, aivan, asioista voi saada väärän kuvan.. Mutta hyvä että olin väärässä, parempi niin.

• Kittiechihu kirjoitti:

Kiitos! :) Kyllä minä sinun kanssa taidan tulla täällä toimeen? Ja, isäni on myös suorasanainen, kai se periytyy? Ja kaverini eivät ole moksiskaan, vaikka jostain ollaan eri mieltä.. :)

Niin, aivan, asioista voi saada väärän kuvan.. Mutta hyvä että olin väärässä, parempi niin.

No ku pojat kerto kuvasta, nii siitä sai ihan erilaisen mielikuvan ku mitä nyt, ku Ariel tossa kirjotti.:)) Noille poitsuille pitäs panna ämpärillinen jäitä pöksyihin ja piiskaa pyllylle ja nurkkaan häpiämään..;))))

No ku pojat kerto kuvasta, nii siitä sai ihan erilaisen mielikuvan ku mitä nyt, ku Ariel tossa kirjotti.:)) Noille poitsuille pitäs panna ämpärillinen jäitä pöksyihin ja piiskaa pyllylle ja nurkkaan häpiämään..;))))

Niin sai.. Hyvä idea Tinttu! Antaa pojille jäähyä, sekä sanoa ettei kaikkea asioita ehkä täällä tarvi jakaa?

• Kittiechihu kirjoitti:

Niin sai.. Hyvä idea Tinttu! Antaa pojille jäähyä, sekä sanoa ettei kaikkea asioita ehkä täällä tarvi jakaa?

Jääpalat pöksyissä kyllä on hyvä viilentäjä..;))

Tiedätkö mitä?

No kyllä mulle jo tuon Butsin kuvauksen perusteella (=postikorttiainesta) maalautui mieleeni semmoinen näkymä jossa kauniin merimaiseman keskeltä löytyy myös kaunis henkilö joka on vähissä kuteissa kuten noissa olosuhteissa ruukatanki olla, ei mitään sen tuhmempaa.

Se että jäbät tarvii jäitä pöksyihin kuvan takia (tintun sanoja lainatakseni) vois olla hyvä idea. Mä ku oisin kuvan saadessani tarkastanu vaan käytännön läheisesti, suurennuslasin kans että mahtaakohan Arielin hipiällä olla kirppuja:)

Kyllä te palstan tytöt, jäbiä unohtamatta ootte myös mulle niin läheisiä että toivon sopua ja rauhaa tähän meidän mukavaan tiimiin. Pitäskö mun taas ehdottaa semmosta sovinnollista ryhmähalia:)

• No mä sit sanon jos saa kerranki puhuu suoraan et aina ei tarvis nähä tota meidän muruu nii kärkkäästi huonos valos... Läpäl me Butchin kaa vaan veisteltiin ja sit koitettiin juttui hetimmiten korjail ku nähtiin et huumori onki hukas mut sitpä ei enää auttanu... Riitoi tääl ei kyl kukaan haluu.

• asiat-mittasuhteisiin

Joukkonakuilua.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016033021342377_ul.shtml

• Kittiechihu kirjoitti:

Kyllähän sinäkin tänne sovit... Joo olen huomannut saman asian että Ariel ehkä tykkää jutella tuttujen kanssa ja eikä se mua itseä haittaa ku ymmärrän oikeastaan myös Ariel ettei välttämättä halua jutella pahemmin naisten kanssa eikä Ariel varmaan mitään pahaa sillä tarkoita mutta ihmiset ollaan erilaisia... En tarkoita tällä mitään pahaa ja älä vaan käsitä minua väärin...

• artagnan kirjoitti:

No mä sit sanon jos saa kerranki puhuu suoraan et aina ei tarvis nähä tota meidän muruu nii kärkkäästi huonos valos... Läpäl me Butchin kaa vaan veisteltiin ja sit koitettiin juttui hetimmiten korjail ku nähtiin et huumori onki hukas mut sitpä ei enää auttanu... Riitoi tääl ei kyl kukaan haluu.

No kuten sanottiin / sanoin. Helposti näitä nuorien juttuja näkee huonossa valossa.. Mutta hyvä ettei asia sitten oikeasti ole näin. :)

Saanko kysyä miksei Ariel jutustele enemän naisten kanssa?

• toljanter kirjoitti:

No kyllä mulle jo tuon Butsin kuvauksen perusteella (=postikorttiainesta) maalautui mieleeni semmoinen näkymä jossa kauniin merimaiseman keskeltä löytyy myös kaunis henkilö joka on vähissä kuteissa kuten noissa olosuhteissa ruukatanki olla, ei mitään sen tuhmempaa.

Se että jäbät tarvii jäitä pöksyihin kuvan takia (tintun sanoja lainatakseni) vois olla hyvä idea. Mä ku oisin kuvan saadessani tarkastanu vaan käytännön läheisesti, suurennuslasin kans että mahtaakohan Arielin hipiällä olla kirppuja:)

Kyllä te palstan tytöt, jäbiä unohtamatta ootte myös mulle niin läheisiä että toivon sopua ja rauhaa tähän meidän mukavaan tiimiin. Pitäskö mun taas ehdottaa semmosta sovinnollista ryhmähalia:)

Laittakaapas lisää jäitä housuun, nyt! :) Minäpä vähän laitan lisää tulta tähän juttuun.. Miellä on makkarissa pari öljyväritaulua minusta, olen tehnyt ne miehelleni lahjaksi. taulujen kuvassa olen minä "nakuna", mutta en kuitenkaan, kun kuva on hillitty, siis mitään tuhmaa ei näy.. :D

• 20-vee_jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Tiedätkö mitä?

Tyylikästä ysärikamaa;)

https://www.youtube.com/watch?v=8-AcuIOFmIs

• On lyhyt työviikko

• Niin on. Onko mukavaa? :)

• Kittiechihu kirjoitti:

Niin on. Onko mukavaa? :)

Joo.....

• Ilmannimi kirjoitti:

Joo.....

Mitä työtä teet?

• Ahterit-ylös

Laiskiaiset hiljaa! Menkää töihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe